Čistiaci balzam krvavý pomaranč

16:54

Každý rok blogovania mi prináša nejaký nový produkt, bez ktorého si neviem predstaviť svoju existenciu. Minulý rok prial čistiacim olejom a balzamom. Začala sa to hĺbkovo čistiacim olejom od Joik, ktorý je momentálne mojím favoritom od tejto značky. A to som sa ho tak bála skúsiť :) Druhým must have sú jednoznačne čistiace balzamy. Takúto mňamku na pleť som potrebovala a neviem sa jej nabažiť. Mojím prvým takýmto balzamom bol kadidlový od Balm Balm, ktorý vlastne za touto kozmetickou závislosťou stojí. Vďaka nemu som si kúpila aj mušelínové obrúsky a tak som našla super duo na dôkladné čistenie pleti. Keď som zbadala čistiaci balzam krvavý pomaranč od 100% Pure, predpokladala som, že sa jedná o taký podobný kúsok a šup s ním do košíka.

100% Pure



Balzam krvavý pomaranč

čistiaci balzam

100% Pure čistiaci balzam

100% Pure Krvavý pomaranč

hĺbkovo čistiaci balzam


čistenie pleti

Značku 100% Pure obdivujem už nejaký ten piatok pre jej výnimočné zloženie - farbená je ovocím, zeleninou, čajom a inými prírodnými pigmentami, je ekologická, lebo veľmi neponúka vzorky a podporuje zdravý životný štýl. Je výnimočná a hoci je drahšia, vždy si niečo odložím bokom z výplaty, aby som si z času na čas dopriala niečo pekné. Začalo sa to s jej božským očným krémom káva, ktorý je asi tým najlepším, aký som mala. A pomaly to bude pokračovať, lebo si brúsim zuby aj na dekoratívku :)

Pleťový balzam je v krásnej krabičke, ozdobenej ovocím, inak úplne jednoduchej a predsa veľmi zaujímavej. Obal je pevný, plastový a vyzerá akoby z mliečneho skla. Po minutí balzamu si ho odložím, lebo občas si doma ukuchtím nejakú vlastnú kozmetiku a z tohto obalu som celkom paf. Po otvorení som si s láskou v oku pozrela krém. Vyzeral byť veľmi hustý a hutný, ale nie je to tak. Obsahuje avokádový, olivový a kokosový olej, ktoré sú ochutené extraktom z krvavého pomaranča.

Vďaka tomu je vôňa ľahko citrusová, jemnučká ako vôňa čerstvo zaliateho čaju. Pripomenul mi vôňu podobného krému, ktorý som mala pred pár rokmi a úplne opantala moje čuchové bunky. Je to nádhera. Nič umelé, nič syntetické, len vôňa prírody. Na jeho použitie sa neskutočne teším! Čistou lyžičkou alebo čerstvo umytým prstom vyberiem trochu balzamu a chvíľku ho podržím medzi prstami. Trošku sa tak zohreje a mierne roztopí. Potom ho krúživými pohybmi rozotriem po tvári a nevyhýbam sa ani očnému okoliu. Nedráždi ho a neštípe ma ani v očiach, ak sa do nich nejakým nedopatrením dostane. Takáto zmes rozpúšťa nielen make up, ale aj kožný maz alebo odumreté kožné bunky. Pleť dokáže hĺbkovo čistiť a pritom neostáva mastná.

Po nanesení nechám balzam ešte tak minútku dve pôsobiť a umyjem mušelínovým obrúskom. Mám aj konjakovú hubku, ale na ten uteráčik som si tak zvykla, že bez neho nejdem ani na krok. Po umytí ma vždy čaká príjemný pohľad. Pleť je krásne čistá. Bez make upu, nečistôt, občas i nejakej tej čiernej bodky. Žiari, má zdravý ružový nádych, nie je mdlá. Je krásne jemná a potiahnutá akoby jemným filmom. Mám zmiešanú pleť a po umytí nemám pocit mastnoty. Môže za to práve ten obrúsok, lebo iba voda ho neumyje a tvár ostane mastná. Čo vám poviem, toto bola láska na prvý pohľad! Aj použitie! Kozmetický maniaci určite pochopia, aká vlna eufórie ma zaliala, keď som získala jeden z mojich vysnívaných produktov.

Plusy:
  • pekná krabička i obal
  • pevný , plastový obal
  • krásna vôňa
  • hustý, ale rozpúšťa sa a dobre sa používa
  • odstraňuje aj make up
  • nádherne pleť čistí, rozžiari ju, prinavráti zdravú farbu, pleť je jemná
Mínusy:
  • nenašla som
Môjho nového miláčika nájdete v eshope Krásna každý den  za 44,10 eur.

Aké sú vaše skúsenosti s touto značkou? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe