Krémik na ruky aj nechty

17:08


V práci používam krém na ruky aj počas dňa. Nie že by som nemala čo robiť, naopak. Keď sa  mi denne premelú rukami stovky papierov a šanónov, po každom umytí vidím, aké sú suché. Po dlhej dobe mám aj zádery, takže viem, že ruky sú suché naozaj. V poslednom období nemám čas ani energiu na manikúru, som rada, keď si stíham nechty ostrihať a nalakovať, večer použiť krém na ruky a keď to ide, pri čistiacich prostriedkoch (najmä tých agresívnejších, ktoré vysušujú pokožku.) používam gumenné rukavice. Najmladším prírastkom v mojej rodine je krém na ruky od Biodermy, ktorý sme dostali ako malú milú pozornosť.






O kréme na ruky a nechty si môžete prečítať:

      "Bioderma Atoderm Krém na ruky a nechty dlhodobo hydratuje, regeneruje a vyživuje pokožku rúk, posilňuje jej hydrolipidický film a biologickú bariéru.
Niekoľkokrát denne podľa potreby – 7 dní v týždni jemne vmasírujte Atoderm Krém na ruky a nechty do čistých a suchých rúk. Opakujte aplikáciu tak často, ako je to potrebné, a vždy po dlhodobom kontakte s vodou
Zloženie AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, OCTYLDODECANOL, PARAFFINUM LIQUIDUM/ MINERAL OIL/HUILE MINERALE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, CETEARETH-12, CETEARETH-20, DIMETHICONE, STEARIC ACID, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, XANTHAN GUM, POTASSIUM SORBATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, SALICYLIC ACID, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 464]"
Malý krémik má 50 ml a práve preto sa stal favoritom. Môžem ho mať v práci zastrčený na stole bez toho, aby zavadzal a bol na očiach. Mohla by som ho dať do zásuvky, ale na mojom starom stole sa každá zásuvka zasekáva a vŕzga, takže do nich idem len keď naozaj musím. Tento krpec sa pekne sa schová za počítač a nezavadzia. Tuba je mäkká a krém sa dobre vytláča. Nesie v atodermových farbách, bielej a modrej, je jednoduchá, pekná. Vonia len veľmi jemne, ako väčšina Atoderm výrobkov. Nie je ničím zaujímavá, neupúta, takmer si ju ani neuvedomíte, ale je tam. V práci mi to vyhovuje, tam všetko musí byť nenápadné, rýchle a jednoduché, aby to nezdržiavalo. Doma som celá bez seba, keď idem spať a aj v noci mi krémik vonia :) Je biely, nie je veľmi hustý ani mastný. To je na ňom to výborné. Ruky neostávajú mastné a takmer okamžite sa vsiakne bez toho, aby ostali lepkavé. Hneď po použití sú úplne jemnučké a hladké, veľmi príjemné na dotyk. Krém ich dobre hydratuje, ak sú vysušené, prinavracia im rovnováhu a pomáha predchádzať aj záderom, lebo dobre vyživuje nechtovú kožtičku. Myslím si, že na zimu je krém dosť dobrou voľbou, aj keď zloženie by mohlo byť trošičku lepšie.
Plusy:
  • malý a skladný
  • mäkká tuba
  • krém jemnej a nenápadnej vône
  • nemastná, ľahká textúra
  • rýchlo sa vsiakne a nezanecháva mastný ani lepkavý pocit
  • hydratuje, zkemňuje, zabraňuje vysušovaniu

Mínusy:

  • zloženie
Cenu som ešte nenašla, priebežne ju doplním. Krém má 50 ml a nájdete ho v lekárni a aj na internete.

Používate v zime krémy na ruky častejšie? Alebo máte šťastie a nepotrebujete to? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Biodermu mám velice ráda stejně jako Avene :) Těmto dvou kosmetickým značkám fandím :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe