Balzamová revolúcia

15:09

Ako správnemu milovníkovi balzamov na pery mi neunikol nový Revo balzam. Vzhľadom sa značne ponášal na Eos, čo ma trochu odrádzalo. Eos nie je zlý, ale ani veľmi dobrý, preto som čakala na recenzie. Či je tam aj nejaká iná podoba okrem tej obalovej. Nemala som chuť kúpiť si síce štýlový, ale chabo hydratujúci balzam. Recenzie boli celkom pozitívne, o balzame som si našla aj ďalšie informácie a tak som sa nakoniec odhodlala kúpiť si ho.










O melónovom Revo balzame si môžete prečítať:

       "Omamná vôňa červeného melónu Vám aj počas sychravého počasia pripomenie letnú dovolenku."
Rada si kupujem kozmetiku aj podľa toho, ako vyzerá. Je to možno trochu detinské, ale rada sa pokochám pohľadom na nejaký milý kúsok. Od TonyMoly mám výrobok v obale v tvare vajíčka a je to tak milé, že sa na to jednoducho musím pozerať. Revo balzam je na tom podobne - milý farebný obal je momentálne ozdobou nočného stolíka. Na výber sú veľmi zaujímavé príchute, ja som premýšľala nad mätou a mandarínkou a melónom - melón vyhral. Asi preto, lebo je to také letné ovocie a teraz v zime mi je vzácne. A zbižňujem jeho chuť, aj v sladkostiach :) Vonia krásne. Melónovo, ako melónová  žuvačka, ktorú sme ako decká milovali a nakupovali sme si ju v stánkoch so sladkosťami (ktorých dnes už veľa nie je). Tá sladká chuť sa nedá zabudnúť a aj teraz si takú žuvačku rada kúpim, ak na ňu náhodou niekde narazím. Tak, ako vonia, tak aj chutí. Sladko, žuvačkovo, melónovo. V ústach zanecháva sladkú melónovú chuť, preto sa občas pristihnem pri tom, ako si oblizujem pery. A aj božteky sú sladké a melónové :) Je krémový, nie veľmi tvrdý a dobre sa rozotiera na perách. Hydratuje dobre, pekne pery zjemňuje a zanecháva ich vláčne. Aj vonku je dobrý, chráni pery pred vysušovaním, chladom  a mrazom. Na moje milé prekvapenie sa mi do rúk dostal balzam síce podobný Eosu, ale podstatne kvalitnejší. Je pravda, že oba krásne voňajú, chutia aj vyzerajú, ale Revo je jednoznačne lepší. Myslím, že Revo zbierku si časom doplním o ďalšie príchute.

Plusy:
  • pekné balenie
  • široká ponuka zaujímavých príchutí
  • krásne vonia
  • dobre chutí
  • hydratuje, zjemňuje, chráni
Mínusy:
  • nenašla som
Balzam kúpite na stránke www.balzamynapery.sk, kde stojí bez akcie 4,99.
Odolali ste mu alebo si aj vás získal? :)

You Might Also Like

5 Vaše komentáre

  1. Odpovede
    1. Na baleni sa nedalo dobre prečítať,ale na zahraničných stránkach by si ho možno našla:-)

      Odstrániť
  2. hydratacia je veľmi dobra povedala by som že lepšia ako u eosov a to je fakt, nepomýlila si sa v cene? lebo ja som ich kupovala za 2,99€ a ešte stále tak aj sú:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe