Výživná čistiaca emulzia

17:28

Pravidelne si robím svoje wishlisty. Buď sa týkajú jednej značky, ktorú mám v hľadáčiku, alebo nejakého eshopu, kde je tých značiek viac. Urobím si rozpočet a potom, keď si niečo našetrím, ide to na môj wishlist. Niekedy ho splním, inokedy vyhodím - lebo nájdem niečo lepšie. Dnes vám poviem niečo o zaujímavom produkte, ktorý som mala vyhliadnutý už dlhšie. Reč bude o výživnej čistiacej emulzii od Dulcie.






O emulzii si môžete prečítať:

      "Základná zložka ružová voda je excelentná hypoalergénna pleťová voda s čistiacim a tonizujúcim účinkom na všetky typy pleti. Udržiava pH pokožky, stimuluje regeneračné procesy, má protizápalové účinky pri akné a nadmernom slnení. Zachováva hladkú a elastickú pokožku.
Prírodné oleje v špecifickej kombinácii pleť dokonale vyčistia pričom nezničia jej prirodzenú olejovú rovnováhu. Kokosový olej pre jeho antibakteriálne protiplesňové a protivírusové zloženie a ricinový olej, ktorý dokáže dokonale vyčistiť pokožku. Zloženie ružovej vody a olejovej fázy jemne a prirodzene odstraňujú nečistoty z pórov a zároveň odovzdajú pleti cenné prírodné látky zo zmesy čistiacich olejov, ktoré pleť liečia, chránia a vyživujú. Pravidelné čistenie pleti výživným odličovačom eliminuje problémy s veľmi suchou precitlivenou pleťou, veľmi mastnou pleťou, odstraňuje šupinaté miesta a fľaky na pleti, pomáha liečiť akné a odstraňovať čierne bodky. Dvojzložkový odličovač pleti prirodzene rozpustí nečistoty a maz, ktoré cez deň uviaznu v póroch a ľahko odstraňuje make-up.Vhodné pre všetky typy pleti.
Použitie: Fľaštičku s odličovačom poriadne pretrepať a naniesť malé množstvo odličovača na vatový tampón. Krúživými pohybmi vyčistiť pleť, postup je potrebné zopakovať až kým nieje pleť čistá, vatový tampón ostnane čistý.Pleť odporúčame čisťiť ráno a večer a to aj v prípade, že nemáte na pleti make-up.
Náš tip: Emulzia je výborná na čistenie detskej pokožky - tvárička, detské ušká, záhyby na tučnučkom detskom telíčku.
Obsahuje: ružová voda, frakcionovaný kokosový olej, ricinový olej, vitamín E, xantánová guma
Obsah: 100 ml"
Po krásnej pleti túži každá z nás. Cesta k nej nie je celkom jednoduchá, občas je poriadne kľukatá, dlhá a finančne náročná. Ja som mala s pleťou veľké problémy, akné ma sprevádzalo aj na vysokej, ale časom som sa naučila, že niektoré kroky sú veľmi dôležité preto, aby bola pleť krajšia a zdravo vyzerajúca. Prvým dôležitým krokom je nikdy nezabudnúť na odlíčenie. Mnohé sa snažíme zamaskovať naše trápenia, tak siahame po make upe, korektore či púdri. Cez deň nám dobre poslúžia, ale večer sa ich treba dôkladne zbaviť. Inak hrozia nové vyrážky, fľaky aj vrásky. A tomu sa predsa snažíme predísť, preto sú tu pomocníci ako výživná emulzia od Dulcie. Najskôr bola v ponuke v malom 100 ml balení, ale relatívne rýchlo si našla veľkú fanúšikovskú základňu, ktorá chcela väčšie balenie. A tak si môžete dnes kúpiť aj veľké 300 ml balenie s praktickou pumpičkou. Je to vlastne biela emulzia, niečo ako dvojfázový odličovač, treba ju pred každým použitím dobre pretrepať. Vonia jemne a pekne, je ideálnym  spoločníkom na škaredé studené večery. Stačí ju niesť na vatový tampón a pleť čistiť. Môže sa stať, že pleť ostáva akoby mastná, emulzia obsahuje kokosový a ricínový olej, ktoré majú výborné čistiace vlastnosti. Pleť ale mastná neostane, lebo odličovač akoby sa vstrebal a pleť ostane len svieža, jemná a vyživená (ja ešte na záver použijem ružovú vodu, je to taká čerešnička na torte). Emulzia rozpúšťa nečistoty a maz, vďaka čomu hĺbkovo čistí pleť a odstraňuje z nej dôkladne všetok make up. Dokáže upokojiť a pomáha hojiť akné, odstraňuje čierne bodky a pomáha predchádzať vzniku nových, pekne vyhladzuje pleť, hydratuje ju a zamedzuje vzniku suchých miest. Na oči ju nepoužívam, tam ma trochu štípala, ale na pleť je to jeden z najlepších odličovačov (ak nie najlepší), aký som doposiaľ skúsila.
Plusy:
  • dve veľkosti balenia
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia  - ako mliečko
  • vhodné pre všetky typy pleti, aj pre malé detičky
  • výborne odličuje, čistí, pomáha predchádzať vzniku nových nedokonalostí, upokojuje a hojí pokožku, pomáha odstraňovať čierne bodky, pokožky vyživuje a hydratuje
Mínusy:
  • nenašla som
100 ml emulzia stojí 9,90, 300 ml balenie stojí 19,90 a kúpite ich v eshope www.dulcia.sk alebo v partnerských predajniach.
Čím si najradšej odličujete pleť vy? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Tato znacka ma viacero zaujimavych vyrobkov. Ja som zatial vyskusala iba deodorant a bola som spokojna. Urcite casom vyskusam aj dalsie vyrobky.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... Kto byvate v BA, najdete ich aj v soboty v Starej trznici a usetrite na postovnom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že v mojom okolí obchodík nie je.Hneď by som nakúpila :)

      Odstrániť
  3. Ja som od Dulcia skusala len krem a bol skvely.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe