Bielenda - Anticelulitídny cukrový peeling

15:00

Ja som veľký fanda telových peelingov. Pokožku vyhladia, hydratujú, zabránia zarastaniu chĺpkov a niektoré sľubujú aj zoštíhľujúci či anticelulitídny účinok. Mala som načaté tri telové peelingy, ale ani to mi nezabránilo v tom, aby som otvorila štvrtý (ale ako pekne vyzerajú, keď sú vedľa seba). Musela som ho otvoriť z prostého dôvodu - má citrusovú a konečne mi pripomenul horúce letné dni, o ktorých môžeme len snívať (momentálne u nás sneží). 

Takto mi peeling prišiel :)



Peeling má 200 g

Ochranný obal

Cukrový peeling

O peelingu si môžete prečítať :

      "Veľmi jemný peeling s kryštálmi z prírodnej cukrovej trstiny a rastlinných olejov vhodných pre všetky typy pleti, aj citlivú, pomôže vyriešiť problém:

- drsná pokožka
- celulitída (nerovnosti a priehlbiny na pokožke s názvom "pomarančová koža".)
- nadmerné množstvo telesného tuku
- ochabnutá pokožka

Peeling bojuje s príznakmi celulitídy.
Spevňuje a zjednocuje farbu pokožky.
Modeluje postavu.

Účinne odstraňuje odumreté kožné bunky, odstraňuje nerovnosti a spevňuje pokožku, vyhladzuje bez toho aby došlo k podráždeniu.Stimuluje krvný obeh v pokožke, zlepšuje pevnosť a pružnosť, zjemňuje a vyhladzuje, osviežuje a hydratuje pokožku. Pokožka začína "dýchať" a ľahšie absorbovať účinné látky s inými prípravkami určených na celulitídu.Krásna vôňa uvoľní myseľ. Hnedý trstinový cukor obsahuje prírodné AHA kyseliny a účinne odstraňuje odumreté kožné bunky, čistí a vyhladzuje pokožku. Garcinia Cambogia obmedzuje hromadenie tuku v bunkách a zoštíhľuje. Esenciálny olej z grapefruitu regeneruje a vyživuje a napína pokožku.

Použitie:
Niekoľkokrát týždenne naneste na vlhkú pokožku a krúživými pohybmi urobte jemnú masáž a opláchnite. Pre umocnenie účinku odporúčame následne použiť niektorý z prípravkov Pomarančová koža.

Obsah: 200 g "

Peeling je balený veľmi prakticky, v plastovom obale, ktorý sa šraubuje. Tieto obaly mám najradšej, pretože obsah je naozaj dobre chránený (pred slnkom, vlhkosťou, dnu sa nedostane nič, čo by ho mohlo znehodnotiť). Oceňujem aj tvar obalu, lebo si naň môžem postaviť nejaký iný  výrobok, čím ušetrím trochu miesta. Vôňa je sladká, taká pomarančová, ale nie ako by ste mali pri sebe čerstvý pomaranč, ale nejakú pomarančovú sladkosť :) Každopádne je ale príjemná, nepôsobí umelo a pekne prevonia pokožku i kúpeľňu. Síce nie na dlho, ale prevonia. Konzistencia je skvelá, peeling je hustý. Keď ho nanesiete na pokožku a masírujete krúživými pohybmi, kryštály cukrovej trstiny vyhladzujú pokožku, sú výraznejšie, ale peeling je stále je pokožke veľmi jemný. Výhodou je, že neštípe v menších rankách. Po zmytí máte na pokožke akoby taký ochranný film, pokožka je hodvábne jemná na dotyk, vyhladená a hydratovaná a viditeľne pevnejšia, no k dokonalému výsledku, ktorým je zdravá pevná pokožka bez celulitídy, je potrebné používať peeling pravidelne, niekoľkokrát do týždňa a po ňom použiť výrobok proti celulitíde, aký máte radi, niekto preferuje oleje, niekto krémy. Zároveň, tým, že odstráni odumreté bunky, chĺpky môžu ľahšie rásť a takmer vôbec nezarastajú. 

Plusy:
  • praktické balenie, na ktoré si môžem položiť v kúpeľni ďalšie veci a po minutí peelingu si do téglika môžem naukladať nejaké drobnosti
  • cena je tiež prijateľná, jedná sa o prírodnú kozmetiku a za 200 g zaplatíte 7 eur.
  • príjemná, sladká vôňa (to je subjektívne, ale ak máte radi citrusové vône, zapáči sa vám :))
  • hustá konzistencia, peeling nesteká
  • pri masáži peeling  vytvára na pokožke akoby film, je hydratovaná, vyhladená a pri pravidelnom používaní je pokožka pevnejšia, pružnejšia, prejavy celulitídy sa strácajú a nezarastajú chĺpky. 
Mínusy:
  • mne na tomto výrobku neprekáža vôbec nič, práve naopak, s touto kúpou som nesmierne spokojná
Tentovýrobok ma len utvrdil v názore, že cukrové peelingy sú skrátka top a najvýraznejšie je vidno zmeny, ktoré urobia s pokožkou. Kúpila som ho na http://www.bielenda.sk za 7 eur.

Máte skúsenosti s cukrovým telovým peelingom? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Odpovede
    1. Zatiaľ som skúsila od Bielendy tri výrobky a všetky boli fakt super. Pekne balené, voňavé,ale najmä účinné :) A cenovo dostupné

      Odstrániť
  2. vyzera na zjedenie, tiez by sa mi nieco zislo v mojom veku, po dvoch detoch, ty take nieco urcite este ani nepotrebujes, ale je fajn, ze skusas a testujes a nieco take.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som celulitídu mala po 18-tke a strašne ma to hnevalo. Preto sa o pokožku starám aj s pomocou takýchto peelingov.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe