Alverde - Vlhčené utierky s divokou ružou

16:39

Toť nedávno som minula odličovacie peelingové obrúsky a tak som sa vybrala do DM - ky kúpiť nejaké nové, lebo tieto obrúsky mám veľmi rada. Odličujem s nimi make up a keďže sú pevnejšie, neraz na ne nanesiem aj hydrofilný odličovací olej a odlíčim si aj oči. Ak sa nelíčim, rada si nimi cez deň osviežim tvár, prípadne pretriem ruky,ak pekne voňajú. Ako som sa motala pri regáloch s kozmetikou, uvedomila som si, že z Alverde mám doma niekoľko fajn kúskov a tak som si vzala odličovacie obrúsky tejto prírodnej kozmetiky. 

V balíčku je 25 odličovacích obrúskov



Po vybratí obrúsku treba balenie poriadne zatvoriť

Na obrúskoch je napísané:

      "Určené najmä na suchú a citlivú pleť. Jemne odstránia make up, nečistoty a nadbytočný maz. Jemné vlastnosti s extraktom z divej ruže a olej z kôstok marhúľ ošetrujú pleť už počas jej čistenia. Obsah vitamínu E pomáha pleti viazať vlhkosť  a tá ju chráni pred starnutím. Utierky sú zo 100% - nej bavlny a sú napustené emulziou, ktorá je pH neutrálna, neobsahuje alkohol ani farbivá."

Priznám sa, že už dávno vo mne nejaký výrobok nezanechal tak rozporuplné pocity ako práve tento. Pozrime sa najprv na jeho plusy a potom i na mínusy. 
Plusy:
  • Alverde je prírodná kozmetika, má označenie aj Vegan, obsahuje len prírodné zložky, takže sa vám do tela nedostáva žiadna chémia
  • balenie je praktické, nie je veľké, ľahko sa uzatvára a ak ho zatvárate poriadne, obrúsky nevyschnú
  • obrúsky majú nádhernú, ružovú vôňu, dosť výraznú, ale mne to neprekáža, mám ju rada
  • obrúsky odlíčia make up i očné tiene, s maskarou majú problém, vtedy siaham po hydrofilnom odličovacom oleji
  • cena bola okolo 3 eur, čo je prírodnej kozmetika dobrá cena
  • obrúsky sú pevné, netrhajú sa ani keď pritlačím
Mínusy:
  • veľmi ma po ich použití štípe pokožka, najmä pri vyrážkach sa idem zblázniť, i keď to po chvíli ustúpi, je to veľmi nepríjemné. Rovnako ma po ich použití štípu aj oči, ak odličujem maskaru, musím ich mať zavreté a potom dôkladne vypláchnuť
  • zdajú sa mi suchšie, neviem, kúpila som si ich prvý raz a hneď som ich otvorila, vyschnúť mi nemohli. Nie je to nič tragické, ale privítala by som trošku vlhkejšie obrúsky, ľahšie sa s nimi potom pracuje
Keby sa ma niekto spýtal, či by som si ich kúpila, asi by som váhala a skôr by som siahla po nejakých iných, lebo to štípanie na pokožke nebolo veľmi príjemné, i keď takmer okamžite ustúpilo. Ako som už spomenula, cena sa pohybovala okolo 3 eur.

Mali ste podobné skúsenosti s týmito obrúskami? 

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Ahoj, áno aj mňa po nich veľmi štípala tvár a navyše som sa potom cítila dosť ulepeno. Tak ich používam na ruky, keď som vonku a nemám možnosť si ich umyť. Túto funkciu plnia celkom dobre. Používam len prírodnú kozmetiku netestovanú na zvieratách a zohnať antibakteriálny gel na ruky alebo obrúsky na ruky, ktorý by bol prírodný a netestovaný je nadľudský výkon, takže v tomto smere mi pomohli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak hľadáš antibakteriálny gél netestovaný na zvieratkách, Manufactura netestuje a má veľmi kvalitnú kozmetiku. Inak s tebou s tými obrúskami súhlasím, používam ich, keď idem v čistení pleti pokračovať :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe