Somatoline - Zoštíhľujúca intenzívna nočná starostlivosť

18:03

Nikdy som neverila zoštíhľujúcim krémom ani gélom proti celulitíde. Až do okamihu, kým som si uvedomila, že by som ich asi aj potrebovala. Potrebovala som sa zbaviť celulitídy, ktorá sa u mňa objavila niekedy okolo puberty. Časom som ju dostala pod kontrolu a ostala som pokojnejšia, lebo som zistila, že s týmto neestetickým prvkom sa dá bojovať. Naposledy som skúsila Somatoline a zoštíhľujúci krém.


Somatoline - Zoštíhľujúca intenzívna nočná starostlivosť
Somatoline zoštíhľujúca nočná starostlivosť

Zoštíhľujúca intenzívna nočná starostlivosť
Ochranná fólia

Somatoline -
Farba krému je zelená

Somatoline - Zoštíhľujúca intenzívna nočná starostlivosť

Tento telový krém bol pre mňa len doplnkovou starostlivosťou popri zdravej životospráve a každodennom cvičení. Nakoniec som minula tri balenia, včera som minula zvyšky toho tretieho. Krém  je v 450 ml balení, je v plastovom obale, ktorý sa šraubuje. Pod vrchnákom je fólia, ale ja som ju hneď po otvorení strhla, pretože sa mi zadala zbytočná a aj tak by  sa len do toho krému namáčala. Mala som ho na poličke, nikam som mnou necestoval, tak som sa nemusela báť, že by som ho mala roztečený vo vrchnáku :)

Krém má ostrú, kyslejšiu vôňu, ktorá ma nenadchla, ale dalo sa na ňu zvyknúť. Konzistenciu má redšiu, ale nestekal po koži. Nanášala som ho večer, po cvičení a po horúcej sprche. Krém pokožku zahrieva, preto pri jeho nanášaní treba byť opatrný, ak sa ho dá viac, môže nepríjemne páliť a pokožka úplne sčervenie. do hodiny to ustúpi, ale veľmi príjemné to nie je. Rovnako páli aj v rankách, preto ho neodporúčam aplikovať na porezané či inak otvorené rany a určite nie po depilácii alebo holení nôh.

Po jeho použití sprvu vidíte len pevnejšiu a hydratovanejšiu pokožku. No po dvoch, možno troch týždňoch vidno, že nepodarené miesta ako je brucho, stehná či zadok,  sú štíhlejšie, krajšie. Nemyslím si, že bez cvičenia by bol výsledok taký viditeľný, ale určite by sa dostavil. Dnes, našťastie, si udržujem stálu hmotnosť, pravidelne cvičím, výkyvom sa vyhýbam, ale čo je najpodstatnejšie, ja som sama so sebou spokojná :)

 Poznáte značku Somatoline?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe