Somatoline - Zoštíhľujúca intenzívna nočná starostlivosť

18:03

Nikdy som neverila zoštíhľujúcim krémom ani gélom proti celulitíde. Až do okamihu, kým som si uvedomila, že by som ich asi aj potrebovala. Potrebovala som sa zbaviť celulitídy, ktorá sa u mňa objavila niekedy okolo osemnástky. Časom som ju dostala pod kontrolu a ostala som pokojnejšia, lebo som zistila, že s týmto neestetickým prvkom sa dá bojovať. Lenže prišla zima, Vianoce, koláčiky a ja som bola zasa tam, kde predtým, len s pár kilami naviac. Tak som sa zaťala, začala som cvičiť, prestala som jesť sladké, čo mi vydržalo dodnes a sladkosti jem len zriedka, i keď čokoládu milujem :) Chudnutie šlo hladko, len čo so zásobami tuku na tých najhorších miestach? Tak som skúsila Somatoline a zoštíhľujúci krém.


Somatoline zoštíhľujúca nočná starostlivosť



Balenie má 450  ml

Ochranná fólia

Farba krému je zelená

O výrobku si môžete prečítať:


      "Aktívne látky: BioUltraslim-complex TM - je založený na týchto prírodných látkach: morská soľ - sú bohaté na minerály a majú prirodzené drenážne účinky, čo znamená, že napomáhajú odvádzať z tela nadbytočné tekutiny, zmes hnedých morských rias - tento morský koncentrát bohatý na jód , stopové prvky a vitamíny eliminuje usadeniny kožných tukov, zlepšuje krvný mikrocirkuláciu a tým celkovo napomáha k odbúravaniu tukov, bambucké maslo Karité - výťažok z orecha Karité je bohatý na esenciálne mastné kyseliny a na ošetrovanú pokožku má ochranné, ukľudňujúce a hydratačné účinky, biely íl z Amazónie - tento íl je veľmi cenený pôvodným obyvateľstvom Amazónie, ktorí ho hojne využívajú pri liečbe kožných ochorení a na ošetrenie pokožky po bodnutí hmyzom. V ošetrujúcim prípravku Zoštíhľujúci Intenzívne Nočná má íl predovšetkým za úlohu zachytiť toxíny nahromadené v pokožke a vylúčiť ich v okamihu, keď prípravok z pokožky opláchneme. Zároveň tiež vytvára na povrchu pokožky ochranný film, ktorý funguje ako ""nepriedušný zábal"", ktorý zvyšuje účinnosť aktívnych látok a udržiava pokožku dostatočne hydratovanú po celú noc. Účinky: zoštíhľuje postavu, stimuluje vylučovanie nadbytočných tekutín, vyhladzuje a hydratuje pokožku už po prvom použití."


Tento telový krém bol pre mňa len doplnkovou starostlivosťou popri zdravej životospráve a každodennom cvičení. Nakoniec som minula tri balenia, včera som minula zvyšky toho tretieho. Krém  je v 450 ml balení, je v plastovom obale, ktorý sa šraubuje. Pod vrchnákom je fólia, ale ja som ju hneď po otvorení strhla, pretože sa mi zadala zbytočná a aj tak by  sa len do toho krému namáčala. Mala som ho na poličke, nikam som mnou necestoval, tak som sa nemusela báť, že by som ho mala roztečený vo vrchnáku :) Krém má ostrú, kyslejšiu vôňu, ktorá ma nenadchla, ale dalo sa na ňu zvyknúť. Konzistenciu má redšiu, ale nestekal po koži. Nanášala som ho večer, po cvičení a po horúcej sprche. Krém pokožku zahrieva, preto pri jeho nanášaní treba byť opatrný, ak sa ho dá viac, môže nepríjemne páliť a pokožka úplne sčervenie. do hodiny to ustúpi, ale veľmi príjemné to nie je. Rovnako páli aj v rankách, preto ho neodporúčam aplikovať na porezané či inak otvorené rany a určite nie po depilácii alebo holení nôh. Po jeho použití sprvu vidíte len pevnejšiu a hydratovanejšiu pokožku. No po dvoch, možno troch týždňoch vidno, že nepodarené miesta ako je brucho, stehná či zadok,  sú štíhlejšie, krajšie. Nemyslím si, že bez cvičenia by bol výsledok taký viditeľný, ale určite by sa dostavil. Dnes, našťastie, si udržujem stálu hmotnosť, pravidelne cvičím, výkyvom sa vyhýbam, ale čo je najpodstatnejšie, ja som sama so sebou spokojná :) 
Hľadala som ho na internete a najprijateľnejšia cena je 21,64 a kúpite ho na http://www.abcparfemy.sk.

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe