SYX - Zahrievajúca pleťová maska

14:15

Určite ste si už všimli, že pleťové masky zbožňujem. Áno! Preto im  venujem toľko príspevkov a ešte ich veľa  bude, lebo doma sa mi nahromadilo veľa ako jednorázových, tak i väčších balení :) Maskám patria 2-3 večery do týždňa a rozhodne sa to nechystám meniť. Celé dni sa niekam naháňame, do školy, do práce, treba nakúpiť, upratať, uvariť a na seba veľakrát nemáme čas. A ja som si uvedomila, že nemám dôvod sa stále len náhliť, že si potrebujem vydýchnuť a venovať sa svojim koníčkom a sebe. A tak si občas napustím vaňu, nasypem si do nej voňavú soľ, na pleť si nanesiem pleťovú masku a nerobím nič :) Aspoň na chvíľu.

Zahrievajúca pleťová maska s marhuľami, broskyňami a mangom



Maska má 10 ml

SYX - Zahrievajúca pleťová maska


Vo štvrtok som sa vybrala do Marionnaud, či náhodou nedostali čokoládovú pleťovú masku, ktorú chcem tam veľmi skúsiť. Hm, nemali, ale na prázdno som zasa neodišla :) Našla som tam jahodovú a mangovú a keďže naposledy som so SYX bola naozaj spokojná (prečítať si o nej môžete TU), vzala som si ich. Ako prvú som sa rozhodla použiť tú s marhuľou, broskyňou a mangom, lebo jednak som predpokladala, že bude dokonale voňavá a jednak som bola zvedavá, či naozaj hreje :)

Maska má 10 ml a je na jedno použitie. Kúpite ju výhradne v sieti Marionnaud. Po otvorení som mala chvíľku pocit, akoby sa vrátilo leto! Oviala ma sladká vôňa broskýň a manga a bolo ju cítiť stále, pri otvorení, po nanesení, počas 10 minút, kedy som mala masku na tvári aj pri zmývaní z tváre. Bolo to úžasné :) Je redšia, trošku mi stekala po brade, ale nebolo to nič tragické. Postupovala som podľa náladu, tvár som si ovlažila teplou vodou a naniesla masku.

V tej chvíli mi pleť zalial príjemný, hrejivý pocit, najintenzívnejší bol pri rozotieraní a postupne slabol. Bolo to nesmierne príjemné, upokojujúce a voňavé! Masku som si po desiatich minútach zmyla vlažnou vodou a hubkou a spokojne som sa dívala do zrkadla. Pleť bola dokonale vyhladená, ani stopy po linkách, bola akoby odpočinutá, pôsobila sviežo, póry boli vyčistené ( aj tí malí odporňáci na nose boli vyčistení) a na dotyk bola hodvábne jemná. A ako bonus, stále krásne voňala :) Až mi bolo ľúto naniesť na ňu krém, ktorý nevoňal. Jedným slovom, táto maska je božská! V Marionnaud ju kúpite za 2 eurá.

Máte skúsenosti so zahrievajúcimi sa maskami? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Teraz si ma dosť navnadila :) Mám rada presne takýto typ masky - zahrievacie. Pred pár rokmi som si také kúpila v zahraničí a bola som z nich ohúrená, bolo to také príjemné a tiež krásne voňali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, alebo ešte chladivé masky, ale táto je božská :) Nádherne voňavá a úplne dokonale mi vyhladila jemné mimické vrásky. Určite mi nebolo ľúto tých dvoch eur, čo som za ňu zaplatila. Teraz ma čaká jahodová, asi niekedy tak o týždeň.

      Odstrániť
  2. Všeobecne masky od SYX sú super, ale vďaka tejto recenzii si určite pôjdem kúpiť aj túto. Mám rada masky ktoré majú teplý efekt, je to niečo nezvyčajné teda aspoň pre mňa. A veľmi ma zaujala aj vôňa, keďže vonku je už také zlé počasie veľmi rada si pripomenie ako je to v lete. Takže myslím si že tejto masky si urobím zásobu. =)

    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si kúpila dve tieto zahrievacie a dve jahodové, naozaj sa vďaka nim vraciam do letného obdobia :) Vrelo ju odporúčam, je to príjemný oddych a výsledok po nej je skvelý, pleť je naozaj krásna :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe