SYX - Peelingová pleťová maska

12:54

Pri nedávnych potulkách po Marionnaud v našom Auparku som narazila na značku SYX.  V ponuke nájdete výrobky na starostlivosť o vlasy, pleťové masky, výrobky na starostlivosť o ruky a balzamy na pery. Značku som nepoznala, tak som si vzala na skúšku jednu pleťovú masku a jeden balzam na pery. Masky som našla v košíku pri pokladni a Veronika, strašne milá a ochotná predavačka v Marionnaud, mi povedala, že táto značka je veľmi obľúbená a masky sa predávajú vždy rýchlo. Aj ma mrzelo, že sa mi neušla tá čokoládová, ale mám o dôvod navyše sa tam zasa vrátiť :)

Maska má 10 ml



Obsahuje výťažky z malín, čučoriedok a brusníc

O maske si môžete prečítať:


     "Pleťové masky s prírodnými ingredienciami a lahodnými vôňami pre dokonalé ošetrenie všetkých typov pleti. Všetky pleťové masky SYX kúpite výhradne v sieti Marionnaud. 

SYX exfoliačná maska s ovocím hĺbkovo čistí pokožku a pomáha odstraňovať prebytočný kožný maz. Obsahuje výťažky z malín, čučoriedok a brusníc. Masku ľahko vmassírujte do vyčistenej pokožky, vyhnite sa okoliu očí. Po 10 minútach zmyte prúdom vody."

Keď som masku otvorila, mala som sto chutí ju zjesť! Pripomínala mi jogurt,  bola fialová, krémovej konzistencie a voňala ako ovocie! Úžasná, sladká, ovocná vôňa, celkom na zjedenie ( v tom okamihu som sa začala tešiť na to, ako si kúpim tú čokoládovú masku :)). Mne tam najviac voňali čučoriedky, aj nanášanie používanie bol doslova labužnícky zážitok. Obsahuje jemné peelingové čiastočky, preto som ju nanášala prstami a krúživými pohybmi rozotierala po tvári. Hm, nešikovne som sa nevyhla očnému okoliu, ale maska tam neštípala, takže som ju tam nechala pôsobiť. Po 10 minútach som ju zmyla vlažnou vodou a hubkou a ešte stále si vychutnávala ovocnú vôňu :) Výsledok ma veľmi milo prekvapil, pleť bola čistá, na dlhé hodiny zmatnená a jemné linky sa vyhladili. Celkovo pleť pôsobila oveľa zdravšie a žiarivejšie. Vybrať si môžete z osviežujúcej uhorkovej masky, vyživujúcej čokoládovej masky, peelingovej jahodovej masky, hrejivej pleťovej masky s broskyňou, marhuľou a mangom, zlupovacej masky s granátovým jablkom, exfoliačnej masky s ovocím.
Masky majú po 10 ml, stoja 2 eurá a kúpite ich exkluzívne v sieti Marionnaud :)

Kúpili ste si už niektorú z týchto masiek? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. maska je super už som ju mala aj ja =) aj som o nej písala...
    veľmi dobrá je aj jahodová tie mám doma dve :)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem strašne skúsiť tú čokoládovú :) Musí byť úžasná :)

      Odstrániť
  2. Vyskúšaná, zrecenzovaná a ja som spokojná :))

    http://glitteringdreams.com/loves-of-the-month-april/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, ty si mala jahodovú :) Aj tá vyzerá byť skvelá. Tiež som siahla po ich balzame na pery a je super :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe