Dermacol - Zmatňujúca báza pod make-up 18h

12:03

Ako majiteľka zmiešanej pleti musím vždy hľadať výrobky, vďaka ktorým môj make up vydrží aspoň tých 8 hodín bez výraznejšieho lesku. Potom mi je jasné, že sa musím prepudrovať, no ideálne je len raz denne, aby som si na tvári nevytvorila akúsi masku. A čím viac púdru, tým horší efekt. Časom totiž zvýrazní aj to, čo sme ráno úspešne zamaskovali. Kvalitná podkladová báza je teda nevyhnutnou súčasťou mojej kozmetickej taštičky, nikdy sa nenamaľujem bez toho, aby som ju nepoužila. Už pár mesiacov mám doma zmatňujúcu bázu od Dermacolu, o ktorej vám teraz niečo poviem :)

Dermacol zmatňujúca báza má 20 ml




Báza sľubuje zmatnenie na 18 hodín

Dermacol - Zmatňujúca báza pod make-up 18h

Bázu som kúpila najmä preto, lebo som tak nejako dúfala, že naozaj sa celý deň lesknúť nebudem. Tak som skúsila :) Je v plastovej tube, z ktorej sa vytláča. Oceňujem malé, praktické balenie. Báza má 20 ml, tubička je menšia, takže sa bez problémov vmestí do kozmetickej tašky v  kabelke i doma.

Má takú chemickú vôňu, ale pri nanášaní ju nie je cítiť. Má krémovú, hustú konzistenciu, ľahko sa rozotiera po pleti. Naozaj ju hneď po nanesení veľmi pekne zmatní, vyhládza vrásky i jemné linky a vyplní póry, ktoré nie je vôbec vidno. Make up sa na báze ľahko kĺže, super sa rozotiera. Neusádza sa v póroch ani vráskach, ani po niekoľkých hodinách sa nemusíte báť, že by sa zvýraznili mimické vrásky.

Make up k pleti lepšie priľne a dlhšie vydrží. Nuž, najpodstatnejšie je, naozaj sa  pleť neleskne 18 hodín? Nie. Toto nespĺňa. Okolo obeda som si všimla mastnejšiu T zónu, na čo mi vtedy ešte stačí zmazňujúci obrúsok, no po ďalších dvoch, troch hodinkách treba prepudrovať minimálne T zónu. Celkovo hodnotím bázu  pozitívne, lebo:

  • vyhladí jemné linky a vrásky
  • vyplní póry, make up sa v nich neusádza
  • pleť je jemnejšia, make up je zafixovaný a dlhšie na nej vydrží
Celkovo je zmatnenie tých zhruba 7-8 hodín dobré, stačí mi prepudrovať sa raz denne, ale stále musím mať pri sebe zmatňujúce obrúsky. Pre istotu :)

Na internete kúpite 20 ml bázy za 9,59 eur. Ja som ju kupovala v DM - drogérii, keď bola 25%-ná zľava na dekoratívnu kozmetiku :)

Používate báze od Dermacolu? 


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Veľmi rada a pravidelne čítam tvoje recenzie, pretože máš podobné "nedostatky" ako ja...:-)....mastné "T" je moja najväčšia slabina a práve dnes som si túto bázu kúpila v DM aj ja. Akurát som minula od Dermacolu tú vyhladzujúcu a bola som mastná už za cca 2-3 hod., tak do tejto vkladám väčšie nádeje. Make up používam tiež dermacolovský / Matt sontrol - 18 hod. v odtieni 2 fair/ apo vypotrebovaní sa chystám na matujúci od Avonu. Nemáš s ním skúsenosť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý z Avonu myslíš? Penový je veľmi dobrý, ten som mala pár mesiacov dozadu a strávila som s ním skoro celé leto :) Potom majú aj v tube, ten som ešte neskúšala, ale zrovna si ho brala moja kamarátka, môžem sa jej spýtať, ako je s ním spokojná. A ďakujem, teším sa, že moje príspevky ťa zaujímajú :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe