Bioderma - Atoderm Créme

18:15

Keď sa pozriete okolo seba, všimnite si, aká rôzna je naša pokožka. Normálna, mastná, suchá - a každý z nás si hľadá to pravé orechové pre tú svoju :) Ja som divný príklad, pleť mám zmiešanú, pokožku rúk a nôh suchú a vo vlasoch atopický ekzém. S mastnou pleťou som sa naučila bojovať úspešne, na telo milujem rôzne maslá a krémy, tam je tiež problém vyriešený, ale čo ten ekzém? Kožná lekárka mi na rovinu povedala, že je to dedičné a nevyliečiteľné, možno len zmierniť príznaky. Zavrhla som všetky tie masti, ktoré mi predpisovala roky a nič mi nepomohli a začala som sama hľadať. Zamilovala som si oleje, tie sú na suchú vlasovú pokožku skvelé, ale obľúbila som si aj Biodermu a jej Atoderm :)



Bioderma Atoderm 500 ml




O telovom kréme si môžete prečítať:

     "Výživný krém na každodenné zvlhčenie a obnovu kožnej bariéry, určený na suchú a citlivú pokožku. Zvlhčujúci účinok Atoderm krému je optimálny, ak ho nanesiete na jemne zvlhčenú pokožku (po kúpeli, sprchovaní, alebo zvlhčenú vodou v spreji).
Zloženie

WATER (AQUA), MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), GLYCERIN, CETEARYL ISONONANOATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, MYRETH-3 MYRISTATE, CYCLOMETHICONE, STEARETH-21, TOCOPHERYL ACETATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, TRIETHANOLAMINE, CETYL ALCOHOL, STEARIC ACID, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, DISODIUM EDTA, CARBOMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN."

     
     Pravdou je, že atopický ekzém mám na pokožke hlavy, ale často si kupujem telové mlieka alebo telové krémy, ktoré používam len na postihnuté miesta a šampóny, ktoré by mali byť vhodné na suchú a citlivú pokožku. Žiaden výrobok neprináša trvalú úľavu, sú lepšie i horšie dni, pretože ekzém ovplyvňuje viacero faktorov, u mňa najmä stres. A tak som si povedala, že zainvestujem a skúsim tento  telový krémik. V akcii 1+1 som si ho kúpila niekedy začiatkom leta. Balenie má 500 ml (ale nájdete ho aj v menšom, 200 ml balení), krém je v plastovom obale, ktorý má praktickú pumpičku na dávkovanie. Keďže je určené na suchú a citlivú pokožku, nie je výrazne parfumované, má len jemnú vôňu, ktorá nie je rušivá. Krém má konzistenciu skôr ako telové mliečko. Do pokožky sa vpije pomerne rýchlo a nezanecháva mastný pocit. Ak máte ranky (občas sa mi stane, že si suché miesto jednoducho rozškriabem a potom si nadávam), neštípe v nich, skôr by som povedala, že ich upokojuje. Ja používam krém pár hodín pred umývaním vlasov (v poslednej dobe ho striedam s olejmi). Krém si vmasírujem do suchých miest ( ekzém nie je po celej hlave, sú to len akési suché ostrovčeky), ale len veľmi opatrne, aby som si ich nerozškriabala alebo inak neporušila, lebo to dosť bolí a ak s na miestach, kde je menej vlasov, ľudia majú tendenciu civieť na to ako teľa na nové vráta. Po pár hodinách si ho vyumývam z vlasov šampónom, následne použijem kondicionér a masku, aby neostali  mastné. Pokožka je po použití hydratovaná, suché ostrovčeky sa zmenšia alebo na  chvíľku úplne vymiznú ( na pár dní je ale od suchej pokožky pokoj), pokožka vôbec nesvrbí a krvavé rany sa hoja ľahšie. Ak sa stane, že ekzém sa mi náhodou objaví na chrbte, tam stačí fliačik potrieť a do jedného, dvoch dní zmizne úplne :)

Plusy:

  • šikovné balenie
  • hustejší nemastný krém
  • stačí ho nanášať v tenkej vrstve 
  • rýchlo sa vpije do pokožky, nezanechá ju mastnú
  • hydratuje, upokojuje pokožku, zjemňuje svrbenie
Mínusy:
  • zloženie
Krém kúpite na internete alebo v lekárňach, cena za pol litra je okolo 21 eur.


Ako bojujete so suchou pokožkou?



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe