Nobilis Tilia - Francúzsky íl - ultrajemný

15:00

Česká spoločnosť KEZ ops, ktorá sa už roky zaoberá certifikáciou ekologických poľnohospodárskych surovín a stojí za známou "zebrou", ktorá sa objavuje na bio potravinách, zaviedla aj značku pre bio kozmetiku. Značka CPK - certifikovaná prírodná kozmetika jasne definuje suroviny, ktoré kozmetika môže alebo nesmie obsahovať a limituje ich iba na prírodné a z prírody pochádzajúce látky. Definuje tiež, ako musia byť suroviny spracované, čo sa smie a nesmie použiť na parfumáciu alebo konzerváciu. Kozmetika Nobilis Tilia tieto požiadavky spĺňa a preto jej bol udelený certifikát CPK. Francúzsky íl je nazelenalý mletý minerál, označovaný ako zelený alebo aj francúzsky íl (kvôli jeho značnému výskytu vo francúzsku) je čistá prírodná látka so širokým spektrom využitia. Od kozmetiky v starostlivosti o zdravú i narušenú pokožku až po rad liečebných využití. Zelený íl sa skladá z oxidov kovov a mnohých minerálov, ktoré sú dôležitými stopovými prvkami pre naše telo. Zvieratá inštinktívne vyhľadávajú ílové kúpele na svoju očistu a na odstránenie nepríjemných parazitov. Zelený íl absorbuje toxické látky, vstrebáva patogénne zárodky, eliminuje následky nadmerného žiarenia (rádioterapie), uvoľňuje svalové napätie a bolesti, pôsobí protizápalovo, hojí popáleniny a dodáva telu dôležité minerály.Keď som si o francúzskom íle toto všetko prečítala, neváhala som a kúpila som si ho :)

Moje balenie má 100 gramov, ale je aj väčšie



Ochranný vrchnáčik

Íl má zelenkavú farbu

Výrobca popisuje íl:

    " Neobsahuje žiadne syntetické prímesi ani konzervanty, je celkom prírodného pôvodu. Jedná sa o zmes oxidov kovov, najmä oxidu kremičitého a minerálnych elementov, medi a kobaltu. Má veľmi široké spektrum použitia v liečebných kúpeľoch, rehabilitácii a pri pestovaní pleti v kozmetických salónoch. Aplikačnými formami sú obklady, masky, zábaly a kúpele. Z pokožky absorbuje nežiadúce látky, zjemňuje ju a ukľudňuje. 

Použitie:

Íl sa vždy mieša s pleťovými vodami, PÍ vodou alebo s bylinnými odvarmi. Navlhčenú kompozíciu francúzskeho ílu nanesieme vo vrstve silnej 0,5 - 3 cm. Pri aplikácii je vhodné prekrytie fóliou a pôsobenie najmenej 20 minút."

Ja som si íl kupovala s cieľom používať ho na tvár, ako nejakú detoxikačnú masku, ktorá zbaví moju pleť škodlivín a zároveň jej dodá potrebné minerály. Vybrala som si malé, 100 gramové balenie, kúpiť sa dá aj 250 gramové. Nechcela som väčšie, lebo som netušila, akú budem mať jeho spotrebu a aby mi zbytočne dlho nestál otvorený na poličke. Odporúča sa spotrebovať rok od vyrobenia, tak som rada, že som si zvolila menšie balenie. Íl je v platovom obale, ktorý sa šraubuje, pod vrchnákom je ešte ochranný vrchnáčik, vďaka ktorému pri otvorení nie je íl po celom vrchnáku a po kúpeľni. Na moje prekvapenie vonia celkom príjemne, len to neviem popísať :) Používam ho raz za 1-2 týždne na detoxikáciu pokožky. Príprava je jednoduchá. Asi lyžičku ílu zmiešam s kvetinovou pleťovou vodou (niekedy aj len obyčajnou vodou z vodovodu) a pripravím si hustejšiu zmes, aby mi nestekala po tvári. Nanášam ju štetcom v hrubšej vrstve a nechávam pôsobiť 20, niekedy aj 25 minút. Íl zmývam hubkou a vlažnou vodou. Výsledky nie sú badateľné hneď po prvom použití, vtedy vidieť len čistejšiu pleť, ktorá je na dotyk jemná a linky sú vyhladené. Pri dlhodom použití môžete vidieť omnoho zdravšiu pleť, ktorá je žiarivá a jemná. Moje pubertálne čelo sa úplne uzdravilo aj vďaka tomuto ílu, lebo po každom použití som mohla badať upokojenie zapálených miest a postupné hojenie. Samozrejme, dôležité je aj čistenie, tonizovanie a hydratovanie pleti.

Stojí okolo 6 eur a kúpite ho v niekoľkých eshopoch.

Používate francúzsky íl? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe