Radosť z novembrovej krabičky krásy :)

12:51

Posledné dni som niekoľkokrát denne  navštívila stránku Biobeauty, aj jej fanpage na Facebooku, lebo som sa nevedela dočkať, kedy sa začnú predávať novembrové krabičky krásy :) Povedala som si, že ešte si ňou urobím radosť a potom naozaj začínam šetriť (idem si do kalendára robiť čiaročky, ako dlho mi toto predsavzatie vydrží). Na tejto krabičke krásy je dokonalé to, že neviete, čo v nej môže byť, ale keď ju otvoríte, neviete sa prestať tešiť z toho, čo ste v nej našli :) 

Nádherná krabička krásy je tento raz zlatá :)



A poďme kuk, čo je dnu

Telové maslo s vôňou oceánu, 500 ml

Bahenná maska na vlasy, 2 x 8 ml

Krém na ruky Oliva a levanduľa, 30 ml

Mydielko 

Vzorka čistého bahna z Mŕtveho mora

Vzorečky :)

Novembrový poklad ukrytý v nádhernej krabičke :)


Doma mám telové maslo s vôňou levandule a keďže má veľký úspech, už čoskoro ho nahradí nové maslo s vôňou oceána :) Masku na vlasy som chcela skúsiť už dávnejšie, lebo všetky masky Mineral Beauty System, ktoré som mala doma, boli skvelé. Nesmierne sa teším aj z krému na ruky, pretože jednak nádherne vonia (neodolala som a musela som ho otvoriť ) a aj preto, lebo v chladnom počasí spotreba krémov na ruky rapídne stúpa.  A mydielko mám v zbierke už tretie,najviac sa z neho tešila moja maminka, ktorá naň nedá dopustiť :)

Čo Vás najviac oslovilo v novembrovej krabičke krásy? :)

You Might Also Like

11 Vaše komentáre

  1. Hmm, tak táto krabička vyzeráveľmi lákavo. Ja som si ju neobjednala len preto, že mám už fakt veľkú zásobu kozmetiky a začína ma to trocha otravovať. V zime toho míňam viac, tak od nového roka snáď začnem aj ja objavovať poklady v krabičke krásy :)
    Tvoj blog som práve objavila a hneď sa mi zapáčil ;) Sledujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší, Lenka :) Zásoby kozmetiky poznám, u nás doma je záchranou len to, že sme tri baby a kozmetiku zbožňujeme :)

      Odstrániť
  2. krabicka plna luxusu a krasy, uz citim tu vonu, krem na ruky je urcite bomba a co to bahno? ake je to??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten krémik na ruky vonia božsky :) A to bahno sa chystám skúsiť, použijem ho ako pleťovú masku.

      Odstrániť
    2. potom daj vediet ako to dopadlo, testovanie bahna

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Dnes mi volal kuriér, že je na ceste, ale ja som nebola doma :/ Ale zajtra už bude u mňa :)

      Odstrániť
    2. Ja mam uz doma, ale niesom doma a rodinka nechce prezradit, co tam je :D

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe