Radosť z novembrovej krabičky krásy :)

12:51

Posledné dni som niekoľkokrát denne  navštívila stránku Biobeauty, aj jej fanpage na Facebooku, lebo som sa nevedela dočkať, kedy sa začnú predávať novembrové krabičky krásy :) Povedala som si, že ešte si ňou urobím radosť a potom naozaj začínam šetriť (idem si do kalendára robiť čiaročky, ako dlho mi toto predsavzatie vydrží). Na tejto krabičke krásy je dokonalé to, že neviete, čo v nej môže byť, ale keď ju otvoríte, neviete sa prestať tešiť z toho, čo ste v nej našli :) 



A poďme kuk, čo je dnu

Telové maslo s vôňou oceánu, 500 ml

Bahenná maska na vlasy, 2 x 8 ml

Krém na ruky Oliva a levanduľa, 30 ml

Mydielko 

Vzorka čistého bahna z Mŕtveho mora

Vzorečky :)

Novembrový poklad ukrytý v nádhernej krabičke :)


Doma mám telové maslo s vôňou levandule a keďže má veľký úspech, už čoskoro ho nahradí nové maslo s vôňou oceána :) Masku na vlasy som chcela skúsiť už dávnejšie, lebo všetky masky Mineral Beauty System, ktoré som mala doma, boli skvelé. Nesmierne sa teším aj z krému na ruky, pretože jednak nádherne vonia (neodolala som a musela som ho otvoriť ) a aj preto, lebo v chladnom počasí spotreba krémov na ruky rapídne stúpa.  A mydielko mám v zbierke už tretie,najviac sa z neho tešila moja maminka, ktorá naň nedá dopustiť :)

Čo Vás najviac oslovilo v novembrovej krabičke krásy? :)

You Might Also Like

11 Vaše komentáre

  1. Hmm, tak táto krabička vyzeráveľmi lákavo. Ja som si ju neobjednala len preto, že mám už fakt veľkú zásobu kozmetiky a začína ma to trocha otravovať. V zime toho míňam viac, tak od nového roka snáď začnem aj ja objavovať poklady v krabičke krásy :)
    Tvoj blog som práve objavila a hneď sa mi zapáčil ;) Sledujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší, Lenka :) Zásoby kozmetiky poznám, u nás doma je záchranou len to, že sme tri baby a kozmetiku zbožňujeme :)

      Odstrániť
  2. krabicka plna luxusu a krasy, uz citim tu vonu, krem na ruky je urcite bomba a co to bahno? ake je to??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten krémik na ruky vonia božsky :) A to bahno sa chystám skúsiť, použijem ho ako pleťovú masku.

      Odstrániť
    2. potom daj vediet ako to dopadlo, testovanie bahna

      Odstrániť
  3. Ja mám to modré mydielko od biobeauty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Dnes mi volal kuriér, že je na ceste, ale ja som nebola doma :/ Ale zajtra už bude u mňa :)

      Odstrániť
    2. Ja mam uz doma, ale niesom doma a rodinka nechce prezradit, co tam je :D

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe