Himalaya Herbals - Hydratujúci balzam na pery s kakaovým maslom

14:50

Včera som sa pustila do pravidelného upratovanie kabelky. Ťažko tomu uveriť, čo všetko sa v nej dá nájsť, najmä odvtedy, ako som začala preferovať obrovské kabelky :) Vždy v nich mám niekoľko k životu potrebných vecí ako je kozmetická taštička vážiaca toľko ako malé kladivo, malá kefa na vlasy, dezodorant (čo najmenší), žuvačky, krém na ruky, antibakteriálny gél a balzam na pery. Práve ten sa mi v tomto počasí míňa rekordne rýchlo a tak som siahla po balzame od Himalaya Herbals :)

Hydratujúci balzam na pery s kakaovym maslom




Balzam má 4,5 gramu 

O balzame si môžete prečítať:

     "Balzam na pery s bylinným zložením obsahuje výťažky z účinných látok.
Chráni pred bolestivými a popraskanými perami
Upokojuje a zabraňuje vysúšaniu.
Neobsahuje konzervačné látky a umelé farbivá.

Účinné látky

Kakaové maslo - intenzívne hydratuje, zjemňuje a zlepšuje štruktúru pokožky.
Bambucké maslo - prírodný antioxidant vyživuje a poskytuje dlhotrvajúcu hydratáciu

I keď som si v poslednej dobe obľúbila najmä balzamy v téglikoch, ktoré sa nanášajú prstom, do kabelky si vždy dávam vysúvací balzam, ktorý je predsa len praktickejší, nanesiem, zavriem, odložím. Balzam je ako som už spomenula vysúvací, som s ním spokojná, vysúva sa ľahko, nezasekáva ( už sa mi párkrát stalo, že som mala nejaký balzam, nepamätám si už značku, že sa nedal vysúvať a po dlhom boji som to vzdala a vyškriabavala som ho odtiaľ). Má  sladkú vôňu, veľmi príjemnú, po nanesení na pery ale necítiť takmer   žiadnu chuť. Je trošku hustejší, preto si ním treba po perách prejsť niekoľkokrát, ale v tom problém nevidím. Balzam je k perám veľmi jemný, ak sú popraskané alebo boľavé, upokojí ich a pekne hydratuje, vďaka čomu sa rýchlo hoja. Pri pravidelnom používaní zabraňuje vysušovaniu, praskaniu, vynikajúco chráni pred chladným a veterným počasím, pery nepália ani nebolia. Kombinácia kakaového masla a bambuckého masla je ako stvorená na ochranu pier v každom počasí.
Ja som balzam kupovala na MojaHimalaya.sk, kde stojí 1,9, ale kúpite ho aj v kamenných drogériách a niekde aj v lekárňach. 

Aké balzamy na pery máte najradšej? :)

You Might Also Like

1 Vaše komentáre

  1. ahoj, tiež mám dobrú skúsenosť s balzamami od Himalaya Herbals, vynikajúci je ako prevencia proti oparu http://www.zdraviehimalaya.sk/vyzivujuci-balzam-na-pery aktuálne ho dávajú ako darček k tiež skvelým zubným pastám. A v e-shope Pilulka to majú za najnižšie ceny na trhu. Katarína

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe