L´Oréal Paris - Elseve Arginine Resist X3

16:20

Vlasy sú našou korunou krásy.  Neraz si však veľa vytrpia, keď ich farbíme, fénujem, žehlíme či kulmujeme. Vlasy sa oslabujú, sú krehké, majú tendenciu vypadávať, lámať sa, končeky sa štiepia. Učesať takéto vlasy nie je naozaj žiadna zábava, pretože ak niečo pripomína metlu, dokonalý účes z toho nevyčarujeme. Pred nedávnom ma začalo trápiť vypadávanie vlasov. Doteraz som si ich nikdy nefarbila, ale niekedy používam nátačky a fén, chyba bude asi tam. Moja mamina sa vydala na pátraciu akciu, lebo mala podobný problém ako ja. A našla L´Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 starostlivosť pre oslabené vlasy.

L´Oréal Paris - Elseve Arginine Resist X3
Elseve Arginine Resist X3 



L´Oréal Paris
Balzam sa z tuby vytláča

L´Oréal Paris - Elseve Arginine Resist X3 

Starostlivosť pre vlasy, ktorej nepoviem inak ako balzam, som kúpila v drogérii a nevedela som sa dočkať toho, kedy ju vyskúšam a samozrejme, dúfala som, že moje vlasy budú zdravšie a problém s vypadávaním sa stratí alebo aspoň zmierni. Balenie má 200 ml a je v plastovej tube, z ktorej sa vytláča. Vôňa je príjemná, sladká, krásne prevonia vlasy a je ju cítiť aj na ďalší deň, keď sa češem :) Konzistenciu má krémovú, nesteká, ľahko sa vtiera do vlasov.  Výhodou tohto výrobku je, že pôsobí okamžite a nemusíte ju nechávať na vlasoch dlho pôsobiť, možno ho hneď opláchnuť. 

Používam ho takmer pri každom zmývaní (tento balzam si striedam s maskou na vlasy), najskôr použijem šampón, potom kondicionér a nakoniec nanesiem balzam. Nanáša sa na mokré vlasy po celej ich dĺžke a nakoniec sa zmýva. Vlasy sa rozčesávajú ľahko a pritom je cítiť jemnú vôňu výrobku :) Vlasy mi naozaj prestali vypadávať, teda, nie úplne, ale podstatne menej, menej sa lámu a krásne sa lesknú.  Moja mamina si balzam nevie vynachváliť, lebo má farbené vlasy a po jeho použití sú vždy jemnejšie a ľahko sa češú.

Kúpila som ho v DM - drogérii, cena sa pohybovala okolo 3-4 eur.

Používate masky alebo balzamy na vlasy?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe