Bielenda - Uhorka a limetka - hĺbkovo čistiaca a hydratačná maska

18:58

Pred nedávnom som čosi hľadala na internete a našla som značku Bielenda. Samozrejme, zvedavosť bola omnoho silnejšia ako predsavzatie, že nenakupujem. Tak som nakukla a nakúpila :)


Uhorka a limetka - hĺbkovo čistiaca a hydratačná maska




Každá časť masky má 5 gramov

Bielenda - Uhorka a limetka - hĺbkovo čistiaca a hydratačná maska

Bola som veľmi zvedavá, aká maska bude, tak som ju konečne vyskúšala.  Je to moja prvá dvojkroková maska, ale rozhodne si na ňu nemôžem  sťažovať. Najskôr som si pleť dôkladne vyčistila peelingom, umývacím gélom a pleťovou vodou. Chvíľu som počkala, aby pleť uschla a naniesla som pleťovú masku. Je zelená, celkom príjemnej vône, ktorá mi nepripomínala nič, ale bola jemná, nevtieravá a po nanesení ju nebolo cítiť. Trochu som sa pasovala s množstvom masky, zdalo sa mi jej málo, ale nakoniec sa mi ju podarilo rovnomerne rozotrieť po celej tvári. Trochu som sa zľakla, lebo hneď po nanesení ma začala pleť štípať, ale keď som dala masku po desiatich minútach dolu, nepostrehla som červenú, podráždenú pleť. Naopak, bola žiarivejšia,  viditeľne čistejšia, póry neboli rozšírené (len čierne bodky na nose odolali, na čele a na brade zmizli). No, tu ale nekončíme!

Ideme na krok dva, na intenzívnu hydratačnú masku. Tu som mala opačný problém, bolo jej strašne moc. Ale rozhodla som sa ísť podľa návodu a naniesla som si ju na tvár všetku, nešetrila som najmä na čele a na miestach, kde sa mimické vrásky objavujú najviac. Táto maska mala príjemnú, citrusovú vôňu a skôr gélovú konzistenciu. Opäť ma po nanesení na pleť štípala, ale tento pocit rýchlo ustúpil. Maska sa pomaly vsiakla do pokožky, taká hrubá vrstva jej trvala niekoľko minút, ale bola som milo prekvapená výsledkom. Pleť bola veľmi dobre hydratovaná, jemné linky a vrásky boli vyhladené a pleť bola zmatnená a hodvábne jemná na dotyk. Naviac je prevoňaná a pri pohybe hlavou stále cítiť vôňu masky. 

Plusy:
  • praktické balenie, možno ho vziať všade so sebou
  • príjemná vôňa, dobrá konzistencia oboch masiek, nič nesteká
  • viditeľné výsledky: čistá pleť, vyhladené linky a vrásky, matná pleť, ktorá nie je hydratačnou maskou zaťažená a nie je lepkavá
  • cena
Mínusy:
  • u mňa je jediným mínusom prvotné štípanie na tvári, ktoré ale krátko po použití ustúpilo, preto by som si masku kúpila zasa
Maska stojí 1 euro.

Skúšali ste už niečo od Bielendy? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe