Montagne Jeunesse - Bahenná maska

14:39

Nooo, nieže by som Vás chcela nudiť, ale prinášam vám článok o maske :) Áno, zasa! Tentokrát to bude bahenná Montagne Jeunnese, balená v tube. Táto značka má masky balené aj na jedno použitie, pri nich oceňujem, že nezaberú veľa miesta. No pri baleniach v tube zasa ušetrím :) Pleťové masky Montagne Jeunesse sú plné najchutnejších čiste prírodných surovín. Sú šetrné nielen k prírode ale aj k peňaženke. Spoločnosť bola založená v Anglicku v roku 1989 a vlastní certifikáty.

Montagne Jeunesse - Bahenná maska

Montagne Jeunesse
Maska má 100 gramov

Montagne Jeunesse - Bahenná maska

Na poličke sa mi vystriedali desiatky rôznych masiek, niektoré by som si viac nekúpila, iné som si nesmierne obľúbila. Medzi nimi je aj táto maska. Hneď sa dozviete, prečo :)

Je väčšia, ako som zvyknutá, má 100 gramov. Je v tube, z ktorej si vytlačíte potrebné množstvo zelenkavej masy, ktorá nádherne vonia! Je to svieža, krásna vôňa levandule, ktorú cítite krátko po nanesení masky. Ako schne, vôňu necítiť (škoda).  Konzistencia je dobrá, nieje riedka, takže sa nerozteká a nepotrebujem ani štetec, rozotieram ju prstami.

Masku nanášam na vyčistenú pleť, nechám ju pôsobiť 15 minút a zmyjem vlažnou vodou a hubkou. Výsledky sú viditeľné, póry sú čisté, pleť je žiarivejšia, jemné linky a vrásky sú vyhladené, pleť je hydratovaná a hodvábne jemná na dotyk. Červené miesta okolo vyrážok sú upokojené, zápal sa pomaly sťahuje.

Plusy:
  • väčšie balenie za veľmi dobrú cenu
  • krásna, levanduľová vôňa
  • dobrá konzistencia, maska sa nerozteká
  • prírodné zloženie, kozmetika nie je testovaná na zvieratkách, vhodné aj pre vegetariánov 
  • viditeľné výsledky sú čistá a žiarivá pleť, ktorá je hydratovaná a jemná na dotyk, linky sú vyhladené
Mínusy:
  • masku mám otvorenú pár mesiacov a mínusy som nenašla, maska je vhodná na zmiešanú pleť, ktorú mám ja
Masku si kúpite na svetkrasy.sk za 6,8 eur.


Ako sa vám táto maska pozdáva? :)


You Might Also Like

5 Vaše komentáre

  1. same uzasne vecicky testujes, jaj Piestany, tam som robila kedysi, aj tam chodime s detmi labutky krmit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, starostlivo si kozmetiku vyberám, ale občas sa aj ja netrafím. No táto maska bola super voľba :) Áno, Piešťany ponúkajú niekoľko krásnych miest, ktoré sa oplatí vidieť :) A aj ja chodím strašne rada labute kŕmiť, z toho asi nikdy nevyrastiem!

      Odstrániť
    2. a hlavne porodnicu :D rodila som tam mojho druheho syna, fajn porodnica, lepsia ako Trnava

      Odstrániť
    3. Síce to ešte neviem porovnať, ale keď sledujem správy, mám pocit, že je všade lepšia pôrodnica ako v Trnave.

      Odstrániť
    4. v tvojom veku som rodila prve dieta a v Trnave, stacilo

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe