Nový make up od Gabriella Salvete

12:28

Nedávno malo 100 testeriek možnosť získať nové produkty Gabriella Salvete. Tešila som sa, že sa mi podarilo medzi ne dostať, lebo s touto kozmetikou som ešte nemala skúsenosti a čítala som na ňu celkom pozitívne recenzie. Predovšetkým na laky na nechty, ktoré sú nesmierne obľúbené a aj ja sa chystám nejaký si zadovážiť. Ja som bola vo várke, ktorá získala korektor a make up. Korektor som ešte celkom neskúsila, za chvíľu sa dozviete prečo :) Gabriella Salvete je talianska značka kozmetiky, ktorá spája vášeň, nekonečnú fantáziu a emócie. Jej príbeh sa začal písať v roku 1990, odvtedy si ju obľúbili ženy vo viacerých európskych krajinách.








O make upe si môžete prečítať (je to v češtine, z oficiálnej stránky Gabriella Salvete)

     "V novém make-upu LONG LASTING FLUID FOUNDATION 3 IN 1 od Gabriella Salvete najde vaše pleť přesně to, co potřebuje, včetně vitaminu C. Obsahuje 3 důležité složky – základní bázi, tekutý podklad a korektor, díky kterým bude vaše pleť vypadat přirozeně, krásně a zdravě. Nový make-up bude vaši pleť hydratovat a zároveň zmatňovat na místech, která to budou vyžadovat. Se svou středněkrycí schopností se přizpůsobí každému typu pleti a navíc nelepí, nevytváří „efekt masky“, vydrží až 12 hod a chrání vaši pleť díky SPF 15 před UVA/UVB zářením.

Make-up LONG LASTING FLUID FOUNDATION 3 IN 1 obsahuje také výtažky z ovoce, které udržují pleť zdravou a hydratovanou a nechávají ji dýchat. Vitamin C pak přispívá k redukci vrásek a speciální složka CHROMOCARE pomáhá rozjasnit vaši pleť, snižuje zarudnutí pokožky a bojuje proti tmavým skvrnám."

Keďže 100 testeriek si nemohlo vybrať odtieň, netušili sme, aký nám príde. Toho som sa trochu obávala, keď som otvárala krabičku. Obavy sa naplnili, lebo make up je dosť tmavý a korektor je ešte tmavší. Tak som nakoniec skúsila najskôr make up, na ktorý som používala najbledší púder, aký mám, aby to tak nekričalo a teraz idem skúšať aj korektor :) S make upom to nakoniec dopadlo dobre, lebo spolu s púdrom som vykúzlila veľmi pekný odtieň a mohla som ho nosiť. Make up je v plastovej tube, z ktorej sa vytláča. Objem má 30 ml, čo je pri make upoch najbežnejšie. S balením som spokojná, páči sa mi a tiež sa mi super vmestí do kozmetickej taštičky. Čo sa vône týka, je jemná a príjemná. Nedávno som si kúpila make up, ktorý má skvelé vlastnosti, ale smrdí strašne chemicky. Preto bolo toto príjemnou zmenou :) Konzistencia je krémová, dobre sa rozotiera a nerobí fliačiky. Krytie má stredné, poradí si so svetlejšími fliačikmi, ale s vyrážkami veľmi nie. To ale od make upu veľmi neočakávam, na to mám tuhý korektor, ktorý to zvládne ľahko a rýchlo. Pleť však veľmi pekne zjednotí a  pôsobí pekne. Najskôr som použila make up bez bázy. Mám mastnú pleť, takže som bola zvedavá, ako obstojí. Vydržal asi 5 hodín, potom som s mojou mastnou T zónou musela niečo robiť. Potom som použila zmatňujúcu bázu a vydržal okolo 7 hodín bez toho, aby som musela nejako zasiahnuť. V popise je uvedené, že vydrží 12 hodín. To nie, nevydrží. Možno na inom type pleti ako mám ja, vydrží dlhšie. V jeden deň som urobila experiment, nikam som nešla, mohla som si to dovoliť :) Ráno som si ho naniesla a do večera som si ho nijak neupravila, ani len zmatňujúcim obrúskom. Pleť v T zóne sa mi leskla a k večeru som mala pocit, akoby ani make up na tvári nebol. Najlepšie sa osvedčila kombinácia podkladová báza + make up + fixačný sprej + púder = líčenie tak vydržalo bez zásahu okolo 8 hodín, čo je naozaj veľmi slušné. Navyše, pleť pekne hydratuje, nevysušuje, nezaťažuje póry, lebo po odlíčení som nespozorovala vznik nových nedokonalostí. Je ľahký a pleť je vďaka nemu zamatovo hladká. Na leto, keď sa trošku opálim a budem tmavšia, mi sadne odtieň ako uliaty :)

Plusy:
  • šikovné, nie veľké balenie
  • jemná vôňa
  • krémová konzistencia, super sa rozotiera a nerobí fliačiky
  • stredné krytie
  • pleť pekne zjednotní,  zmatní, je jemná, hydratovaná, ani po celom dni nezvýrazní jemné linky či vrásky
Mínusy:
  • na mojej mastnej pleti nevydrží 12 hodín, ako sľubuje popis výrobku
U nás nájdete Gabriellu Salvete v 101 drogérii, Teta Drogérii. Určite sa do 101 drogérie v najbližšej dobe pôjdem bližšie pozrieť najmä na laky na nechty :) Cena je medzi 5-6 eur.

Máte skúsenosti s touto kozmetikou? :)






You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Tak toto asi nebude nič pre mňa.. ja mám veľmi veľmi masnú pleť ( ale čítala som že mastná pleť pomaly starne a vrásky sa tvoria oveľa menej :) jupííí :). Mám od gabriely laky stars.. a nemôžem si ich vynachváliť, keby sa dalo používam len tie ale vieš že nekúpiť si inú značku ale druh to sa nedá :) mala som ešte špirálu a aj tá bola skvelá. Plánujem si kúpiť aj viac výrobkov od nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je lepší na normálnu ako mastnú pleť, ale s podkladovou bázou vydržal celkom slušne :) Aj ja by som rada skúsila od nich ďalšie veci, lákajú ma najmä tiene a laky :)

      Odstrániť
  2. Laky sú úžasné, aj teraz mám takým nalakované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. To je taká fajn pomôcka, ktorá zafixuje make up a vydrží tak omnoho dlhšie :) Má ho Elf, už aj Avon, Mary Kay a myslím, že aj ďalšie značky :)

      Odstrániť
  4. Docela mě láká, ale co jsem se dívala tak i nejsvětlejší odstín je moc tmavý:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si aj o tomto myslela, že je veľmi tmavý, ale nakoniec som bola prekvapená, že s bledším púdrom to bolo výborné :)

      Odstrániť
  5. Ja som dnes prvýkrát vyskúšala značku Gabriella Salvete. Kúpila som si lak stars enamel v odtieni rasberry, až teraz po nanesení som si všimla, že je to rada, ktorá vytvorí na nechtoch také pieskovanie alebo štruktúru, neviem ako to mám nazvať a vyzerá to super.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám teraz od GS pieskový lak, je to nádherné :)

      Odstrániť
  6. GS je původem česká značka kosmetiky.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe