Vysnená matná pleť s Maybelline

11:53

Kedysi som na Affinitone make up od Maybelline nedala dopustiť. Bol výborný a kúpila som si tri balenia. Časom sa mi po jeho použití začali na tvári tvoriť šupinky, a preto som so zaťatými zubami minula posledné balenie a viac som ho nekúpila. Dlho som potom nemala doma od Maybelline nič okrem lakov na nechty, ktoré moja sestra zbožňuje. Spomínam si, ako som v DM - kupovala ešte staré verzie Colorama za euro a doma sa mi tak rozrástla zbierka na desať odtieňov :) Joj, či som len bola hrdá na to, koľko mám doma lakov :) Raz  prišla mamina z práce s make upom, ktorý jej dala kolegyňa. Vravela, že ona ho nevyužije a my sme tri baby, že minieme. Tak som spoznala Dream Matte mousse.







O make upe si môžete prečítať:


     "Vydrží dokonalý a svieži po celý deň. Jednoducho a rovnomerne sa rozotiera a umožňuje veľmi prirodzené nalíčenie s jemným púdrovým efektom. Obsahuje absorbujúce mikropúdre, ktoré pleti dodávajú vzdušný a ľahký pocit, a zvláčňujúce zložky podporujúce pružnosť, prispôsobivosť, jemnosť a hebkosť pleti. Vaša pleť sa bude cítiť skvele.

Na dosiahnutie najlepších výsledkov:
Na docielenie perfektnej pleti naneste Dream Matte™ Mousse Make-up do stredu tváre. Použite len malé množstvo, ktoré jemne rozotrite. Na docielenie požadovanej krycej schopnosti môžete naniesť aj ďalšiu vrstvu make-upu."
Zloženie nájdete TU. (rozhodne odporúčam pozrieť si ho)

Keď som ho prvý raz otvorila, bola som milo prekvapená tým, že odtieň 030 Sand mi sadol ako uliaty. V drogérii by som si pavdepodobne povedala, že bude tmavý, ale na pleti vyzeral výborne. Má 18 ml a je v ťažšom sklenom obale. Mala som podobne balené make upy, ale vnútro obalu malo záhyby, do ktorých dostať sa s prstom i štetcom bolo umenie. Tento obal je z vútra úplne hladký, vďaka čomu dostanem von všetok make up bez námahy. Vonia veľmi chemicky, čo pri nanášaní, našťastie, cítiť nie je. Penové make upy sa mi väčšinou ťažšie nanášajú a rozotierajú, ale pri tomto som te problém nemala. Výborne sa rozotieral, nerobil mapy ani fliačiky. Nanášala som ho vždy na podkladovú bázu, aj tá do určitej miery uľahčila jeho nanášanie. Najlepšie sa rozotieral hubkou, vďaka ktorej to bolo rýchle a ľahké. Tento make up ma veľmi milo prekvapil. V prvom rade krytím, ktoré je vyššie ako stredné. Pleť veľmi pekne zjednotil. Poradil si s fliačikmi, pehami, na vyrážky som aplikovala tuhý korektor a všetko bolo super. Nazachádzal do pórov ani vrások/liniek. Netvoril mapy ani nezvýrazňoval suché miesta na tvári. V popise je uvedené, že vydrží dokonalý celý deň. S týmto tvrdením ako jediným nesúhlasím, pretože cez deň potrebujem minimálne jeden zmatňujúci papierik a aspoň raz upraviť a prepudrovať make up, inak by ten vzhľad dokonalý nebol. Po asi 6-7 hodinách potrebujem poopraviť lesk v T zóne. Make up sám o sebe výborne zmatňuje, ale vždy použijem púder, je to už sila zvyku. Vďaka tomu je pleť zjednotená, matná a hodvábne jemná na dotyk. Pleť mi nezaťažoval (hoci obsahuje dimethicone a squalane, ktoré môžu prispieť k akné), po odlíčení som si nevšimla vznik nových nedokonalostí. Odhliadnuc od zloženia je to jeden z najlepších make upov, aké som mala.

Plusy:

  • dobré balenie
  • ľahká penová konzistencia, dobre sa rozotiera
  • netvorí mapy ani fľaky
  • má vyššie ako stredé krytie
  • pleť zjednocuje, zmatňuje, je jemná na dotyk, vyzerá prirodzene
Mínusy:
  • v popise sa uvádza, že vydrží celý deň dokonalý a svieži. Nie tak celkom, potrebuje aspoň raz za deň upraviť
Make up som dostala, preto som a internete hľadala cenu. Stojí tam okolo 9 eur.

Máte obľúbený make up od Maybelline?


You Might Also Like

7 Vaše komentáre

  1. Ja som ho raz mala:) pleť zmatnil ale na mňa to bol tmavý odtieň a vysušoval mi počase pleť, mám mastnú pleť ale mne celkovo nesedia penové produkty :/ ťažšie sa mi zapracuvavaju do pleti a akokeby mi ,,sedia" na tvari...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, to penové make upy zvyknú robiť. Napríklad ten nový od Rimmelu je pre mňa hrozný. Neviem ho zapracovať do pleti, je ako maska, dlho mi nevydrží... čo je škoda,lebo odtieň mi sedel krásne. Tento mi sadol hneď, som rada. Ale nabudúce skúsim zasa nejaký iný :)

      Odstrániť
    2. Ja stále hľadám nejaký makeup pre mastnú pleť ktorý by ma nadchol natoľko že by som pri ňom ostala na dlhšiu dobu :) uvažujem o Revlon Colorstay lenže ten sa tu dá len ťažko zohnať :( resp sa dajú zohnať iba najtmavšie odtiene

      Odstrániť
    3. Revlon mám zo stránky Krasotika a tam sú aj dosť bledé odtiene, jeden som si musela zmiešať s tmavším, aby som ho mohla použiť. Tie sú naozaj kvalitné :)

      Odstrániť
  2. Mně tenhle make-up bohužel vůbec nevyhovoval, musela jsem ho po pár použitích prodat :-( Mám smíšenou pleť a dělal mi na ní pěknou paseku - zalézal do pórů, z obličeje rychle mizel, hodně jsem se leskla a celkově dělal efekt masky. Mám tento problém i s jinými pěnovými make-upy, takže možná bude chyba v mé pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi hovorili viaceré kamarátky, že im vôbec nesedia penové make upy. Mne niektoré vyhovujú, ako tento, iné vôbec, ako Rimmel.

      Odstrániť
  3. Pre mna najlepsi.... sestre som ho tiez odporucila a bola maximalne spokojna... a to mala problem vybrat vhodny make up pre jej plet. ������

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe