Keď je to nové horšie ako staré

12:19

Od L´Oreal Paris som mala tri rôzne make upy. Najskôr to bol True Match a doteraz ho hodnotím ako jeden z najlepších, aké som mala. Používala som ho dva roky a potom som usúdila, že je na čase ho vymeniť, lebo sa mi začali robiť na tvári šupinky. Ako druhý bol Matte Morphose, ktorý bol skvelý. Krásne splynul s pleťou, dobre kryl, výborne zmatnil a vydržal dlhé hodiny bez akejkoľvek úpravy. Bol síce menší, mal len 20 ml a stál okolo nejakých 14 - 15 eur, ak sa nemýlim, ale míňal sa pomaly.  Mala som druhé balenie, keď som sa vydala do drogérie a predávali ho za smiešnu cenu. Dopredával sa! Preto som si kúpila dve balenia a začala hľadať make  up, ktorý ho nahradí. Zrak mi padol na Mat Magique, tiež od L´Orealu, tajne som dúfala, že bude ako Matte Morphose, tak som si ho vzala. 





O make upe si môžete prečítať:

"Obsah: 25 ml
  • zmatňujúci tekutý make-up s nadýchanou textúrou
  • pleti dodá bezchybný a zamatovo hebký vzhľad
  • jedná sa o najdostupnejší make-up od L'OREAL PARIS
  • vydrží na pleti až 12 hodín
  • perfektne zmatňuje
  • ultra hladká pokožka s dotykom zamatu
  • znižuje mdlosť
  • vhodný pre všetky typy pleti
Použitie: Rovnomerne naneste na pokožku tváre a krku."

Musím sa priznať, že tento make up ma, narozdiel od Matte Morphose, nijako nenadchol. Asi aj preto od minulého roka trčal v kúte poličky a zaberal tam miesto. Keď som si nedávno kúpila nový a nemala som ho kam dať, bolo na čase ho konečne minúť. Má 25 ml, je v tube, z ktorej sa vytláča. Sprvu som si tubu pochvaľovala, no keď v nej bolo menej a menej obsahu, išla stlačiť stále ťažšie a vtedy mi to začalo trochu prekážať. Ku koncu som obal rozstrihla a potom som ho zaspinkovala, aby make up nevyschol. Jeho konzistencia je penová, naozaj veľmi nadýchaná. Rozotierať s hubkou to bol nonsens, make up robil mapy, fliačiky. Stačilo však použiť prsty a dal sa rozotrieť krásne. Najlepšie sa rozotieral na bázu, bez nej to išlo ešte ťažšie a ja som nemala ráno chuť zápasiť ešte aj s tým. Vybrala som si odtieň 03 Light Sand, celkom odoka vybraný, lebo skúšanie make upu na ruku v zle osvetlenej drogérii je ako boj s veternými mlynmi, celkom zbytočný. Na moje veľmi milé prekvapenie mi sadol ako uliaty, nepotrebovala som ani bledší, ani tmavší púder, aby moja pleť vyzerala prirodzene. Pleť veľmi pekne zjednotil, krytie je stredné, prekryje dosť veľa nedostatkov, na vyrážky a kruhy pod očami som použila korektor. Po nanesení je pleť zamatovo hladká, zjednotená, krásne zmatnená. Výdrž sľubuje 12 hodín, to však nespĺňa. Po asi 5-6 hodinách som potrebovala minimálne prepudrovať, v lepšom prípade len opraviť menšie chybičky krásy aspoň zmatňujúcim papierikom. Večer, po celom dni, som si mohla všimnúť, že zvýrazňoval vrásky. Odhliadnuc od kratšej výdrže som bola spokojná. Keď som hľadala zloženie výrobku, natrafila som na super stránku, kde popisujú zloženie aj nebezpečenstvo jednotlivých zložiek pre nás. Nechcem sem prekopírovať celú tabuľku, ale pár údajov sa zíde :) Je to stupnica od 1 po 5, oni ju majú rozlíšenú farebne, jednotka je zelená, pomerne bezpečná, 5 je červená, pri dhodobom užívaní sa môžu dostaviť negatívne dôsledky.
Zloženie - stupeň bezpečnosti (1 je najlepšie, 5 najhoršie)
Cyclopentasiloxane - 2
Dimethicone Crosspolymer - 2
Acrylates Copolymer - 3
Disodium Stearoyl Glutamate - neuvedené
Aluminium hydroxide - 3 (ZDROJ)
Plusy:
  • make up má príjemnú penovú konzistenciu
  • neroztiera sa najľahšie, ale pleť je potom hodvábne jemná
  • dobre kryje (stredné krytie)
  • pleť zmatní, zjednotí
Mínusy:

  • 12 hodín mne nevydržal nikdy, po celom dni zachádzal do vrások
Tento make up by som si už nekúpila, radšej by som skúsila nejaký nový, lebo výdrž bola pre mňa krátka. Moje dni bývajú dlhé a čím viac treba make up cez deň upraviť, tým horšie večer vyzerá. V drogérii som sa po ňom neobzerala, ale na internete som ho našla na niekoľkých stránkach, cena sa pohybuje okolo 10 eur a viac.

Máte rady penové make upy? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. mala som loreal zmatňujúci,ten teda bol.práve sa rozhodujem v dm vyuziť zlavu na nejaky loreal mejkap.ale henten čo prestali vyrábať asi nebude mať žiaden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby si mám vybrať, asi si opäť vyberiem L´Oreal True Match. Aj keď nebol zmatňujúci, dlho vydržal a bol veľmi kvalitný

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe