Krásna bižutéria za pár eur

13:47

Dnes je nádherný slnečný deň :) Takéto dni mám veľmi rada, cítim sa plná energie, do práce sa púšťam s veľkou chuťou a neskoro večer padnem do postele s pocitom, že som zvládla všetko tak, ako som chcela. Okrem kozmetiky nakupujem veľmi rada aj čačky. Prstene, náušničky, retiazky, kabelky... Ako mnohé ženy, ani ja týmto ozdôbkam neviem odolať, a preto hľadám zaujímavé obchodíky, kde môžem nakupovať s pocitom, že som až tak veľa neminula. Minulý rok som tak objavila eshop Stoklasa. Môžete odtiaľ nakupovať z viacerých krajín, Slovenska, Česka, Poľska, Maďarska a ďalších. Prvý raz som si nakúpila výlučne bižutériu, takmer za 40 eur. Potom som si kúpila už aj pomôcky na šitie a dekorovanie a naposledy som si kúpila nádherné stojany, na náušničky a na náramky. Teraz by som Vám rada predstavila moje prstene, ktoré som si tu kúpila za naozaj bomba ceny :)



Ruža, stojí 1,668 eur,  vyzerá ťažko, no nosí sa super





Tento prsteň milujem, stál 1,891


Sovička, stojí 1,668


Môj najmilší :) 




Krásny korálkový prsteň ma stál 0,696


Tento nosím často, je nádherný. Aktuálne stojí 1, 351


Motýlik stojí 0,636


Ak máte rady šperky, určite túto stránku odporúčam. Mám z nej aj viacero náramkov, náušníc a myslím, že aj retiazky, ale o tom zasa niekedy nabudúce :)

Páčia sa Vám moje prstene? Alebo preferujete niečo menšie? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Krásné prstýnky :) Všechny mě něčím zaujaly :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páčili :) Rada ich nosím, aj cena je super :)

      Odstrániť
  2. Tie ceny su fakt rozprávkové :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto tam toľko nakupujem :) Ale už som si to ozaj zakázala :)

      Odstrániť
  3. Som maniak na výrazné prstene tie tvoje sa mi páčia všetky. Len ja som si už zakázala ich nákupy pretože ich nielenže nestíham nosiť ale už ich ani nemám kam dávať :DD
    Modrá púpava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ufff, som rada, že nie som jediná, ktorá má tieto isté problémy :D

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe