Čistenie pleti s Essence

12:49

Minulý rok som sa odhodlala vyskúšať aj čistiacu radu Pure skin od Essence. So Spot Killer som bola veľmi spokojná, je účinným pomocníkom v boji s vyrážkami, aj nálepky na vyrážky boli viac ako dobré, preto som siahla najskôr po umývacom kréme 4 v 1 a neskôr som ho doplnila aj pleťovou vodou. Pleťovú vodu som minula, ale kréml mám stále na poličke a pravdepodobne tam ešte chvíľu ostane, lebo patrí k tým výrobkom, ktorých výsledok ma síce poteší, ale jeho používanie je pre mňa miestami problematické. Najskôr poviem pár slov o kréme, ktorý ma veľmi nenadchol a potom o pleťovej vode, ktorá je super.





O kréme si môžete prečítať:

     "Multifunkčný! Pure skin anti-spot umývací krém 4v1 od Essence môžeš používať na denné čistenie pleti, ako peeling alebo masku. Má štvornásobný účinok v boji proti nečistotám pleti: dôkladne čistí pleť, odstraňuje čierne bodky, zmatňuje pleť a sťahuje póry. Všetko dobré, koniec dobrý. Jednoducho čistá pleť! Efektivita dermatologicky overená.
Zloženie: AQUA (WATER), KAOLIN, GLYCERIN, BENTONITE, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) LEAF WATER, POLYETHYLENE, ZINC PCA, JOJOBA ESTERS, SODIUM ACRYLATE/ACRYLOYL DIMETHYLTAURATE/DIMETHYLACRYLAMIDE CROSSPOLYMER, LACTIC ACID, QUARTZ, PHENOXYETHANOL, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPAREBEN, PARFUM (FRAGRANCE), CI 42090 (BLUE 1), CI 7707 (ULTRAMARINES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)."

Multifunkčný gél  má 150 ml a je v tube, z ktorej sa vytláča. Obaly rady Pure skin sú si veľmi podobné, farebná kombinácia sa vydarila, lebo sú na nej farby, ktoré som ako malá obľubovala :) Všetky princezné, ktoré som nakreslila, mali zelené alebo tyrkysové šaty. Teraz by mali fialové, ale stále neviem pekne kresliť :)
Vôňa je veľmi príjemná, svieža a nevtieravá, počas umývania ju je cítiť. Konzistencia je hustá, hutná. Obsahuje modré peelingové čiastočky, ktoré jemne obrusujú odumreté bunky. Najskôr som ho skúsila ako peeling. Na navlhčenú pleť som naniesla trochu krému, krúživými pohybmi rozotrela po tvári a hneď zmyla. Výsledok ma milo prekvapil, pleť bola viditeľne čistejšia, veľmi jemná a dokonca si poradil aj s niektorými čiernymi bodkami. Na dlhé hodiny bola tiež krásna matná. Potešená výsledkom som krém použila aj ako masku. To som však robiť nemala. Už tesne po nanesení som na tvári pocítila jemné mravčenie, ktoré sa zmenilo na štípanie. Myslela som si, že to tak má byť a nechala som masku pôsobiť. Po troch odporúčaných minútach som ju zmyla - a na niektorých miestach som mala celkom červenú, podráždenú pleť. Nechápala som to, lebo keď som sa s krémom umývala, také výrazné štípanie som necítia. Odvtedy som ho ako masku nepoužila, bála som sa, aby to nedopadlo tak isto. Občas ho použijem ako peeling, polovica už ubudla a snáď ho v najbližších mesiacoch miniem.

Plusy:
  • pekné balenie
  • príjemná vôňa
  • hustá konzistencia
  • ako peeling pleť pekne čistí, vyhladzuje, zmatňuje
Mínusy:
  • ako maska mi podráždila pleť, štípala na nej
  • príliš veľa parabénov
Gél kúpite v drogérii alebo na stránke http://www.mel.sk, kde stojí 3,29.



O pleťovom toniku si môžete prečítať:

   "Efektívny anti-spot tonik je obohatený o púder na dokonalé zakončenie tvojho každodenného čistenia pleti. Účinne bojuje proti nepekným vyrážkam a čiernym bodkám, zlepšuje vzhľad pokožky a vďaka púdrovému zloženiu má dlhotrvácny zmatňujúci efekt. Jednoducho ho pretrep a aplikuj - pre dokonale čistú a matnú pleť! Efektivita dermatologicky overená.

Zloženie: AQUA (WATER), PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, ALCOHOL DENAT., ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SALICYLIC ACID, ALLANTOIN, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, DISODIUM EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, STEARALKONIUM HECTORITE, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE)."

Túto pleťovú vodičku som si obľúbila hneď. Za rozumnú cenu som kúpila produkt, ktorý naozaj splní skoro všetko, čo sľubuje. Má 200 ml, je v plastovej fľaši. Vôňa je podobná ako vôňa umývacieho krému, príde mi len o niečo jemnejšia. Naspodku fľaše je biela usadenina, spomínaný púder. Pred každým použitím treba fľašu potriasť, aby sa voda spojila s púdrom. Vodička je dobrá aj ako posledný krok v čistení pleti, ale dobrá je aj na odličovanie make upu. Pleť pekne čistí, upokojuje a zmatňuje. Sľubuje aj pomoc s čiernymi bodkami, to som si nevšimla, ale nedá sa jej uprieť, že pleť krásne zmatní. Preto som ju veľmi rada používala ráno, keď som sa zobudila s lesklou pleťou. Stačilo trochu gélu a pleťovej vody (ak som bola ešte príliš neprebudená, len tej vody) a pleť bola ako vymenená. Tiež pekne odstraňovala make up (nie riasenku a linku), pleť bola odlíčená a nebola lepkavá. 

Plusy:
  • príjemná vôňa
  • pleť čistí, zmatní,upokojí
  • vhodná aj na odlíčenie
Mínusy:
  • ja by som povedala, že mínusy nemá. Čierne bodky síce neodstráni, ale to sa podarí len malému množstvu výrobkov. S vodičkou som veľmi spokojná.
Kúpite ju v drogérii alebo na stránke http://www.mel.sk/ alebo na stránke http://www.nechtovyraj.sk/, kde stojí 2,89. 

Používate niektorý z týchto výrobkov? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe