Pátracia misia - hľadá sa podkladová báza!

19:59

V posledných novinkách Catrice predstavila nové podkladové bázy pod make up. Jednu pre mastnú pleť, proti lesku, druhú pre pleť so sklonom k začervenaniu. Tú prvú spomenutú som si kúpila, keď som ju objavila na internete. Vlastním jej, ako to nazvať, prvú, staršiu sestru? Zmatňujúci podkladový make-up Prime and Fine mám doma už dlho a až teraz som jej prišla na chuť. Preto som si kúpila aj póry sťahujúcu a zmatňujúcu podkladovú bázu Prime And Fine ( o nej čoskoro), je úplne iná, ako tá prvá, o ktorej vám teraz poviem pár slov.






O zmatňujúcej báze si môžete prečítať:

  "CATRICE ti predstavuje zjemňujúcu podkladovú bázu pod make-up Prime and Fine. Táto rada profesionálnych produktov je určená pre profesionálne líčenie. Podkladová báza bez obsahu olejov nádherne zjednotí povrch pleti, dokonale prekryje drobné vrásky a rozšírené póry. Báza, ktorá otvára dvere vo svete profesionálneho líčenia. Prichádza vo veľkom štýle a v kvalitnom balení.

CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, TALC, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ISOPROPYL PALMITATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, LANOLIN, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, PROPYLENE CARBONATE, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, MICA, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TOCOPHEROL, SILICA, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)."

Už som písala o podkladovej báze TheBalm, ktorá mi sadla asi najlepšie. Jej cena je však vyššia, 24 eur, preto som sa rozhodla skúsiť aj lacnejšie alternatívy. Niektoré bázy naozaj dokážu predĺžiť životnosť líčenia na celý dlhý deň, iné veľa vody nenamútia. Preto ich  používam podľa toho, či idem len na pár hodín von alebo ma čaká celý deň na nohách a líčim sa už skoro ráno. Zmatňujúci podkladový make-up Prime and Fine je v elegantnom  balení , ktoré vyzerá skleneno, ale je plastové, s čiernym vrchnáčikom. Má 14 gramov, nie je ani veľké, aby zabralo veľa miesta, ale ani malé, aby som ho ešte napchala k púdru a make upu v kozmetickej taštičke. Také ideálne do ruky. Obal je dosť odolný voči pádom, už som ho niekoľkokrát naháňala po kúpeľni a našťastie, nepraskol. Keď otvoríte balenie, dívate sa na hmotu zaujímavej konzistencie, ktorá má ružovú farbu. Mne trochu smrdí, viem, že pri báze to nie je podstatné, pretože to nie je jej úloha, ale radšej nech nevonia vôbec ako premýšľať nad tým, ako si na minútu upchať nosné dierky. Ako popísať konzistenciu, je to ako krém, ale taký mazľavejší, je dosť hustá, ale dobre sa rozotiera. Báza je vynikajúca na vyhladenie liniek. Krásne ich vyplní a pleť zjemní, vďaka čomu je aj nanášanie penového make upu celkom jedniduché a omnoho rýchlejšie. Tiež stiahne póry, nie tak viditeľne ako vyhladzuje linky, ale dosť na to, aby boli menej nenápadné a pleť bola pekná, matná. Treba ju nechať dobre "uschnúť", potom sa na ňu make up nanáša dobre. Pekne priľne k pleti a drží, neotláča sa. Vďaka nej vydrží líčene dlhšie v nezmenenom stave, ale zmatňujúci papierik nosím v kabelke vždy, lebo aj po použití bázy sa mi leskne. Výdrž závisí aj od toho, aký make up použijem, ale zväčša vydrží celý deň s menšími úpravami. Pre mňa je najdôležitejšie, ako krásne pleť vyhladí a uľahčí nanášať make up.

Plusy:
  • malé, pekné balenie
  • zaujímavá konzistencia, dobre sa nanáša a rozotiera
  • pekne vyhladí linky a sťahuje póry
  • make up kĺže po pleti, priľne k nej, dlhšie vydrží, pleť je jemná 
Mínusy:
  • mne veľmi nevonia, ale ako som už povedala, pri podkladovej báze to podstatné nie je :)
Podkladovú bázu som kúpila v DM - drogérii. Cena je okolo 5 eur.

Máte svoju obľúbenú podkladovú bázu? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Tiež som ju mala ;) A najhoršie na nej bolo že ked som si ju dala na pleť tak som mala taký hnusný pocit :D neviem ale taky fuuj ... :P fakt ju treba nechať na tej pleti aby sa vsiakla lebo hned make-up sa nato nedá dať :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ti je pravda :) Ale aj tú novú treba nechať poriadne uschnúť, lebo inak robí také komické mapy a ani za svet sa nedajú upraviť :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe