Môj prvý Misshabox ♥

13:27

Keď som si vo februári objednávala Misshabox, netušila som, čo ma v ňom čaká. Netrpezlivo som čakala tetu poštárku, kedy mi ho prinesie. S Misshou mám zatiaľ skvelé skúsenosti. Čierne mydlo krásne čistí pleť, dokonca ju zbavuje aj čiernych bodiek, čo mnohé iné výrobky nedokážu. Mám aj dve čistiace pleťové masky, niekoľko jednorázových gázových masiek a čistiaci krém, o ktorom ste si už tiež mohli na blogu prečítať. Preto som neváhala a Misshabox som si kúpila. Dá sa objednať aj z Čiech, sú tam veľmi milí a ochotní, ale ja si radšej objednávam zo Slovenska. Dnes som sa svojho pokladu dočkala a poviem vám, toľko vecí som ozaj nečakala. Tu je malá ochutnávka, časom budú články :)


Krásna krabica :)



Informácie o výrobkoch

V boxe vidíte dva laky, jeden som si objednávala ja

Anti - aging krém, 10 ml

Čierne mydlo, o ktorom som nedávno písala, je super, cena 9, 28

2 v 1 vreckovky, čistia a hydratujú, 40 ks stojí 5,2

Toto čudo je hubka na čistenie pleti, obsahuje minerály a živiny, stojí 3,7

Nádherný trblietavý lak stojí 4,25

4 rôzne vzorky

Obsah ma veľmi milo prekvapil. Box stál 13,4 , ja som si ešte kúpila nejaké jednorázové masky, ktoré boli v akcii kus za euro a lak na nechty, ten s čierno bielymi ozdobami. Už sa neviem dočkať, kedy ho skúsim :) Rovnako ako všetko ostatné.

Kúpili ste si už niekedy Misshabox? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Tento box mě nijak neláká :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tú špongiu alebo hubku, som mala v Glossyboxe, akurát, že od nejakej inej značky a je super :)
    Celkovo box sa mi veľmi pozdáva, sú v ňom skvelé produkty, ale tu v Nemecku nič také nie je, škoda no...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zvedavá, či u nás bude ešte ďalší, lebo podobných boxov u nás veľa nie je.

      Odstrániť
  3. Missha box som ešte nemala, ale práve toto vydanie som už chválila na nejakých blogoch, mám pocit, že sa fakt podarilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi :) Mydlo mám veľmi rada, lak som už aj skúsila, tá hubka je super... Teším sa, keď skúsim ďalšie produkty :)

      Odstrániť
  4. Tento boxík by som brala aj ja. Minimálne pre tú nádhernú škatuľku. A ešte pre to mydlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá škatuľka je super! Je pevná, veľmi pekná a už si do nej odkladám somariny :) A mydlo si neviem vynachváliť, moja pleť je omnoho krajšia a zdravšia :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe