Lacný hairstyling, dobrý hairstyling?

18:33

Možno si spomínate na článok o laku na vlasy a tužidle od Nivey. Boli úplne o ničom, nič z toho, čo sľúbili, nesplnili. Bola som veľmi sklamaná, a preto som si povedala, že skúsim niečo úplne nové, čo sa bežne v drogérii zohnať nedá. Laky na vlasy aj tužidlá používam bežne, lebo stále túžim po kučeravých vlasoch s krásnym objemom. Tie moje sú rovné a bez objemu, hľadám preto šikovných pomocníkov, ktorí mi s tým pomôžu. Najskôr som si vybrala tužidlo. S Kallosom som mala dobré skúsenosti, masky na vlasy aj šampóny boli skvelé, o čom svedčí fakt, že masku na farbené vlasy kupujem po litroch. Potom prišiel rad na lak. Náhodou som natrafila na 300 ml za 2 eurá. Šup s ním do košíka. Penové tužidlo na vlasy Kallos na objem s flexibilným účinkom a Bristows ultra hold - lak na vlasy sa stali najlacnejšími produktmi na úpravu účesu, aké som mala. Ale naozaj sa oplatí kúpiť si ich?






 O tužidle si môžete prečítať:

     "Penové tužidlo na pevné a flexibilné držanie vlasov. Intenzívne  pôsobí  na zväčšenie objemu  vlasov. Nelepí a nezaťažuje vlasy. Jeho ľahká a hodvábna textúra rozdeľuje vlasy rovnomerne. Pred použitím pretrepať, obrátiť ventilom smerom nadol, naniesť do suchých alebo vlhkých vlasov a vytvarovať účes podľa vlastného želania."

Kallos má jednoduché, ale pekné obaly, inak tomu nie je ani pri tomto tužidle. Je lesklý a jednotlivé druhy lakov sa líšia farebnými kolieskami (alebo je lepšie napísať bublinkami?). Má 300 ml a je skôr užší a štíhlejší. Vôňa tužidla je veľmi jemná a nie je prenikavá, ako to pri niektorých býva. Asi aj preto sa mi hneď zapáčila, že je úplne iná než na aké som zvyknutá. Po pretrepaní vzniká bohatá pena. Pri väčšine tužidiel som zvyknutá, že polepia nielen vlasy, ale aj prsty. Toto nelepí a ani nezaťažuje vlasy, prevonia ich a zanechá také, ako to napísať... ľahké. Od dobrého tužidla očakávam najmä to, že keď použijem natáčky ( a ja ozaj nemám rada natáčky), udrží moje ťažko vyčesané kučery v peknom stave minimálne deň, čím dlhšie, tým viac ho budem ľúbiť. Ako teda obstál? Dôstojne. Musím povedať, že kučery vydržali v krásnom stave celý deň a nasledujúce dva sa síce postupne vyrovnávali, ale na vláskoch bolo stále vidno, že boli natočené a vlnky ostávali. Objem dodáva bez zaťaženia, vlasy sú jemné, ale pekne držia tvar. Neprekáža ani mojej atopickej pokožke, čo ma teší dva razy.

Plusy:
  • pekný obal
  • väčšie balenie za dosť dobrú cenu
  • príjemná vôňa
  • nelepí, nezaťažuje vlasy
  • pekne drží účes, dodáva objem, nedráždi pokožku hlavy
Mínusy:
  • som ním milo prekvapená, hodnotím ho veľmi pozitívne
Cena za 300 ml tužidlo je okolo 3 eur, čo je naozaj veľmi dobrá cena, ak vezmem do úvahy pomer kvalita - cena. Kúpite ho na viacerých internetových stránkach.





Tento lak som našla na stránke http://www.wowslovakia.sk/, kde predávajú tovar bežne dostupný v Anglicku. V ponuke boli viaceré laky, ale ja som siahla po tom s ultra tužením, lebo v kombinácii s tužidlom zabezpečí, že môj účes vyzerá tak, ako chcem ja (prípadne tak, ako to v posledných dňoch zariadi vietor). Lak má 300 ml, je vyšší a výrazne ružový, preto je na poličke neprehliadnuteľný. Vonia sladko, ale nie rušivo ani nepríjemne či výrazne, nedusí ma a nemám hneď potrebu vetrať akýkoľvek uzavretý priestor. Vlasy až tak veľmi nezlepí, ale stále dokáže pekne udržať tvar účesu. Zafixuje ho na dlhé hodiny a stále vyzerá prirodzene a nie ako zlepený chumáč vlasov, ktoré vypľuje vysávač, keď sa nimi upchá. Keď ho miniem, skúsim aj ďalšie produkty na úpravu vlasov, lebo ma naozaj milo prekvapil. Nie je síce tým najlepším, aké som mala, ale opäť, ak sa pozriem na pomer cena - kvalita, tak tento lak vychádza ako suverénny víťaz. 

Plusy:
  • veľké balenie za super cenu
  • príjemná vôňa
  • vlasy veľmi nelepí
  • drží tvar účesu počas celého dňa
Mínusy:
  • nenašla som, bola som s ním spokojná
Ako som už napísala, kúpila som ho na stránke http://www.wowslovakia.sk/, kde 300 ml stojí 2 eurá.

Máte svojho favorita medzi lakmi na vlasy a tužidlami?


You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Tak nadchlo mě hlavně to tužidlo, to vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia, konecne nieco aj na vlasy, nadchli ma obe produkty, ja tiez hladam dobre fungujuce produkty za dobru cenu, popozeram stranku, este nejaku dobru tvarovaciu pastu alebo gel na strapaty uces.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vrelo odporúčam, teraz sa s maminou chystáme popozerať po farbách :)

      Odstrániť
  3. Kalos som este nikdy neskusala, ale po takejto pozitivnej recenzii by som to mala zmenit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala dva šampóny, tri masky a toto tužidlo a zatiaľ veľká spokojnosť :)

      Odstrániť
  4. poznám masky na vlasy od Kallos a tie mi veľmi vyhovovali, myslím, že sa obzriem aj po iných produktoch :-) dakujem za recenziu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kosmetiku kallos mám moc ráda za málo peněz hodně muziky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe