O výrobkoch, ktoré ma nijako nezaujali

19:35

V dnešnom príspevku vám ukážem výrobky, ktoré by sa dali označiť ako horší priemer až tragédia. Niektoré som  skúsila len pár razy a myslím si, že by bola kozmetická samovražda skúšať ich viac razy. Je medzi nimi produkt, ktorý nebol zlý, ale bol tak priemerne priemerný, že ničím nevyčnieval z davu. Odkedy blogujem, naučila som sa oceniť skutočne kvalitný produkt a naopak, ak mi niečo nesadlo alebo ma to sklamalo, viem to otvorene povedať a možno tak zabrániť niekomu inému, aby urobil takú istú chybu ako ja.





O čistiacej pene si môžete prečítať:

     "Účinne a šetrne čistí a osviežuje pleť. Odstraňuje z pleti zvyšky nečistôt a make-upu. Hlavnými účinnými látkami sú extrakty z pomarančovej kôry a hamamelu, pomarančový a mandarinkový esenciálny olej.
Čistiacu penu nanesiete na odličovací tampónik, alebo kozmetickú hubku a prečistíte celú tvár aj dekolt.
Hlavné účinné látky: pomarančový, mandarínkový olej, hamamela

Objem: 200ml"

Celé zle! Iné slovné spojenie ma pri tejto pene nenapadne, lebo si nie som istá, či by som našla jeden skutočne dobrý dôvod na kúpu. Balenie s pumpičkou je nevyhnutné, aby pri dávkovaní vytvorilo penu. Kombinácia mandarinka a pomaranč znela až podozrivo dokonale, ale len do okamihu, kým som penu prvý raz neovoňala. Ježkove zraky, to tak smrdí! Ťažko definovať, ako to vonia, asi ako veľmi lacná a veľmi nekvalitná jar na umývanie riadu. Pena, ktorá vzniká, je veľmi riedka, rozteká sa a smrdí. Je síce pravda, že nedráždi, neštípe ani nič podobné, ale ani nijako extra nečistí. Keďže mi ju bolo ľúto švihnúť do koša takmer plnú, používala som ju len na odstránenie make upu, ale nesmela som pri tom dýchať. Naviac, aj zloženie je pomerne tragické, takže tento výrobok rozhodne nikomu neodporúčam. Cena peny je necelých 6 eur.






Pred pár týždňami som robila objednávku z jednej lekárne a na konci som dostala ponuku vybrať si za zvýhodnenú cenu darček. Do oka mi padli tieto detské obrúsky, lebo už dávnejšie som zistila, že sa s nimi dobre odličuje.  Nadšenie z dobrej kúpy rýchlo vystriedalo sklamanie. V prvom rade, lepiaca časť bohvieako nelepila, keby som obrúsky nepreložila do úložného boxu, asi by vyschli. Hneď potom mi dosť prekážala ich vôňa, bola pomerne umelá a nepríjemná. Zdali sa mi dosť suché, vždy som musela pridať micelárnu vodu. Na koniec, v zložení sú látky, ktoré môžu citlivej pokožke bábätka ublížiť. Takže, keď si to zhrnieme - nič ma na nich nezaujalo, ani výhodná cena to nezachránila. Ich bežná cena je okolo 2,5 za 72 kúskov.





O nevädzovej pleťovej vode si môžete prečítať:

     "Dokonale odstraňuje  posledné stopy líčenia z tváre a očí. Ľahké gélové zloženie okamžite upokojuje a osviežuje pokožku. Vhodná aj pre citlivé oči. Jej +: nevysušuje, po použití nie je potrebné oplachovať"

Pleťová voda je v krásnom fialkovom obale, asi aj preto ma zaujala a rozhodla som sa ju kúpiť. Juj, mala som ja odolať! Je síce pravda, že má veľmi zaujímavú konzistenciu - je ako ľahký pleťový gél, ale to ma z biedy nevytrhne. Celkom príjemne vonia. Čo ma zarazilo, je obsah alkoholu vo výrobku, ktorý je určený na odličovanie aj citlivých očí. Po prvom použití mi tak tiekli slzy, že som chvíľu videla rozmazane a preklínala som všetko, o čo som sa potkla. What the hell? Celkom sa osvedčila na odlíčenie pleti, lebo po jej použití nebola napnutá, suchá ani podráždená. Celkovo ju hodnotím ako priemer, najmä preto, že ma hneď pri prvom použití rozplakala. Jej cena je 6,50 za 200 ml.




O púdri si môžete prečítať:

      "Buďte si istá, že vaša pleť bude odteraz nalíčená dokonale! Kompaktný púder Studio Artist so svetlo rozptyľujúcimi pigmentmi zamaskuje jej nedokonalosti, jeho jemná textúra splynie s pleťou a dodá jej prirodzený vzhľad bez zhlukovania sa a zvýrazňovania vrások. Pleť bude príjemná na dotyk, bude žiariť krásou, bez neželaného lesku. 8  g"

Dá sa povedať, že je ako mnohé iné púdre, ktoré som už mala. Skrátka priemerný priemer, ktorý nemá nijakú vlastnosť, ktorá by ho urobila osobitým. V ponuke je v troch odtieňoch, čo sa mi zdá málo. Lepšie ako dva, no horšie ako 4. Minimálne. Nie je nič horšie, ako keď púder zosvetlí make up. Prípadne je líčenie o odtieň tmavšie. Má labutienku, čo by bolo ok, keby som ju používala. Ja ich hádžem do koša. Za plus považujem zrkadielko, ktoré je šikovným pomocníkom, nech som kdekoľvek. Púder sa síce pekne prispôsobil pleti, ale už po troch hodinách som sa parádne leskla, trošku vysušoval pleť a ak som si ho naniesla dva, nedajbože viac razy, na tvári mi vznikla groteskná maska zvýrazňujúca všetko, čo som sa snažila zamaskovať. Celkovo ho hodnotím ako produkt, ktorý som používala len ak som šla na chvíľu preč, na celý deň nebol stvorený. Cena za 8 gramov je 11 eur.


 O tyčinke na vypĺňanie vrások si môžete prečítať:

     "Mimoriadne ľahké a účinné zložky tejto emulzie sa rýchlo vstrebávajú a dostanú sa hlboko pod povrch pleti.
Tyčinka vypĺňa vrásky a jemné linky v okolí očí a pier. Obsahuje pšeničné proteíny, kofeín, výťažky z gaštanu, enciánového kvetu, harmančeka, shea a manga, respektíve omladzujúce vitamíny A a E.
Je vynikajúca aj vrámci prevencie proti vráskam.


Aqua (Water), Dimethicone/Vinyldimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Propylene Glycol, C12-14 Pareth-12, Polyacrylamide, Silica, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Leontopodium Alpinum (Edelweiss) Extract, Retinyl Palmitate(Va), Tocopheryl Acetate(Ve), Aesculus Hippocastanum(Horse Chestnut) Seed Extract, Caffeine, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Mangifera indica (Mango) Seed Oil Wheat (Triticum Vulgare) Protein"

Toto je prvý z troch tragédov od Elf. Neviem, čím to je, ale v poslednej dobe ktorý produkt od nich otvorím, ten je katastrofa. Možno som len všetky dobré otvorila ako prvé, neviem. Túto tyčinku som si kúpila preto, lebo na čele sa mi občas urobí výrazná linka. Nuž, toto je asi to najhoršie, čo som doposiaľ mala. Gumová masa linku vyplní len dovtedy, kým sa nezamračím. Najhoršie ale prišlo, keď som ju aplikovala pod make up. Naniesla som tú čudesnú bielu gumovú hmotu, počkala a začala nanášať make up. Vyzeralo to hrozne, lebo ten ju všetku zvýraznil, žmolkovalo sa to a mne neostávalo nič iné, ako to dať všetko dolu. Tyčinku míňam večer, aby som ju nevyhodila, ale ráno sa zobudím a nevidím rozdiely. Vďaka obsahu silikónov mi akurát občas pribudne nový pupienok. Celkovo to hodnotím ako tragickú tragikomédiu, ktorej kúpu som už oľutovala. Jej cena je 4,5.



Tieto krémové očné tiene mám dlho a ani neviem, či sú v ponuke. Dúfam, že nie. Farby sú to krásne, ale zle sa nanášajú, aj po použití podkladovej bázy sa zlievajú, výdrž je kratučká, v dobrom stave asi hodina a pigmentácia mizerná, asi len ten čierny tieň je vidno tak, akoby malo. Jedno veľké sklamanie.




 O make upe si môžete prečítať:

     "HD make-up so strednou krycou schopnosťou a príjemnou krémovou konzistenciou, ktorá sa meni na púder. Neupcháva pory, kedže neobsahuje olej. 
Minimalizuje jemné vrásky a zanecháva dlhotrvajúci matný efekt. Kompakt obsahuje hubku na aplikovanie.


Ethylhexl Palmitate, Octyldodecanol, Synthetic Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Caprylic/Capric Triglyceride, Tridecyl Trimellitate, Mica, Nylon-12, Silica, Triacontanyl PVP, Polyglyceryl-4 Isostearate, Propylparaben, Tocopheryl Acetate MAY CONTAIN: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77492), Red No. 33 Lake (CI 17200), Blue No. 1(CI 42090), Yellow No. 5 Lake (CI 19140), Titanium Dioxide (CI 77891), Red No.40 Lake (CI 16035), Chromium Hydroxide Green (CI 77289)."

Priznám sa, že keď bol tento make up večne vypredaný, myslela som si, že je super. Preto som si ho raz kúpila. Balenie je perfektné, v spodnej časti he hubka a je k nemu aj zrkadielko. V ponuke je 6 odtieňov a ten môj mi sadol perfektne. To je asi všetko, čo je na ňom pozitívne. Už krátko po nanesení, asi po 2 hodinách, som sa leskla, zvýraznili sa mi póry, linky a všetko, čo žena nechce ukázať svetu a vyzerala som tak zničene, akoby som odbehla maratón. No celé úplne, ale úplne zle. Púder dokonal dielo skazy a ja som vedela, že kamaráti nikdy nebudeme. Použila som ho tri razy, zakaždým s rovnako katastrofickým scenárom. Nepomohla báza, nepomohol mi transparentný púder. Napriek tomu som ale na ELF nezanevrela, stále mám doma kopec super produktov a stále ma tam ešte niektoré lákajú. Tieto tri mi jednoducho nesadli, ale flintu do žita rozhodne nehádžem. Cena za make up je 7,99 za 5,9 gramu.

Mali ste niektorý z týchto produktov?

You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Články tohto typu veľmi rada čítam.. Aspoň viem, čomu sa vyhnúť, ale vieš čo by ma zaujímalo? Tie produkty od Elf, ktoré máš rada, pretože s tou značkou nemám skúsenosti a veľmi by som chcela vedieť, čo sa oplatí kúpiť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ELF má tri línie, z línie Minerals som mala tiene, korektor, farbu na líčka, z tej som bola so všetkým spokojná. Potom je línia Studio, má úžasné štetce, sprej na make up, všetky korektory aj práškové tiene. Potom je línia Essentials, tá má celkom fajn štetce na oči, lesky aj lícenku :) Milujem lesky, rúže a farby na pery Studio, tie sú super :) Dokonca majú špirálu, ktorej kefka nemá ani pol cm a je super na dokončenie líčenia. Na čistenie pleti majú taký prášok, trochu sa zmieša s vodou a perfektne čistí pleť :)

      Odstrániť
  2. Zrejme by som si normálne z týchto produktov nič nekúpila, ale aj tak vďaka za varovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež nekupovala všetko, boli tak aj darčeky, aj veci na testovanie :)

      Odstrániť
  3. Jaj Lucka to krasne spojenie "kozmeticka samovrazda" si musim zapamätat :-D od elfu som volakedy dost vela nakupovala a boli tam aj celkom dobre veci,ja som milovala ich mineralne tiene a ruze,lesky na pery,piling na pery...no tuto tycinku som pravdupovediac pouzila parkrat a veru sa mi nepacila...ako taky silikon co sa dava na utesnenie :-D hroza...a najhorsie je,ked makeup nesadne a namiesto toho,aby clovek o par rokov omladol,pozera sa zrazu zo zrkadla na neho strhana tvar s vyraznymi vraskami,suchými lisajmi a pormi ako kratery :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám stále veľa produktov ELF, ktoré mám rada a používam ich denne :) Ale tá tyčinka, to je úplná hrôza, tešila som sa na ňu, ale už po prvých použitiach som ju neznášala. Čo už :) Ten make up ma hneval viac, lebo stál pomerne dosť a bol o ničom.

      Odstrániť
  4. Ozaj a rada studio a ich super stetce,ktore mi uz dlho sluzia alebo podkladova spirala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetce sú super :) Aj Studio, ale aj Essence ma milo prekvapili výdržou a kvalitou. A špirály som mala viaceré dobré,aj tú podkladovú :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe