Pleťová maska pre zlobivú pleť

18:55

Zlobivá je po česky. U nás je neposlušná. Ideálne pomenovanie pre pleť, ktorá dokáže veľmi hnevať. Proste je zlobivá! Toto slovo sa do môjho slovníka dostalo vďaka najlepšej kamarátke. Používa ho veľmi rada, keď jej niečo vysvetľujem a ona mi do toho skočí slovami Eeejha, ty si bola ale zlobivá holka! A tak nejako som to začala používať aj ja. Keď s niekým trávite veľa času, nie je to nič prekvapujúce. Tento raz mi to celkom pasuje na moju začervenanú, citlivejšiu pleť, ktorá začala neposlúchať. Paráda, nestačí, že sa mastí, ešte sa aj červená a zmeny počasia sú pre ňu hotová tragédia. Tak som siahla po overenej klasike - po rade Sensibio od Biodermy. Maska pre citlivú pleť mi mala pomôcť poradiť si s mojou zlobivou pleťou. Pomohla?







O maske si môžete prečítať:

     "Novinka pri ošetrovaní citlivej a netolerantnej pokožky, patentovaný komplex Toléridine® zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a menej reaktívna. Sensibio Maska okamžite zmierňuje pocity pálenia, pnutia a obnovuje žiarivosť pokožky. Zvlhčujúce zložky Sensibio Masky intenzívne pokožku hydratujú a obnovujú kožnú bariéru, čím zabraňujú prieniku dráždivých látok. Sensibio Maska je zložená z aktívnych neškodných zložiek, ktoré prešli prísnym výberom, neobsahuje konzervačné látky a parfum, a preto je zárukou výbornej tolerancie, aj pre oblasť okolia očí.  Nanesenie Sensibio Masky na pokožku je skutočným momentom relaxácie a úľavy. Jej jemná, hladká textúra vyvoláva skvelý pocit plný zdravia.  Sensibio Maska nespôsobuje tvorbu komedónov a je hypoalergénna.
Zloženie: WATER (AQUA), GLYCERIN, CETEARYL ISONONANOATE, ISOHEXADECANE, GLYCOL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRICETEARETH-4 PHOSPHATE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, MANNITOL, XYLITOL, GLYCYRRHETINIC ACID, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCOL STEARATE, PEG-2 STEARATE, PENTYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, ALUMINA, STEARIC ACID."

Maska je v plastovej tube, ktorá má 75 ml. Rada Sensibio sa nesie v červených farbách, inak tomu nie je ani pri tomto výrobku. Tuba je mäkká a maska sa z nej dobre vytláča, keď jej je len na dne, stačí obal rozstrihnúť a dostať von všetku  masku. Bola by škoda čo i len trochu z nej vyhodiť. Čo sa vône týka, nevonia ničím. Preto je vhodná aj pre citlivú pleť (neobsahuje parfum). Hoci sa vždy veľmi teším na voňavé produkty ( hovorím tomu moja aromaterapia), celkom rýchlo som si zvykla na to, že nevonia. Tak ani neviem, že mám niečo na pleti (pokiaľ ma teda náhodou nenapadne poškrabkať si nos, vtedy už viem, že som to nemala robiť). Konzistencia je krémová. Biela maska nie je najhustejšia, ale nerozteká sa, veľmi dobre sa rozotiera aj bez štetca a nesteká kade tade, ak je náhodou v hrubšej vrstve. Celkom mi ale postačuje tenká vrstva. Raz -dva razy týždenne ju používam po dôkladnom vyčistení pleti ( najlepšie je pre mňa poradie jemný peeling, pleťový gél/mliečko a pleťová voda). Pôsobí 10 až 15 minút, čo umožní vsiaknutie aktívnych zložiek a oplachujem ju teplou vodou a hubkou. Maska na pleti nevyvoláva žiadne nepríjemné pocity, dokonca ju bez najmenších problémov nanášam aj okolo očí, ani tam neštípe. S jej výsledkami som veľmi spokojná. Mám druhé balenie a neviem si ju vynachváliť. Pleť pekne hydratuje, zjemňuje a osviežuje. Upokojuje ju, znižuje nepríjemné pocity pnutia a pomáha bojovať aj so začervenaním pleti. Je síce drahšia, ale pokiaľ ju nanášam len v tenkej vrstve, vydrží mi pomerne dlho. 

Plusy:
  • plastová tuba je ideálna na pleťové masky
  • neparfumovaná, vhodná aj pre citlivú pleť
  • krémová konzistencia, nerozteká sa
  • dobre sa rozotiera aj bez štetca
  • pleť hydratuje, upokojuje, zjemňuje, pomáha s nepríjemnými pocitmi pnutia aj začervenaním
Mínusy:
  • nenašla som
Masku kúpite v lekárni alebo na internete, jej odporúčaná cena je 20,69.

Máte svoj obľúbený Sensibio produkt? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe