Tipy na nákup - ako som vďaka newsletteru ušetrila 50%

17:48

Moje milé, musím sa s vami podeliť o tip na nákup, kde sa mi vďaka niekoľkým akciám naraz podarilo ušetriť nemalé peniaze. Z eshopu http://www.eshopstore.sk/  mi prišiel newsettler, kde sa písalo:
  • pri nákupe nad 14 eur poštovné zdarma
  • pri kúpe dvoch hodiniek stoja druhé 1,5
  • 2+1 náramok zadarmo
  • pri kúpe dvoch výrobkov je lacnejší za polovicu
  • darček pre registrovaných 
Hodinky mám len jedny, aj to ešte od prvého svätého prijímania (takže už nevyzerajú najlepšie), tak som si povedala, že si ich kúpim. Samozrejme, neostalo to len pri nich. 







Ako som už spomenula, práve hodinky boli to, čo ma priviedlo k nákupu. Z týchto dvoch som bola úplne na mäkko, na obrázku boli krásne, ale keď mi prišli, sú ešte krajšie. Tie prvé stáli 6,9, druhé 7,4. Zaplatila by som za ne 14,3, vďaka akcii ma dvoje hodinky vyšli 8,9.











Každý z troch náramkov stál 4,9. Dokopy teda 14,7. Vďaka zľave kúp dva, tretí dostaneš zadarmo a zľave pri kúpe dvoch výrobkov je druhý o polovicu lacnejší som za tri náramky zaplatila 7,35.


Ako darček k nákupu som dostala krásny náramok proti urieknutiu. Vďaka akcii poštovné pri nákupe nad 14 eur zadarmo som ušetrila ďalších 2,9.

Keď som to prerátala, úspora je naozaj viditeľná - nákup by ma vyšiel 31, 90. Ja som platila 16,09. Ušetrila som 15,81 :) Paráda, nie? A dostala som milý darček, ktorý sa mi zíde, keď zlikvidujem aktuálny náramok proti urieknutiu. Šperky sú krásne zabalené, nielen v obale, ale aj v peknom ozdobnom vrecúšku a je k nim pridaný aj letáčik, kde je uvedené, ako sa treba o šperky starať, aby vydržali čo najdlhšie. Niektoré akcie sú len pre registrovaných členov, niektoré len na Facebooku (tam nájdete aj rôzne súťaže), preto sa oplatí stránku sledovať :)

Poznáte tento eshop?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe