Ako som sa zbláznila do značky Olaplex

18:05

značky, ktoré milujú bežní smrteľníci aj celebrity. Hovoria o nich v rozhovoroch, pridávajú fotky na svoje sociálne siete a trvajú na to, že za svoju dokonalosť vďačia práve takýmto značkám. Priznám sa, že som ani len netušila, že k takýmto populárnym značkám patrí aj Olaplex, do ktorého sa moje kozmetické srdce beznádejne zamilovalo po prvom použití. Ak by som mala napísať, prečo sa tak stalo v jednej vete, bola by jednoduchá - Olaplex opraví vaše poškodené vlasy. Olaplex nie je len názov kozmetiky, je to tiež unikátna aktívna účinná látka. Opravuje vlasy poškodzované pri tepelných, mechanických a chemických procesoch a vlastne pokojne možno napísať, že poškodené každodenným životom. Táto kozmetika neobsahuje silikóny, sulfáty, ftaláty, DEA, aldehydy a lepok a určená je pre profesionálne použitie v salóne i doma. A teraz sa poďme pozrieť na to, prečo môže byť aj vašou kozmetickou láskou :)


Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón pre všetky typy vlasov

Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón pre všetky typy vlasov zloženie

Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón pre všetky typy vlasov ingrediencie

Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón

 Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón 

V názve produktov máte vždy NO. a číslo. Olaplex No.1 Bond Multiplier a Olaplex No.2 Bond Perfector používajú najmä kaderníci v salónoch a pri chemickom ošetrení vlasov. Tie ostatné sú určené na domáce použitie. V ponuke nájdete plno šikovných pomocníkov, napríklad olej (na ten si brúsim zuby), balzam na ochranu farbených vlasov, masku na vlasy či sérum. Ja som zvolila  Olaplex No. 4 Bond Maintenance Regeneračný šampón a nemohla som urobiť lepšie. To, čo za mesiac dokázal s mojimi vlasmi, považujem za malý zázrak. 

Šampón v plastovom obale si môžete kúpiť v 250 ml alebo v dvojlitrovej verzii. Už som si pripravila list Ježiškovi, že by mi ten dvojlitrový šampón mohol priniesť :) Snáď mi vyhovie. Je to cenovo výhodnejšie a mala by som na dlhé mesiace pokoj s nákupom. Má krásnu sladkú vôňu (vonia celá kúpeľňa) a trochu hustejšiu konzistenciu. Vynikajúco pení a stačí ho len malá troška (omnoho menej ako pri väčšine iných šampónov), takže po mesiace som v polovici balenia (vlasy si umývam tri razy týždenne, dvakrát šampónom a potom nasleduje kondicionér). 

Pred tým, ako som začala používať Olapex, mala som hneď niekoľko problémov - vlasy mi dosť vypadávali, neskutočne sa lámali (končeky boli krásne, ale tam to končilo) a ekzém bol ako na hojdačke. Ako som už v predchádzajúcich článkoch spomínala, vplyvom veľkého stresu sa začal nekonečný kolotoč zdravotných problémov, skončila som na liekoch na srdce, na histamínovú intoleranciu, operovali ma. Nič z toho na pohode nepridalo a mne bolo tak smutno. No a potom mi kamarátka (Nika, pozdravujem :)) poradila Olaplex. A čo dokázal?
  • v prvom rade sa  s ním vlasy úžasne umývajú, normálne máte pocit, akoby ich už pri umývaní bolo viac
  • už sa takmer nelámu! Pred mesiacom stačilo prejsť po vlasoch kefou a v umývadle bolo plno dolámaných vláskov. Včera po umytí tam boli tri (áno, rátam to pri každom použití a neviem sa z toho prestať tešiť)
  • sú omnoho pevnejšie, pružnejšie a krajšie na pohľad
  • aj keď Olaplex nie je primárne zameraný proti vypadávaniu vlasov, vypadávajú menej
  • ekzém ho má rád, nezhoršuje sa
  • vlasy majú prirodzený objem, dobre sa upravujú, sú vyživené, jemné
  • Olaplex zachraňuje vlasy. Neviem, ako to robí, ale robí to vynikajúco
Regeneračný šampón  Olaplex No. 4 Bond Maintenance sa zaradil do mojej top trojky šampónov a v mojej poličke chýbať nebude. 

Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér pre všetky typy vlasov

Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér pre všetky typy vlasov zloženie

Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér pre všetky typy vlasov ingrediencie

Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér

Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér 

Keď som bola mladšia, robila som jednu veľkú chybu - nie vždy som použila kondicionér alebo masku na vlasy a pri česaní som si ich potom šklbala. Jaj, hlúpa som bola a vtedy som mala podstatne viac vlasov ako teraz, keď si ich hýčkam :) Časy sa zmenili a dnes by som niečo podobné neurobila ani v prípade, že by som sa veľmi ponáhľala. Olaplex No. 5 Bond Maintenance Regeneračný kondicionér si tiež môžete kúpiť v 250 ml alebo v dvojlitrovom balení a opäť som to väčšie balenie pridala Ježiškovi do wishlistu (som zvedavá, čo si z neho vyberie). 

Plastový obal obsahuje biely krémový kondicionér, ktorý tiež pekne vonia. Nie je to taká sladká vôňa ako pri šampóne, no opäť je pekná, lahodná a so šampónom ladí. Môžem ho pokojne nanášať od korienkov po končeky, vlasy sa mi z neho nemastia a rovnako nemá problém ani môj ekzém. Míňa sa mi trochu rýchlejšie ako šampón, ale tento problém mám skoro vždy, takže vieme, kde je chyba :) A čo dokáže kondicionér?
  • vlasy sa veľmi ľahko češú, kefa či hrebeň po nich len tak kĺžu a nehrozí žiadne trhanie 
  • vlasy sa krásne lesknú, pri slnečných lúčoch je to nádhera 
  • hladké, ľahké, nezaťažuje ich
  • omnoho krajšie
Oba produkty viete v akcii kúpiť do 25 eur, ja už som si vyhliadla niekoľko ďalších kúskov, ktoré postupne zaradím do svojej rutiny. Olaplex je záchrana a stojí za každý cent. Nájdete ho v eshope Elnino a v zľavách za super ceny. 


Aké máte skúsenosti s touto značkou? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe