O nočnej maske, ktorá je taká vínová

16:28

Milujem tento predvianočný čas. S darčekmi stres nemám, lebo ich nakupujem od augusta. Ušetrím peňaženku a kopec nervov. Napriek chrípke mám upečené oblátky aj koláčiky, urobený baileys, výzdobu i pobalené darčeky. Tento rok to nebolo celkom jednoduché, lebo všetci sme dostali chrípku a tak sme fungovali vo veľmi obmedzenom režime. Aj tak som však spokojná. Sú tradície, ktoré treba zachovávať, lebo pripomínajú detstvo a ten čas, kedy boli Vianoce časom zázrakov a radosti. A to v srdci treba nosiť v každom veku :) Do druhej operácie už odpočítavam dni a hoci sa snažím byť nad vecou, ľahšie sa vkrádajú bezsenné noci a je ich na mne vidieť. Kruhy pod očami, unavená a bledá pleť, častejšie vyrážky. Nie je to sranda, ale bojujem a pomáha mi aj kozmetika. Jedným z mojich pomocníkov je aj pleťová maska, ktorá je v neodolateľnom obale.


Pleťová maska Holika Holika Wine Therapy zloženie

Holika Holika Wine Therapy

Pleťová maska Holika Holika

Pleťová maska Holika Holika Wine Therapy

Pleťová maska Holika Holika Wine Therapy

Pleťových masiek miniem ročne veľa, pretože ich používam dva - tri razy týždenne a neviem si predstaviť, že by som sa na ne vykašlala. Pleťová maska dokáže zázraky a patrí k tým pokladom, ktoré mi pomohli víťazne bojovať s akné. Mám rôzne typy, krémové, práškové, plátienkové a na rôzne problémy. Pleťová maska Holika Holika Wine Therapy bola jedno prekvapenie za druhým, je iná ako väčšina tých, ktoré mám momentálne vo svojej poličke.

Už v eshope ma zaujala balením, ale doma to vyzeralo ešte lepšie. Pleťová maska Holika Holika je totiž balená v plastovom obale, ktorý vyzerá ako súdok na víno a veľmi jej to svedčí. Obal predáva a tak ma ani neprekvapilo, že som sa po nej rozhodla siahnuť len preto, lebo sa mi páčila :) Maska má príjemnú sladšiu vôňu a keď prižmúrim všetky oči, víno pripomína. Samozrejme, poháriku dobrého polosladkého sa to nevyrovná, no môže byť.

Táto pleťová maska má konzistenciu želé. Je to milé, ale trochu to sťažuje aplikáciu. Na štetec môžete rovno zabudnúť. Ideálne je nanášať ju prstami a na tvár mierne rozcapkať, aby držala tam, kde má. Sprvu som na to mierne brblala, ale nakoniec ma to začalo aj celkom baviť. Ako nočnú masku by ste ju mali nechať pôsobiť celú noc, ale priznám sa, nie som toho fanúšikom. Niekoľkokrát som to skúsila, ale nevyhovovalo mi to, tak masku používam klasicky a nechám ju pôsobiť 15 - 20 minút.

Nočná maska Holika Holika Wine Therapy sa umýva dobre a počas pôsobenia pleť neštípe ani nie je podráždená. Po umytí sú výsledky dobré aj napriek tomu, že masku nenechávam pôsobiť celú noc. Pleť je viditeľne vypnutá, vyživená a krásne jemná. Táto maska nie je čistiaca, no rozhodne ju aspoň raz týždenne odporúčam použiť, pretože po použití je pleť krajšia, jemnejšia a bez liniek. Považujem za takú vzpruhu, keď je pleť unavená, smädná a bez života. V ponuke je aj zelená hydratačná verzia, už dlhšie po nej pokukujem, tak asi už je najvyšší čas na nákup :)

Stále tvrdím, že kozmetika je pre ženu dokonalý darček (samozrejme, aj spolu s parfémom). Ak však neviete, ako kozmetického maniaka potešiť, vyrieši to darčekový poukaz a ak vám niekto povie, že je to neosobné. neverte mu. Ten pocit nahádzať si do košíka to, po čom srdce piští, je vždy zážitok :)

Plusy:
  • maska naozaj krásne vyzerá
  • príjemne vonia
  • na konzistenciu si treba zvyknúť, ale potom sa maska dobre aplikuje
  • môžete ju použiť na celú noc alebo len na 15-20 minút
  • nedráždi pleť
  • Pleťová maska Holika Holika Wine Therapy vypína jemné linky aj vrásky, pleť osviežuje, vyživuje a zjemňuje, je viditeľne krajšia a sviežejšia
Mínusy:
  • nenašla aom

Masku od Holika Holika nájdete na Notino.


Nakupujete kozmetiku podľa obalu alebo mu dokážete odolať? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe