Spoznajte silu, akú má kameň gua sha a face roller

13:37

Spomínam si, ako sme pred rokmi sedeli s mojou kolegyňou v mojej prvej práci a rozprávali sme sa o starnutí. Kolegyňa sa  na mne smiala, lebo som sa jedovala kvôli vráske na čele. Keď videla, ako sa čertím, spomenula, ako si postupne všímala starnutie pleti. O tom, ako to neprišlo zo dňa na deň, ale ako si ich proste všimla a naučila sa s nimi žiť. Vtedy som mala pred tridsiatkou a obdivovala som, s  akým pokojom a gráciou to berie. Postupne, ako som sa prehupla cez prah tridsiatky, som sa začala o starnutie pleti zaujímať viac. Nie preto, že by som sa toho bála (aj keď ruku na srdce, asi aj to je pravda), ale preto, aby som sa o pleť vedela lepšie starať. Prečítala som desiatky článkov, prešla články na blogoch, obišla eshopy. Neprekvapilo ma, že v mnohých článkoch sa objavili super pomocníci ako gua sha kameň a face roller. Nakoniec som sa rozhodla, že budem mať doma oba.


KORIKA Tools Face Roller & Gua Sha

Face Roller & Gua Sha

Korika Tools Face Roller & Gua Sha

Voľba nakoniec padla na set Korika Tools Face Roller & Gua Sha, kde je v krásnom balení ruženínový gua sha kameň aj face roller alebo inak povedané masážny valček na tvár. Dnes nájdete v eshope jeho jadeitovú verziu a musím povedať, že vyzerá fakt krásne. Balenie je perfektné, pretože títo dvaja pomocníci sú v pevnej papierovej krabičke, ktorá sa dobre uzatvára a bonusom je čierne vrecko, ktoré môžete použiť aj v prípade cestovania. A teraz sa poďme pozrieť, aká sila tkvie v týchto na prvý pohľad nenápadných kúskoch. 



Masážny valček na tvár obľubujem už niekoľko rokov. Mám doma dva, jeden zelený, jeden ružový. Face roller má menšiu a väčšiu časť. Menšia je ideálna na masáž očného okolia, väčšia na celú tvár. Dôvodov, prečo ho používať pravidelne, je hneď niekoľko:
  • masáž s týmto valčekom je nielen príjemná, ale tiež prináša pleti plno benefitov. Dôležité je používať ho pravidelne, aby sa  dostavili výsledky. Face roller stimuluje prúdenie krvi a pleť ostáva pružná a pevná. Pri masáži sa uvoľní, ostane jemná a svieža. Pri masáži očného okolia sa dá lepšie bojovať s kruhmi pod očami o vačkami (aj keď tu je treba trochu viac starostlivosti, s nimi sa bojuje naozaj ťažko.
  • face roller veľmi rada používam spolu s plátienkovými maskami. Pleť si dôkladne vyčistím, rozprestriem si na ňu masku a potom jemne masírujem. Je to nielen príjemné, ale aj účinné a keď dáte masku dole, pleť je nádherná.
  • Masážny valček zlepšuje aj vstrebávanie olejov alebo sér. Viackrát som čítala, že pri aplikácii kozmetických výrobkov sa časť vsiakne do pokožky rúk a vďaka valčeku sa dostane pleti viac. 
Celkovo je to výborná pomôcka, ktorá zmení vašu kozmetickú rutinu. Je síce pravda, že kameň gua sha mi učaroval o niečo viac, ale spolu s valčekom sú vydarená dvojica pre zdravú, mladistvú a žiariacu pleť.



Gua sha kameň je podľa mňa must have, ktorý by doma nemal chýbať žiadnej žene. Sprvu som síce mala obavy, ako s ním narábať, ale na Youtube aj na Instagrame je plno videí, kde sa dozviete všetko potrebné. Najdôležitejšie je, aby ste pleť nemasírovali nasucho, ideálne je použiť olej, olejové sérum, prípadne iné sérum. Rýchlo prídete na to, ako spraviť tú najefektívnejšiu masáž, ktorej výsledkom je žiarivá pleť bez vrások, pretože pôsobí detoxikačne (podporuje pohyb krvi). Výsledkom takejto masáže je teda menej zápalov aj menej opuchov. To však zďaleka nie je všetko:
  • pri masáži môže pleť v dôsledku prekrvenia mierne sčervenať, no pomerne rýchlo to vymizne. Pleť potom ostáva jemná a žiarivá, akoby ste sa vrátili od kozmetičky. Urobila som aj experiment, kedy som masírovala len polovicu tváre a rozdiel bolo naozaj vidno.
  • vynikajúco pôsobí proti jemným linkám aj vráskam, takže potom je pleť mladšia, pevnejšia a pružnejšia.
  • vylepšuje tón pleti a spevňuje a pozdvihne kontúry tváre, zmierňuje začervenanie.
Ak by som to mala zhrnúť, tak gua sha kameň bojuje so starnutím pleti, s vráskami, s ochabovaním pleti, s opuchmi, s nerovnomerným tónom pleti, zápalmi a mnohým ďalším. Ako som napísala vyššie, face roller zmení vašu beauty rutinu, no kameň gua sha ju pozdvihne na úplne inú úroveň. Niektoré masážne kamene sa môžu používať aj na masáž hlavy, aby sa podporil rast vlasov. 

Kameň gua sha aj masážny valček na pleť vám pomôžu trochu spomaliť a užiť si naplno nielen masáž, ale aj voňavé pleťové oleje alebo séra. Upokojíte pleť i myseľ a na okamih sa venujete len samé sebe. Obaja pomocníci sú dobrým nápadom na vianočný darček, pretože ich využitie je všestranné a výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

Nájdete ich na Notino, kde je výber ozaj veľký.

Používate face roller alebo kameň gua sha? :)




You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe