Moschino Fresh Pink a fakt crazy flakón

12:50

Január už je takmer z polovice za nami a ja si hovorím, že mojím najväčším úspechom je, že som sa v zdraví dostala z nemocnice a začala som sa pomaly, ale isto zotavovať. Prvého januára, ako každý rok, som trochu bilancovala a premýšľala som nad tým, ako by mohol byť rok 2023 lepší ako ten predchádzajúci. Úprimne, rok 2022 latku vysoko nenastavil, skončila som na PN-ke, lietala som medzi čakárňami lekárov, operovali mňa aj môjho Riška, nemohla som cestovať. Predsavzatia si nedávam už niekoľko rokov. Skôr sa sústredím na to, čo by som chcela zmeniť a ako by som to mohla urobiť. Sú to malé kroky, ktoré niekedy možno ani nie je vidno, ale v konečnom dôsledku ma dovedú tam, kde by som mala byť. A čo by som chcela v kozmetickom svete tento rok? Nájsť nejakú skvelú kozmetiku na vlasy, lebo tie moje sú ešte stále dosť zničené. Objaviť veľa skvelých pleťových masiek, lebo to je moja srdcovka. Začala som používať retinol, tak ho chcem trochu viac spoznať. A v neposlednom rade by som bola rada, keby sa v mojej poličke objavia nové fashion značky a ich parfémy. Lebo parfémy, z toho sa vykľula láska na celý život :) 


Moschino Pink Fresh Couture toaletná voda zloženie

Moschino Pink Fresh Couture

Moschino Pink Fresh Couture toaletná voda

Moschino Pink Fresh Couture toaletná voda 

Mám v mojom wishliste veľa vôní, ktoré budú časom moje. Sú to značky ako Dior, Chanel, Versace, Creed, Hermés, Guerlain, Prada či Armani. Mnohé moje vysnené vône sú trochu drahšie a tak si na ne počkám. Nevadí, stojí to za to :) Dnes by som vám rada ukázala parfém, pri ktorom moja peňaženka nezaplakala a ja som sa doň zbláznila na prvé ovoňanie. Značka Moschino sa môže pochváliť tým, že ponúka krásne vône, ktoré navyše balí do nádherných, pútavých, zaujímavých a niekedy až crazy flakónov. Plánujem si kúpiť vône Funny!, I love love, Toy či So real. Teraz ale moju poličku zdobí toaletná voda Moschino Pink Fresh Couture

Zaujal ma pred pár rokmi, kedy som pre jednu stránku písala článok o crazy flakónoch. Zaujalo ma, že nejaký parfém vyzerá ako čistiaci prostriedok. Vďaka tomu som si ho zapamätala a minulý rok som si ho kúpila. Voľba padla na toaletnú vodu Moschino Pink Fresh Couture preto, lebo je ovocná a kvetinová, čo je moja najobľúbenejšia kombinácia. Nevedela som, aká bude, kupovala som ju na slepo, ale neľutujem. Keď som ju otvorila, bola to láska na prvý pohľad, pretože naozaj vyzerá mimoriadne nevšedne. Myslela som si, že sa bude striekať stlačením ako pri čistiacich prostriedkoch, ale vrchnáčik treba dať dole :) 

V tejto vôni nájdete:
  • Hlava - ružový grapefruit, čierne ríbezle, konvalinka
  • Srdce - ruža, granátové jablko, hyacint
  • Základ - pižmo, ambroxan, céder
Je ako stvorená do nádherných slnečných dní, no ja si ju užívam aj teraz. Milujem jej nádherné kvetinové tóny, ktoré sú osladené ovocím. Je sladká, ale nie presladená, zároveň svieža a taká... radostná. Jej výdrž je celkom dobrá, nevydrží voňať celý deň, no ak ju znovu použijete poobede, radosť vám robí celý deň. Navyše je to ten typ vône, ktorý ľudia okolo vás naozaj cítia a pochvália ju :) Kúpim si ju zasa, nielen preto, že na poličke ozaj vyčnieva a ozdobí ju, ale pre jej vôňu. Moschino Pink Fresh Couture mi vonia ako krásne bezstarostné dni plné slnka. A ak by ste zháňali niečo naozaj luxusné, prečítajte si u Janky na blogu, ako vonia Bottega Veneta Illusione Tonka Solaire.

Plusy:
  • nevšedný flakón
  • veľké 100 ml balenie býva za super cenu
  • krásna sladká kvetinovo ovocná vôňa
  • dobrá výdrž
  • vôňa, ktorí zaujme okolie
  • vôňa, ktorú si kúpim zasa
  • ideálna do teplého počasia
Mínusy:
  • nenašla som
Kupovala som ju na Notino


Aké fashion značky vám nesmú doma chýbať? :)



 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe