Sérum s niacínamidom pre žiarivú a zdravú pleť

16:22

Bez pleťového séra si svoj deň neviem predstaviť. Používam ho pravidelne ráno aj večer, pričom na dennú i nočnú rutinu mám vyčlenené iné. Dlhé mesiace som mala vo wishliste pleťové séra od Two cosmetics, chcela som všetky (a stále chcem, aby som zasa bola úprimná). Na začiatok som si kúpila dve a o jednom z nich by som vám dnes rada povedala pár hrejivých slov. Kupovala som si ho najmä preto, lebo kozmetika s niacínamidom je vynikajúca na problematickú pleť so sklonom k akné. Mala som vzorku, ktorá ma nadchla tak, že som si ho musela objednať.


Two cosmetics Multi-tasking vitamínové pleťové sérum zloženie

Two cosmetics Multi-tasking vitamínové pleťové sérum

Two cosmetics pleťové sérum

Two cosmetics Multi-tasking vitamínové pleťové sérum

Two cosmetics je značka slovenskej prírodnej kozmetiky, ktorú obľubujem už niekoľko rokov. Začala som tuhými šampónmi a kondicionérmi, dnes mám na poličke séra, pleťové vody, čistiaci gél, očný krém s kofeínom i balzam na pery. Zbierka sa rozrastá a len veľmi ťažko by som povedala, ktorý kúsok je najlepší. Two cosmetics Multi-tasking vitamínové pleťové sérum som si zamilovala hneď a už ho mám iba na dne, takže budem kupovať ďalšie balenie. 

V sklenom obale s kvapkadlom je až 50 ml séra a nestojí ani 22 eur! Pri prírodnej kozmetike oveľa menšie balenia stoja viac a tak je to vynikajúca investícia! Jednak vaša peňaženka nezaplače a jednak budete mať nádhernú a zdravú pleť. Čo sa vône týka, je jemná a nenápadná, neviem celkom, k čomu by som ju prirovnala. Konzistencia je super, sérum nie je ani riedke, ani husté, dobre sa vsiakne do pleti a neostáva po ňom mastný ani lepkavý film. Môžete ho používať ráno aj večer, ale vždy myslite na SPF.

Hlavná zložka, ktorú Multi-tasking vitamínové pleťové sérum obsahuje, je niacínamid alebo inak povedané vitamín B3. Možno ste aj vy postrehli, že v kozmetických kruhoch sa o ňom hovorí viac a považuje sa za super ingredienciu. Je to najmä preto, lebo prispieva k regenerácii pokožky, zmenšuje póry, upokojuje a zmierňuje začervenanie, pôsobí na akné alebo pigmentové škvrny. Neobsahujú ho iba séra, ale tiež rôzne toniká, čistiaca kozmetika i krémy. Okrem neho v sére ešte nájdete zinočnatú soľ kyseliny pyrrolidonkarboxylovej a allantoín.

Toto sérum som si nechala ako nočné, pričom som po ňom použila krém s kyselinou hyalurónovou a nezabudla som ani na očný krém. Na pleti je príjemné, nedráždi ju ani nespôsobuje začervenanie. Do pleti sa vsiakne rýchlo (obyčajne po minútke dvoch môžem aplikovať krém). Pri dennom používaní je pleť nádherná (odhliadnuc od obdobia stresov, vtedy mám okolo brady ďalšiu pubertu). Póry sú stiahnuté, na tvári je menej čiernych bodiek aj vyrážok. Tón pleti sa zjednocuje a je hydratovaná, pružnejšia a žiarivejšia. Ak sa tie vyrážky objavia, lepšie a rýchlejšie zmiznú, pričom je omnoho menšie riziko vzniku jazvičiek alebo fliačikov. A to nesmiem zabudnúť na to, že je krásne jemná a hodvábna. 

Plusy:
  • pekné balenie s kvapkadlom
  • jemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne bez lepkavého alebo mastného filmu
  • nedráždi pleť, nespôsobuje začervenanie
  • môžete ho používať ráno aj večer
  • skvelá cena za veľké balenie
  • Two cosmetics Multi-tasking vitamínové pleťové sérum krásne hydratuje pleť, zjednocuje jej tón a chráni ju, zmenšuje póry a prispieva k redukcii čiernych bodiek a vyrážok, pleť sa lepšie regeneruje a žiari
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Two Cosmetics alebo v partnerských predajniach za 21,90 eur. 


Máte obľúbené sérum od Two Cosmetics? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe