Ochranný krém proti chladu a vetru

15:18

Chladné zimné počasie je pre pleť skutočne náročnou skúškou. Hoci nie som žiaden lyžiar, snoubordista alebo bežkár, mám rada dlhé prechádzky prírodou. Práve v zime sa mi ľahšie objavujú šupinky okolo nosa, líčka červenejú a pleť páli. Už dlhšie som hľadala vhodný krém na zimu, pretože čím som staršia, tým viac dbám o zdravie a spokojnosť svojej pleti. Keď som domov kupovala jemný regeneračný balzam od mojej milovanej Dulcie, spomenula som si, že má v ponuke aj ochranný krém proti chladu a vetru. Hneď skončil v košíku a dnes môžem povedať, že podobne ako regeneračný balzam a zinková mastička bude stálicou mojej poličky. Mažem s ním aj Richarda a vôbec neprotestuje. 



Dulcia Natural Ochranný krém proti vetru a chladu zloženie

Dulcia Natural Ochranný krém proti vetru a chladu

Ochranný krém proti vetru a chladu

Dulcia Natural Ochranný krém proti vetru a chladu

Keď som bola malá, bolo mi jedno, či si dám obyčajnú modrú Niveu alebo iný krém, podstatné bolo, aby sme vonku nevymrzli a nič nás nebolelo. Časom, ako som sa začala viac zaujímať o bohatý svet prírodnej kozmetiky, som prehodnotila používanie niektorých produktov a hľadám niečo viac. Mám suchú pokožku, atopický ekzém a zmiešanú pleť, takže občas je to beh na dlhé trate. A o to viac sa teším, keď nájdem niečo, čo je prírodné, funguje to a nemám s tým žiaden problém. Dulcia Natural Ochranný krém proti vetru a chladu je úžasný krém a mrzí ma, že som ho spoznala až túto zimu.
 

Ochranný krém proti vetru a chladu vám príde domov zabalený v peknej papierovej krabičke, na ktorej nájdete všetky podstatné informácie. Vnútri sa nachádza sklený obal s plastovým vrchnáčikom, ktorý je rovnako krásny ako krabička. Krém má 50 ml a stojí 13,90 eur, čo je vzhľadom na zloženie výborná cena.  Obsahuje oleje ako makadamový, avokádový i včelí vosk, kakaové a bambucké maslo a je vhodný pre celú rodinu, aj pre vašich najmenších.  

Vyniká krásnou vôňou, ktorú zabezpečujú esenciálne oleje santalové drevo a ylang ylang. Práve ylang ylang mu dáva mierne exotický nádych, ktorý som si zamilovala na prvé ovoňanie. Ak niekedy v lese uvidíte ženu, ktorá si ovoniava ruky, som na určite ja :) Tá vôňa je nádherná a určite nebude prekážať ani pánom. Konzistencia sa mi páči, krém je hustý, hutný, mastnejší a výživný. Keď ideme na prechádzku, natriem si ruky (aj v prípade, ak si potom dám rukavice) a tvár (hoci je zmiešaná, krém neupchá póry). Napriek tomu, že je hutnejší, sa rozotiera dobre a v zime sa do pokožky pekne vcucne, neostane mastná ani lepkavá. 

No a výsledok? Dulcia Natural Ochranný krém proti vetru a chladu poskytuje pleti poriadnu dávku hydratácie, chráni ju pred škodlivými vplyvmi vetra a chladu a zanecháva ju jemnú a vyživenú. Moje líčka nepália, neštípu, nerobia sa mi šupinky a rovnako tak je chránená aj pokožka rúk (mám chladovú alergiu a tak ich musím poriadne mazať, aby nevyzerali ako vojnový veterán). Pokožka nepraská, je pekne prevoňaná a môžeme byť vonku pokojne aj dlhšie, na pohode pleti sa to nijako neodrazí. Ako som už spomenula, môžete ním natierať celú rodinu a tak s vami môže aj na dovolenku alebo výlety. Priaznivo vplýva aj na ekzémy a dokonca mám pocit, že sa mi lepšie hoja zádery na rukách. Proste láska na prvé ovoňanie aj použitie♥

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • dobrá cena
  • nádherne vonia
  • hustejší, hutnejší
  • dobre sa rozotiera
  • dobre sa vstrebáva
  • veľmi dobre hydratuje pokožku, chráni ju pred zimou a chladom, pokožka nepraská, je jemná, nič ju vonku nepodráždi a krém priaznivo vplýva aj na ekzém
Mínusy:
  • nenašla som
Ochranný krém proti chladu a vetru nájdete v eshope Dulcia alebo v partnerských predajniach, jeho cena je 13,90 eur. 


Ako v zime chránite svoju pokožku pred chladom a vetrom? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe