Plážová výbava z Astratexu

18:33

O tom, že milujem leto, som písala vo viacerých článkoch. Je to obdobie, kedy aj ja, večne uponáhľaná a rozlietaná, hľadám svoj pokoj a užívam si lenivo plynúce dni. Proste taká tá maňana a lážo plážo. Každý rok si obnovujem svoj letný plážový šatník. Aj keď nikam nejdem, v skrinke mi pribudnú minimálne jedny plavky, plážové šaty, šľapky či žabky a iné pekné drobnosti, ktoré spríjemnia pobyt pri vode alebo dovolenku. Spomínam si aj na roky, kedy som si kúpila 5- 6 plaviek a zdalo sa mi to málo :) Dnes už nakupujem s trochou rozumu. Trochou. Dnes by som vám rada ukázala plážovú výbavu z eshopu Astratex, kde prebieha veľký letný výpredaj a nájdete tam všetko, čo potrebujete pre krásnu dovolenku. 


Ako si predstavujete svoju ideálnu dovolenku? Mne takú, kde stačia plavky, pareo alebo šaty, žabky, klobúk a dosť peňazí na dobré jedlo, zmrzlinu a drink. Nič viac mi vtedy k šťastiu netreba a práve to robí leto takým výnimočným. Ozaj a knihu, bez tej nejdem ani do čakárne k lekárovi. 

Bikiny Avalon zvierací vzor

Bikiny Avalon ružové

Astratex bikiny

Bikiny Avalon z Astratex

 Bikiny Avalon

Dámske plavky musím mať na dovolenke vždy aspoň troje. Občas aj štvorie. Je to síce trochu márnivé, ale kedy inokedy sa cítiť božsky ak nie na dovolenke? Mojím najobľúbenejším strihom sú klasické trojuholníkové, ľahko sa prispôsobuje vrchná aj spodná časť. A úplne najradšej ich mám preto, že pri opaľovaní sa ľahko posúvajú. Mám doma aj iné modely s pevnejším vrchom, ale nosím ich veľmi málo.

Pri výbere som váhala medzi celými plavkami a bikinami. Keďže mi Richard hneď povedal, že nechce, aby som vyzerala ako kosatka. Celé som preto vylúčila a začala hľadať dvojdielne. Do oka mi okamžite padol 2 - pack Bikiny Avalon - jedny sú sýto ružové a jedny zasa vo zvieracom vzore. Sú úplne jednoduché, ale perfektne sedia, na opálenej pokožke žiaria a cítim sa v nich ako ryba vo vode. V šikovnom dvoj balení nájdete na stránke aj iné plavky (boli tam aj rozkošné modré s bodkami) a v zľavách sú ich desiatky. Mala som problém vybrať si len tieto dvoje, ale ako som povedala, na nákupy už idem s rozumom a chcela som toho nakúpiť ešte viac. 

Dámsky klobúk Dolce Vita

Dámsky klobúk Dolce Vita Astratex

Dámsky klobúk Dolce Vita

Rokmi som sa naučila nosiť klobúky. Sprvu ako súčasť outfitu, ale časom predovšetkým ako ochranu pred slnkom. Doma mám jeden biely a jeden čierny, chcela som aj taký klasický slameniak, ktorý je na leto ako stvorený. Navyše, keď nosím ten čierny, počúvam len to, že vyzerám ako vdova po mafiánovi a chcelo by to niečo veselšie. No veď preto som kúpila aj ten biely, nie? Voľba padla na dámsky klobúk Dolce Vita, ktorý je ozaj veselý.

Klobúk ozdobený nápisom a stužkou kúpite v modrom, oranžovom alebo béžovom prevedení a všetky sa mi veľmi páčili. Nakoniec voľba padla na modrý, lebo mám aj modré plavky a v hľadáčiku modré pareo :) Klobúk nepovažujem na luxus, ale nevyhnutnosť, pretože:
  • jeho úlohou je chrániť hlavu pred UV žiarením a pred prehriatím, najmä ak trávite na slnku viac času a nemáte sa kde ukryť
  • chráni oči
  • chráni vlasy pred vysušovaním
  • v neposlednom rade dobre vyzeráte
Klobúk môže byť z rôznych materiálov, treba si len vybrať taký, ktorý vyhovuje vašim požiadavkám. Predovšetkým v horúčavách, aké nám v posledných rokoch panujú, je klobúk výborným spoločníkom bez ohľadu na to, či idete do záhradky alebo na prechádzku po promenáde. 


Dámska plážová taška Trecia

Dámska plážová taška Trecia

Dámska plážová taška Trecia

Dámska plážová taška Trecia

Plážová taška nemusí ísť len na pláž, ja si v nej nosím veci na opaľovanie aj do záhrady. Aj vďaka tomu som ich zlikvidovala už niekoľko, najmä ak kolovali po celej rodine (rozumej, požičali si ich rodičia alebo sestra a Richard do nej podľa hmotnosti balí polovicu skrine). Zháňala som ju už dlhšie, lebo mojou podmienkou je, aby mala zips alebo magnetickú sponu. Prekáža mi, ak taška nemá žiadne zapínanie, vždy tŕpnem, čo mi z nej vypadne, keď sa položí. Dámska plážová taška Trecia sa zapína na magnetickú sponu a spĺňa aj ďalšie moje požiadavky - je dostatočne veľká, aby sme sa do nej zbalili dvaja a pekná, takže ju hrdo hodím cez plece, nech idem kdekoľvek. Chýba mi vnútorné vrecko, ale mám menšie taštičky, ktoré sa dajú pripnúť dnu, takže problém som vyriešila rýchlo. 

Plážová tunika Anne Long

Plážová tunika Anne Long

Plážová tunika Anne Long

Plážové šaty sú ďalšia nevyhnutnosť v letnom šatníku. Vždy, keď ideme na pláž, hodím si ich na plavky, vyzerá to pekne, nikoho na promenáde to nerozhodí a je to pohodlnejšie ako navliekať sa do normálnych šiat alebo šortiek s tričkom. Vždy som veľmi túžila po dlhých čiernych plážových šatách, no všetky moje sú kratšie, farebnejšie a strihovo rovnaké. Preto som sa tento rok rozhodla pre poriadnu zmenu a neľutujem - keď si ich oblečiem, cítim sa ako niekde v Monaku.

Plážová tunika Anne Long je dlhá, čierna, tylová a naozaj zmyselná. Zaväzuje sa na tenkú šnúrku a už si predstavujem, ako cítim na pláži vánok vo vlasoch a v týchto šatách sa prechádzam pri mori. Nemám dokonalé krivky ani postavu modelky. Naučila som sa však niečo veľmi dôležité - mať sa rada a vyberať si veci, ktoré sa mi páčia a cítim sa vďaka nim výnimočná. Potom je mi celkom jedno, kto si čo myslí alebo kto mi čo povie. Vypočula som si veľa nepekných vecí a ako mladšiu ma to vždy rozhodilo. Potom som hladovala, cvičila a hanbila sa obliecť si plavky. Dnes to vnímam inak, každé telo je iné, jedinečné, výnimočné a nikto nevie, čím všetkým si prešlo. Takže, nájdite svoju vnútornú bohyňu a oblečte si to, v čom sa cítite krásne ♥ Ja túto plážovú tuniku milujem a nosím ju aj doma, neviem sa z nej prestať tešiť a určite pôjde na najbližšiu dovolenku so mnou. 

Taštička na plavky

Taštička na plavky Astratex

Taštička na plavky Astratex

Taštička na plavky ide so mnou na každú dovolenku, zíde sa mi najmä  v posledný deň, keď si chcem pred odchodom naplno užiť more. V podstate na to môže byť akákoľvek taštička, ktorá nie je látková (hlavne nie klasické sáčky, snažím sa im vyhýbať, ako to ide). Toto puzdro je fajn, vojdú tam pokojne aj troje bikiny, dá sa dobre uzavrieť a aj umyť. Nosím ho aj na kúpaliská, je to najbezpečnejšie, všetko ostane v suchu a doma plavky operiem, taštičku nechám vysušiť a ďalší pekný deň za nami. 

Vejár a frisbee 2 v 1

Vejár a frisbee 2 v 1

Vejár a frisbee 2 v 1

Milým darčekom k nákupu bol vejár a frisbee 2 v 1. Dá sa veľmi ľahko a rýchlo efektne zložiť do malého puzdra a môžete ho mať po ruke, nech idete kamkoľvek. Poslúži na ovievanie (nie tak ako moje vejáre, ale tie zo sebou nikam nenosím, sú väčšie) a naozaj aj celkom obstojne lieta ako frisbee. Síce nám chvíľu trvalo, kým sme sa ho naučili hádzať, ale na spestrenie voľného času to je milá zábavka. Neviem posúdiť, ako dlho vydrží, pôsobí pomerne krehko, ale zatiaľ si ho užívam denne pri bazéne. 

Dámske žabky Vero Moda Selma

Dámske žabky Vero Moda Selma 

Odborníci tvrdia, že najnebezpečnejšia obuv sú žabky, ihličky i nazúvacie tenisky. No a bez čoho si po dvoch operáciách kolien neviem predstaviť plážové ničnerobenie? Predsa bez žabiek! Je pravda, že od druhej operácie už omnoho starostlivejšie vyberám svoju obuv. Lodičky ostanú zrejme už len na špeciálne príležitosti, svoje ihličky predám alebo darujem, tenisky musia byť mäkké a ideálne na dlhšiu chôdzu. Žabiek sa ale v lete ešte stále neviem celkom vzdať a  žabky Vero Moda Selma sa mi zapáčili okamžite, lebo sú farebné, hravé a výrazné. Vyhovuje mi, že sú tvrdšie, snáď vďaka tomu vydržia viac ako len jednu sezónu. Nosím ich len na pláž a k bazénu, ale i tak dostanú vždy celkom slušne zabrať.

Do plážovej výbavy ešte patria nevyhnutne okuliare, ale tie v Astratexe nekúpite (zatiaľ). Pokiaľ sa chystáte na dovolenku alebo sa len chcete cítiť krásna, Astratex vám ponúkne všetko, čo potrebujete :) Po minulé roky som nakupovala najmä v Sinsay alebo v House, no s kvalitou som veľmi spokojná nebola. Teraz som nadšená :) A vôbec mi neprekáža, že si zo mňa doma uťahujú, kam sa taká vymódená chystám. 


Kde zvyknete nakupovať svoju plážovú výbavu? 















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe