Nočný krém Meteologic

19:09

Keby sa ma niekto spýtal na najväčší prehrešok voči mojej pleti, odpoveď by bola jasná - podceňujem krémy. Denné som nepoužívala vôbec, lebo som si myslela, že ak si dám pod make up krém, moja pleť bude ešte mastnejšia. Našťastie, pred nedávnom som túto hlúposť napravila a svoju pleť náležite hydratujem. S nočnými krémami som na tom bola podobne - hoci mám doma peknú zbierku rôznych krémov ( boli v akcii, no nekúp to), nie raz som ich zabudla použiť. Potom som objavila čaro olejov a tie vytlačili krémy do úzadia. V posledných týždňoch som konečne začala svedomito používať denné a nočné krémy (ktoré striedam s olejmi, podľa toho, na čo mám náladu) a na pleti sa to viditeľne odrazilo. Je jemnejšia, hydratovaná a krajšia. Dnes by som vám predstavila krém Meteologic obsahujúci aktívne zložky, ktoré opätovne iniciujú tri hlavné funkcie pleti: chemickú bariéru, mechanickú bariéru a pamäťový hydratačný efekt k opätovnej optimálnej prirodzenej funkcie pleti a bunkovú obnovu.







O kréme si môžete prečítať:

     " Charakteristika :
  • intenzívna hydratácia: +35% zvýšenie hydratácie počas 8hodín +18% zlepšenie hydratácie počas celých 24 hodín (% zlepšenia hydratácie vrchnej časti epidermy po jednej aplikácii)
  • obsahuje upokojujúce aktívne látky, ktoré zmierňujú nepriaznivé reakcie pokožky
  • jemná konzistencia krému poskytuje komfort, pokožka je pružná a chránená
  • prírodná vôňa so sviežim morským nádychom 
  • na všetky typy pleti
  • 50 ml fľaštička s pumpou
  • recyklovateľný sklený obal 
Aktívne zložky:
Alga-gorria®: jedinečný antioxidant, chráni pleť pred vplyvom voľných radikálov, tým zabraňuje predčasnému stárnutiu pleti.
Morské exopolysacharidy zlešujú bunkovú regeneráciu, vlastnú bunkovú rehydratáciu pleti, upokojujú pleť a redukujú rast baktérií.
Prírodný alpha bisabolol upokojuje podráždenú pokožku, zmierňuje pocit napätia.
Soľ kyseliny hyalurónovej hydratuje, je to prírodná zvláčňujúca látka, viaže vodu na povrchu pokožky, pôsobí ako zásobáreň vody, a tým chráni pleť pred dehydratáciou.
Výživný komplex z BIO bambuckého masla, rastlinného skvalénu a esenciálnych mastných kyselín poskytuje pleti komfort, pokožka je pružná a chránená pred nepriaznivými vplyvmi vonkajšieho prostredia"

Väčšinou mám s krémami problém, pretože mám po nich mastnejšiu pleť a vtedy mi hrozí vznik nedokonalostí. Pleť si niekedy ozaj robí, čo chce :) Krém je v sklenej, vyššej fľaši, vďaka čomu je štíhlejší a ľahko ho šupnem aj do kútika v skrinke. Na trošku ťažšom obale je najpraktickejšia pumpička, ktorá je hygienická a časom som zistila, že stačí dva razy stlačiť a mám dosť krému na celú tvár i krk. Obal je recyklovateľný, čo je  malinká dobrá správa pre ekologicky mysliacich ľudí.V popise je uvedené, že vôňa má svieži, morský nádych. Ako som čuchala, tak som čuchala... a necítila som nič, len jemnučkú, príjemnú vôňu, ktorá mi nepripomína nič.Ani pri rozotieraní ju nie je veľmi cítiť, čo je aj škoda, lebo vonia pekne :) Konzistencia nie je veľmi hutná ani hustá, je to ten typ krému, na ktorý sa pozriem a poviem si: Páni, z tohto sa lesknúť ako diskoguľa nebudem! Naozaj, krém je ľahký, rýchlo sa vsiakne do pokožky  a nenechá ju mastnú ani lepkavú. Krátko po nanesení si po nej môžem prejsť a ani nemám pocit, že by som sa nakrémovala, pleť je úplne jemná, tu sa naozaj hodí slovo zamatová. Pleť pekne hydratuje, vyhladzuje, prinavracia jej zdravý vzhľad - žiadna mdlá pleť nehrozí. Ráno sa budím síce s mastnejším nosom, ale tak sa budím aj bez použitia krému, takže viem, že pleť nezaťažuje ani neprispieva k jej masteniu. Odkedy používam denný i nočný krém, tak žiaden make up mi nezvýrazňuje šupinky a rovnako ma nerozčuľuje ani vráska na čele, hoci na ňu používam špeciálny prostriedok.

Plusy:
  • praktické balenie s pumpičkou
  • obal je recyklovateľný
  • krém príjemne vonia
  • je ľahký, nemastný
  • rýchlo sa vsiakne do pokožky, nezanecháva ju mastnú ani lepkavú
  • pleť upokojuje, hydratuje, chráni
Mínusy:
  • nenašla som
Krémik mám zo stránky http://www.bior.sk/, kde stojí 19,70.

Používate nočné krémy? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe