Čistiaca pena proti čiernym bodkám

16:56

Keď som bola mladšia, čistenie pleti som považovala za nutnosť. Moja pleť si prešla viacerými štádiami a azda to najhoršie prišlo okolo 18-tky. Akné, podkožné akné, čierne bodky - veľmi ma to všetko trápilo, nechcela som sa ani pozrieť do zrkadla alebo sa fotiť. Dlho som používala len kozmetiku z drogérie, no potom som objavila iné čaro. Na vysokej sa ku mne dostala prírodná kozmetika a kórejská kozmetika. Odvtedy sa moja pleť neuveriteľne zlepšila a čistenie už nie je povinnosť, ale radosť a zábava. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila čistiace peny, ktoré dokážu vynikajúco čistiť a nevysušujú. Teraz mám doma tri, každá je iná a každá ma svoje čestné miesto. Dnes bude reč o tej, ktorá toto nadšenie odštartovala. Zoznámte sa s Čistiacou penou Cleansing Foam od Pyunkang Yul. Tento týždeň som ju minula a rada sa k nej zasa vrátim.


Čistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul zloženie

Čistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul

Čistiaca pena Pyunkang Yul

Čistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul

Doteraz celkom presne neviem, ako sa názov tejto kórejskej značky číta. Hovorím jej preto pracovne pukang, ale keby som si ju mala pýtať niekde v obchode, asi by som len ukázala prstom :) Aj keď je názov krkolomný, je tiež neprehliadnuteľný a tak trochu aj pútavýČistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul mi padla do oka vďaka svojmu úplne minimalistickému obalu, no ukrýva v sebe niečo, čo majiteľky zmiešanej pleti so sklonom k akné ocenia. 

V nenápadnej bielej krabičke je rovnako nenápadná plastová biela tuba. Nie je na nej nič, len čierne písmo a vyzerá to dobre. Nebudeme si klamať, občas nakupujem len preto, že niečo fakt dobre vyzerá (farebné, krivé, guľaté, ozdobené), no toto si ma získalo okamžite. Výhodou tohto obalu je, že vrchnáčik na ňom drží a nemusím ho naháňať po kúpeľni, lebo to sa mi stáva často. Rovnako je tuba mäkšia a dostanete von všetku penu. Objem 150 ml vydrží veľmi dlho, lebo na jedno použitie stačí iba trocha čistiacej peny.

Zapáčila sa mi po prvom použití. Nemá výraznú vôňu a keby ste sa ma spýtali, ako vlastne vonia, nevedela by som ju k ničomu prirovnať. Nie je to nič rušivé ani nápadné, pri používaní si ju ani neuvedomujem. Konzistencia je parádna. Z tuby vytlačíte hustý gél a keď pridáte trochu vody, pomaly vznikne hustá jemná pena, ktorá dobre čistí. Pre mňa je ideálna na večerné čistenie (zvykla som si používať ju každý druhý deň) a pleť nevysušuje, no vyhýbam som sa očnému okoliu, tam občas štípe. Na jedno použitie stačí pena vo veľkosti hrášku, takže, ako som spomenula, vydrží vám ozaj dlho. 

Čistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul viditeľne čistí pleť a dokáže odstraňovať aj čierne bodky. Pomáha predchádzať vzniku nových nedokonalostí a robí to s ľahkosťou, bez toho, aby bola pleť podráždená alebo vysušená. Ostáva čistá, jemná a svieža. Po použití ešte použijem toner alebo kvetovú vodu a pokračujem sérom a krémom. Vďaka týmto krokom je pleť nielen krásne čistá, ale aj hydratovaná, hebká a spokojná. Vďaka tejto pene som musela skúsiť aj ďalšie, no ešte sa k nej vrátim :) Stojí za to a keď si dokáže poradiť s čiernymi bodkami, nie je o čom. 

Plusy:
  • pekné balenie
  • vydrží neskutočne dlho
  • nemá výraznú vôňu
  • vytvára bohatú penu
  • na jedno použitie jej stačí máličko
  • Čistiaca pena Cleansing Foam Pyunkang Yul vynikajúco čistí pleť, pomáha odstraňovať čierne bodky a predchádzať vzniku nových nedokonalostí
  • nevysušuje a nedráždi zmiešanú pleť
Mínusy:
  • opatrne okolo očného okolia, môže štípať
Nájdete ju v eshope Ksisters, kde stojí 14 eur. 


Obľubujete takéto čistiace peny? :)


 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe