Veľký súboj zmatňujúcich obrúskov - dá sa vybrať víťaz?

13:08

Asi pred dvomi rokmi som spoznala čaro zmatňujúcich obrúskov. Našla som ich u nás v Auparku a odvtedy som skúsila 5 rôznych značiek. Nedávno sa ma jedna kamarátka spýtala, že čo to vlastne je, keď to v článkoch spomínam a chválim. Sú to malí veľkí pomocníci, ktorí pomáhajú absorbovať kožný maz bez toho, aby pokazili make up. Stačí len položiť a jemne pritlačiť, papierik vsaje prebytočný maz a oddiali ďalšie prepudrovanie či podobné opravy. Moja mastná T zóna je nesmierne vďačná za tento malý poklad, pretože sa vďaka nemu nelesknem ako vianočná guľa. Keď som jedny minula, kúpila som si ďalšie, od inej značky, lebo som bola zvedavá, či sú medzi nimi nejaké rozdiely. Sú, ale nie také, aby som mohla vyhlásiť, že jedny sú najlepšie a druhé najhoršie. Naopak, každé z nich mali nejakú výhodu, pre ktorú sa ihc opätovne oplatí kúpiť. Predstavím vám ich v poradí, v akom som si ich kupovala: Pupa Milano, Mary Kay, Elf, Catrice a Essence.




Obrúsku som si kúpila na odporúčanie kamarátky. Tvrdila, že sú super preto, lebo odstránia lesk a mastnotu bez toho, aby sa pokazil make up. Ona ich používala aj keď nebola nalíčená, ale cítila, že pleť je mastná. Sú v jednoduchom, bielom papierovom obale, je ich 50. Svoju úlohu si plnia výborne, netrhajú sa, nedráždia, všade sa vmestia. Mám pocit, že zo všetkých, ktoré som skúsila, sú najpevnejšie. Presnú cenu si nepamätám, lebo v Pupe som dlhšie nebola, ale ak sa nemýlim, stáli okolo 4 - 5 eur.



O obrúskoch si môžete prečítať:

     "Vyrobené zo 100 % ľanu. Obrúsky okamžite odstraňujú mastnotu a lesk, je možné ich použiť kedykoľvek počas dňa i cez make-up. Praktické balenie do kabelky, ktoré obsahuje 75 kusov."

Raz som nakupovala na internete a do oka mi padli tieto obrúsky. Boli v akcii a navyše, balenie obsahovalo až 75 kusov. Neváhala som a vzala som si ich. Sú v papierovom obale. Najväčšou výhodou je počet obrúskov v balení, ktoré sa vmestí aj do malej kozmetickej taštičky, nevýhodou je asi len to, že sa ľahšie rozthrnú (niekedy aj pri vyberaní). Cena je okolo 9 eur.



O obrúskoch si môžete prečítať:

     "Zmatňujúce obrúsky sú špeciálne papieriky napustené výťažkom zo zeleného čaju. Vynikajúco absorbujú prebytočný maz pleti.
Kedykoľvek počas dňa jemne prejdite lesklé partie Vašej tváre. Odstránite maz a zmatníte pleť, pričom nezotriete make-up.
Môžete opakovať podľa potreby v akýchkoľvek časových intervaloch.
Praktické balenie obsahuje 50 obrúskov a zmestí sa hoci aj do peňaženky.
Microcrystakkube Wax (Cera Microcristallina), Caprylic/Capric Triglyceride, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract"

Tieto obrúsky sú skutočná lahôdka: sú najmenšie, naozaj ich strčíte aj do priehradky na mince v peňaženke bez toho, aby zavadzali. Stoja 1,99, v akcii ich kúpite aj za 1,29. Akurát balenie ma občas hnevá, lebo sa mi otvára. Nevadí, riešim to obyčajnou gumičkou, ktorou ich dám do laty :)



O obrúskoch si môžete prečítať:

     "Zmatňujúce obrúsky rýchlo absorbujú nadbytočný maz a oslobodia tvoju pleť od lesku bez jej vysúšania. Tiež sú ideálne na cesty, bez rozmazávania make-upu. V praktickom balení s 50 obrúskami - dokonale zapadnú do tvojej kabelky."

Na týchto obrúskoch považujem za najväčšie plus plastový obal, ktorý obrúsky výborne chráni. Ľahko sa z neho vyberú, balenie je malé, všade sa vmestí. Cena obrúskov je 2, 99.




Tieto obrúsky som si kúpila koncom minulého roka, tento rok priniesla Essence novinky, medzi ktorými boli aj tieto obrúsky, tento krát v červenom (bordovom?) obale. Obal je výborný v tom, že vytŕča jeden obrúsok a nestane sa tak, že si nechtiac vytiahnem dva. Cena je 2, 19.

Všetky obrúsky si svoju fuknciu plnia výborne. Rozdielne sú len obaly, ktoré sú viac či menej praktické. So všetkými som bola spokojná a pokojne by som si ich kúpila opäť :)

Používate zmatňujúce papieriky? :)

You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Nakoľko sa už v Avone zmatňujúce papieriky veľmi neobjavujú, ale potrebujem ich, vidím to na tie Catrice, kvôli plastovému obalu. Pre istotu... :)

    Díky za tip. Pekný blog.

    http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si hlúpa, tie z Avonu nekúpila a mrzelo ma to a dlho som ich v katalógu nevidela. Nabudúce si to musím ustriehnuť. Ďakujem, teší ma, ak sa blog páči a ak niekomu poradím :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, musím sa priznať, že o týchto obrúskoch som nepočula, možno niekedy, ale asi som si myslela, že je to ďalšia vec od kozmetických firiem, ktoré chcú od nás vytiahnuť ďalšie peniaze. Ale po prečítaní tejto recenzie, chcem ich! :-) Určite kúpim, vyskúšam a dám vedieť, ako som s nimi bola spokojná. :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola pri kúpe prvých skeptická, hoci už vtedy mi ich kamarátka opisovala ako výborné :) Ale keď som skúsila, bola som jej vďačná za super tip :) Budem sa tešiť na tvoje správy, ako si spokojná :)

      Odstrániť
  3. Catrice sú moje obľúbené :) v minulosti som mala skvelé aj od Manhattan, ale už veľmi dlho som túto značku nikde nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá značka sa k nám už nedováža :/ Ja som tam mala obľúbenú ceruzku na oči

      Odstrániť
  4. ja som im tiez moc neverila, teda nevedela som si vlastne ani predstavit ako funguju :) teraz mam tie od Catrice a pouzivam ich ked idem na nejaku akcosku alebo tak a som spokojna. super cena aj efekt.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som si kúpila od Essence , musím vyskúšať.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe