Detoxikačná a ochranná micelárna voda

18:56

Dermacol pred nedávnom predstavil novú radu - Detox & Defence. Obsahuje micelárnu vodu, pleťovú masku a pleťový krém. Veľmi ma zaujala pútavým obalom, ktorý sa vyznačuje hravými farbami, oranžovou a ružovou. Keďže odkedy sa denne líčim, prudko mi narástla spotreba odličovačov a micelárnych vôd, aj preto som chcela skúsiť práve túto. Produkty obsahujú dôležité účinné látky. Kmeňové bunky z paradajok sú  účinným antioxidantom. Chránia kolagén, čím zabraňujú strate pevnosti a pružnosti. Extrakt z čierneho hrozna je bohatý na vitamíny, antioxidanty a minerály. Zlepšuje detoxikáciu kožných buniek, zvyšuje tvorbu kolagénu a zlepšuje štruktúru pokožky. Avokádový olej s vysokým podielom vitamínu E je prirodzeným UV faktorom. Olej z marhuľových jadier a bambucké maslo regenerujú a upokojujú pokožku. Vitamín B 3 posilňuje jej obrannú bariéru. Symhelios chráni a podporuje dlhodobé zdravie kože pred poškodením UV žiarením a toxínmi zvnútra – neutralizuje ju, aby neboli zasiahnuté zdravé bunky. No neznie to všetko super?






O pleťovej vode si môžete prečítať:

     "Obsahuje prírodné antioxidanty a vitamíny, neobsahuje mydlo, alkohol a parabény, dermatologicky testované. Vhodná pre všetky typy pleti. Detoxikačná a ochranná micelárna voda bohatá na prírodné antioxidanty a vitamíny dôkladne odstraňuje nečistoty a odličuje aj vodoodolný make-up.  Neutralizuje v pleti škodlivé látky z vonkajšieho prostredia, pomáha jej lepšie dýchať a chráni ju pred vonkajšími vplyvmi. Aloe vera hydratuje, upokojuje a zvláčňuje pleť. Extrakt z uhorky osviežuje, zjemňuje a má adstringentné účinky."

Ako som už spomenula, obal ma upútal hneď. Výrazná ružová a oranžová farba nepôsobia rušivo, ale sú pekne skombinované. Plastový obal má 200 ml a aj keď je to nepodstatné, je pekne tvarovaný :) Vodu som si obľúbila po prvom použití - mám jej menej ako polovicu, pretože som si zvykla používať ju nielen na odličovanie. Musím povedať, že jediným jej mínusom je pre mňa vôňa. Alebo skorej smrad. Poznáte ten pocit, keď idete do lekárne, vykračujete si po čerstvom vzduchu a keď vojdete dnu, prefacká vás zvláštny chemický puch? Presne toto mi pripomína - vôňu lekárne. Nie je to smrteľná vada, neznižuje to kvalitu prípravku, len som si na ňu nejako nezvykla. Napriek tomu ju ale používam dva razy denne - pretože mám rada jej účinky. Najskôr som sa s ňou začala odličovať. Na to je totiž ako stvorená! Nielenže v očiach vôbec neštípe, ale rýchlo a ľahko si poradí s vodeodolnou ceruzkou a odlíči ju dôkladne - nijaké machule pod očami nehrozia. Jedným ťahom odstraňuje z pleti make up a opäť ju necháva voľne dýchať. Ráno ju zvyknem používať tiež. Hneď, ako sa mi podarí rozlepiť oči a nenaľakať sa seba samej v zrkadle, použijem vodu na vyčistenie a osvieženie, ktoré pleť naozaj potrebuje. Zanecháva ju jemnú, sviežu a pripravenú na dlhý deň. Potom nanášam denný krém, podkladovú bázu a make up, ktorý potom večer opäť odstránim touto vodou. Som milo prekvapená, pretože s vodou som veľmi spokojná a odhliadnuc od vône, ktorá nevonia, je výborná.

Plusy:
  • pútavý obal
  • šikovné, nie veľké balenie
  • ľahko odstraňuje linku i maskaru, v očiach vôbec neštípe, rýchlo odstraňuje aj make up
  • pleť zjemňuje, osviežuje
Mínusy:
  • nevonia mi
Cena pleťovej vody je 4,99 a kúpite ju v drogérii alebo na internete.

Skúsili ste už niektorý produkt z tejto novej rady? :)




You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Ja som mala naposledy od Dermacolu micelárku na zmiešanú a mastnú pleť, bola fakt skvelá a dokonca aj pekne voňala :) ale tak zase, keď je voda kvalitná, tak aj ten smrádek sa dá prežiť nie :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, pokiaľ super účinkuje a nič ma neštípe, môže aj nevoňať :) Dermacol ma super veci, milujem jeho fixky na oči :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe