Je to také jednoduché!

16:31

Odličovacie obrúsky, pokiaľ sú kvalitné, majú veľa výhod. Najmä v prípade, ak je človek často na cestách a nerád so sebou nosí veľké množstvo produktov. Som ten typ, ktorý sa do kozmetickej taštičky snaží napchať asi všetko, čo používa aj doma a potom sa trepem s naozaj ťažkou taškou dakam do neznáma. Na porazenie. Preto som si obrúsky celkom obľúbila - tie ozaj kvalitné poľahky odstránia make up, riasenky, linky, dlhotrvácne rúže, pleť jemne čistia a v tom lepšom prípade aj osviežia. Počas mojej misie nájsť ideálne obrúsky, vďaka ktorým by som mohla odličovač nechať doma a vydať sa po cestách necestách len s nimi, som natrafila na rôzne druhy - od čistých tragédií po celkom slušné kúsky, ktoré by sa vedeli priblížiť mojim predstavám. Hádajte, kam sa radia ďalšie obrúsky od Missha? 






O obrúskoch si môžete prečítať (popis som našla na českej stránke Missha kozmetiky):

      "Pokud často jezdíte na služební cesty, často cestujete, nebo jen chcete rychle a snadno čistit pleť, ubrousky Super Aqua Perfect Cleansing Oil se stanou vaším nepostradatelným pomocníkem. Jemně čistí obličej a odstraňují make-up i z očí a rtů. Ubrousky mají dvojí účinek - odstraní make-up a hluboce hydratují a tonizují pokožku, zanechávají ji hebkou a vláčnou. Poskytují rychlé a snadné čištění kůže. Balíček obsahuje 40 ubrousků napuštěné jemným čistícím mlékem. Ubrousky s Aloe Vera a okurkou účinně hydratují a zvláčňují pokožku, udržují přirozenou úroveň pH 5,5."

Možno si spomínate, že o jedných obrúskoch od Missha som už písala. Bolo to dávnejšie a tak sa mi zapáčili, že som sa rozhodla skúsiť aj tieto, ktoré sa vtedy objavili ako novinka. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som si ich pri najbližšom nákupe nešvacla do košíka. Majú perfektné balenie - plastový vrchnáčik, ktorý dobre drží, chráni ešte tú lepivú časť, ktorá lepí pomerne dlho. Až keď som mala posledné obrúsky, všimla som si, že sa trošku odlepuje, ale nevyschli, takže uzáver je na jednotku. Obrúsky voňajú sladko, ale nie veľmi intenzívne ani rušivo. Povedala by som že tak akurát. Sú pevné, netrhajú sa, neodtŕhajú sa z nich drobné vlákna, ktoré by dráždili oči a vytiekol by mi vodopád sĺz. Na obale sa uvádza, že odličujú oči, pery i tvár. Tak som sa na to pozrela:
  • na odlíčenie očí sú ako stvorené. Sú dobre vlhčené, oči nedráždia, takže sa nemusím báť, že budem vyzerať ako po preflámovanej noci. Stačí niekoľko ťahov a odstránia riasenku, vodeodolnú ceruzku, linky aj tiene. Bez jedinej slzy! Mám rada obrúsky, ktoré nepotrebujú pár kvapiek micelárnej vody, aby si svoju prácu urobili dobre a tieto ju rozhodne nepotrebujú.
  • k pleti sú rovnako šetrné ako k očiam. Make up odstránia rýchlo a ľahko bez štípania, podráždenia a začervenania. Pokožku naviac hydratujú a zjemňujú, vďaka čomu je na dotyk úplne jemná.
  • pery väčšinou odlíčiť nepotrebujem, lebo rúže aj lesky úspešne zlížem. Teraz sa mi však dostal do rúk jeden long lasting rúž, ktorý sa do pier akoby vpije a treba sa ho potom nejako zbaviť :) Stačí jeden ťah a je po ňom. Akurát si potom nesmiem oblízať pery, lebo mi zamrzne úsmev na tvári (nechutí to)
Keď to zhrniem, obrúsky pokojne zaradím do kategórie "všade so sebou". Naozaj som nepotrebovala ďalšie odličovacie produkty (odličovač, gél, micelárnu vodu), takže na cesty  necesty sú vhodné :)

Plusy:
  • šikovný obal s plastovým uzáverom chráni obrúsky pred vysychaním
  • príjemná vôňa
  • obrúsky sú pevné, netrhajú sa, nepúšťajú vlákna
  • bez najmenších problémov odstránia make up, oči, pery ani pleť nepodráždia, hydratujú a zjemňujú pleť
  • sú dobre vlhčené, nie sú potrebné ďalšie produkty na odličovanie
Mínusy:
  • niektoré prvky v zložení
Obrúsky som kúpila na stránke http://www.missha.sk/, 40 kusov v balení stojí 6,50.

Čím sa odličujete, keď ste na cestách? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe