Slamienková fantázia

18:06

Pred Vianocami som si urobila veľkú radosť a kúpila som si niekoľko vecí značky L´Occitane. Pôvodne som Vám chcela ukázať, čo všetko bolo v adventnom kalendári, ale keď sa vypredal a už sa nedal viac zohnať, nechala som to tak, že vám tie kúsky priblížim v minirecenziách a pozriem sa na to, či by som si daný produkt v plnej verzii kúpila alebo nie. Dnes sa pozrieme na dva kúsky zo slamienkovej rady, ktoré sa dali kúpiť v prekrásne krabičke s ďalšími drobnosťami. 











O slamienkovom odličovacom oleji si môžete prečítať:

      "Tento odličovací olej odstraňuje aj ten najodolnejší mejkap. Navyše sa postará o odstránenie nečistôt, ktoré sa na pleti zachytia v priebehu dňa. Jeho zloženie je obohatené o slamienkový esenciálny olej s mimoriadnymi omladzujúcimi účinkami, a preto každým použitím vzhladzuje pleť. Pleť je okamžite viditeľne čistá a rozjasnená.

Tento olej skvelo odstraňuje aj vode odolný mejkap a je vhodný pre všetky typy pleti."


Odličovací olej doma mám, ale nie je celkom zlý, ale ani dobrý. Preto som bola na tento odličovací olej veľmi zvedavá. Plné balenie má 200 ml, moje má síce podstatne menej, ale netušila som, že mi môže tak dlho vydržať. Pumpičku na dávkovanie má aj malé, aj veľké balenie a je to úplná paráda, lebo aplikácia je tak celkom jednoduchá. Ak som si tento produkt pre niečo zamilovala, tak je to prenádherná kvetinová vôňa. Nikdy by som neverila, že niečo môže tak nádherne kvetinovo, celkom prirodzene voňať. Mala som kopec produktov prírodnej kozmetiky, veľa z nich voňalo prirodzene, krásne a úplne presvedčivo, ale táto vôňa ma neskutočne nadchla a hneď by som brala aj parfum, ktorý by takto voňal. Jeho použitie bolo nezvyčajné (pre mňa) a netušila som, že by to mohlo byť účinné. Do navlhčených rúk som si dala trochu oleja a krúživými pohybmi vyčistila pleť. Pri očiach som sa sprvu trochu bála. Na moje milé prekvapenie olej absolútne neštípal a čo viac, odlíčil dokonale! Tak rýchlo a jednoducho to niekedy nedokáže ani micelárka alebo mlieko, fakt by som niečo podobné nečakala. Naviac, olej nádherne zjemnil pleť a krásne prevoňal večer. Palec hore, tento olej je v mojom wishliste, nakoľko 200 ml balenie stojí 22 eur. Čiže  určite ho budem mať, ale až časom :)

O pleťovom kréme slamienka si môžete prečítať:
  • "Pleť je vyhladená: Pleť je viac zvláčnená (91 %) a viditeľne vyhladená (78 %)*.
  • Pleť je pevnejšia: Už od prvého týždňa je pevnosť pleti viditeľne obnovená (69 %). Po mesiaci používania je obnovená štruktúra pleti (69 %).*
  • Pleť je chránená: Komfort a výživa* zaisťujú pleti ochranu pred nepriaznivými vplyvmi prostredia, ktoré sú jedným z vinníkov rýchlejšieho starnutia pleti.

Pleť je rozžiarená, viditeľne mladšia a plná života.
Slamienka je kvetina, ktorá sa vyznačuje mimoriadnou dlhovekosťou – nikdy nevädne, a to dokonca ani po odtrhnutí. Naším cieľom bolo zaistiť najvyššiu kvalitu tejto zlatej kvetiny a zistiteľnosť jej pôvodu. Preto spoločnosť L'OCCITANE investovala do úplne prvého programu veľkoobjemového, udržateľného a organického pestovania slamienky na Korzike. Esenciálny olej zo slamienky obsahuje nesmierne množstvo aktívnych molekúl, ktoré zaisťujú jedinečné skrášľujúce účinky v boji proti starnutiu."

      Mala som dokonalý pleťový krém od Dulcie. A tento je dokonalo dokonalý tiež. Tento tégliček som si strážila mesiac, aby som si ho aspoň raz denne mohla naniesť na pleť. Jeho použitie je doslova hýčkanie, niečo úžasné a dokonalé. Je v krásnom obale. Modrý sklený obal s kovovým vrchnáčikom je pastvou pre oči. Krém vonia rovnako ako olej, prekrásne, a vždy som sa na naň veľmi tešila. Občas sa mi stane, že sa mi večer nechce krémovať, ale pri tomto kréme sa mi to ani raz nestalo. Je hustý, ale nemastný, preto sadol aj mojej zmiešanej pleti. Výsledok bol úžasný. Tesne po aplikácii bola pleť krásne vyhladená, úplne jemná na dotyk, pevná a po linkách nebolo ani stopy. Bola jasná, svieža a nebolo ani stopy po známkach únavy. Takto si predstavujem dokonalý krém. Aj on je vo wishliste, hneď keď budem mať o 53 eur viac :)

Poznáte slamienkovú radu? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Od této značky jsem nic neměla. Ráda bych ji vyzkoušela, ale nejsem si jistá, jestli za ty peníze stojí.

    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ mala len menšie verzie produktov a bola som veľmi spokojná. Túto slamienkovú radu by som brala v plnej verzii hneď :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe