Taká iná paletka

15:49

Kontúrovanie  v líčení je pre mňa ešte vždy tak trochu španielska dedina, ktorej veľmi nerozumiem. No, nerozumiem. Chápem, že sa tým dá opticky zmeniť tvár, zúžiť, skrátiť, zmeniť. Som zástanca toho, že make up ma nemá meniť, len zjednotiť pleť. Ženy, ktoré ovládajú kontúrovanie, vedia vyčariť naozaj prekrásne líčenia. Ale niekedy, keď sa pozriem na ich fotky pred a po líčení, je to akoby som sa dívala na dve rôzne osoby. A to nechcem. Napriek tomu som sa ale rozhodla vyskúšať kontúrovaciu paletku Freedom, ktorú síce používam viac menej len z polovice, ale celkom sa mi zapáčila.









O kontúrovacej palete si môžete prečítať:


        "Kontúruj ako profesionálka. Paletka obsahuje 2 contour odiene.
Svetlejší odtieň vytvorí lesk na tvári. Nanes ho na hornú čast líčok (nad hornú kosť), pod obočie, po dĺžke nosu, čelo alebo bradu.  Tmavší odtieň opticky zmenší časti tváre, ktoré si nepraješ aby boli zvýraznené. Nanes ho na spodnú časť líčok, v prípade širokého čela po stranách, v prípade vysokého čela na hornú časť čela, môžeš ho tiež použiť na zúženie ale optické skrátenie nosu.
Zloženie: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben,Propylparaben, (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 16035"


Freedom som si obľúbila vďaka dokonalej paletke očných tieňov. Používam ju takmer denne, niektoré tiene mám už spolovice minuté a nie raz som mala pochválené pekne nalíčené oči. Dokonalo namixované farby, ktoré sú super pigmentované a držia celý deň - to je paletka Freedom. Rovnako som si obľúbila aj rúž, ktorý som dokonca našla aj u nás v Piešťanoch ( a to už je čo povedať). Ako poslednú som začala používať kontúrovaciu paletku. Nepoužívam ju denne, dokonca ju asi nepoužívam tak, ako by som mala, ale vôbec mi to nevadí. Paletka sa skladá z dvoch farieb, svetlejšej, ktorá je pre mňa super rozjasňovačom a tmavšej, ktorá by zasa pokojne poslúžila ako bronzér. Sú v elegantnom čiernom obale, ktorý je lesklý. Vidno na ňom síce všetky otlačky, ale to vôbec nevadí, vždy si ho leštím, aby bol stále pekný ako nový :) S podobnými kontúrovacími paletkami nemám skúsenosti, avšak môžem povedať, že pigmentovaná je dosť dobre. Farby sú ostré a výrazné, dobre držia a v priebehu dňa z pleti miznú len minimálne. Neotiera sa (ale to závisí aj na make upe). Ako už viete, paletka slúži na kontúrovanie. Používam len svetlejšiu časť, pretože je krásna, jemná, trblietavá a poslúži ako rozjasňovač. Dávam si ju pod obočie, do kútika oka a na líčka, kde farba pekne vynikne. Tmavšiu môžete použiť na optické zmenšenie toho, čo nechcete, aby bolo vidno. Mne je to šikovný bronzér, ktorý je super zmiešať s bledšou časťou. Nie som odborníčka na kontúrovanie, čo vidno aj na tom, ako paletku požívam, ale ak to s tými farbičkami viete, myslím si, že paletka sa vám bude páčiť :)
Plusy:
  • pekný obal
  • rôzne paletky v ponuke
  • dve farby sú dobre pigmentované
  • neopadávajú a nerozmazávajú sa
  • farby sú pekné, dajú sa použiť na kontúrovanie či zvýraznenie
Mínusy:
  • zloženie
Paletka stojí 6,38  a kúpite ju na www.pinkpanda.sk.
Používate kontúrovacie paletky? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Znacku Freedom som videla aj v obchodoch Pepco. Kupila som si 2 ruze a som spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka vypadá hezky :) u nás ji mají v drogerii Teta a už jsem na ni také koukala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe