Aby vlásky nepadali

18:52

Každoročne ma dvakrát do roka trápi masívne vypadávanie vlasov, najmä na zimu a z jari, kedy mi vlasy padajú po prameňoch. Potom to obdobie skončí a vlasy mi padajú tak štandardne, kde - tu vlas. Teraz som mala ťažšie obdobie, aj psychika dostala dobre zabrať, preto vlasy padali jedna radosť. Nebolo mi všetko jedno, keď som občas vytiahla celý prameň vlasov. Tak som začala pátrať, čo by mi na tento problém sadlo a celkom ma zaujala sada na vlasy Nioxin, ktorá má obnoviť hustotu vlasov, redukovať vypadávanie, posilniť ich a postarať sa aj o vlasovú pokožku. Bola to výzva. A ja som ju prijala.

















O sade Nioxin si môžete prečítať:

      "Nioxin Hair System 5 Kit kazeta pro jemné a chemicky neošetřené vlasy.
Složení kazety:
System 5 Cleanser Shampoo 150ml - Šampon
Šampon Nioxin System 5 Cleanser Shampoo dokonale čistí vlasy. Odstraňuje nečistoty a maz. Pomáhá obnovit hustotu vlasů, posiluje vlasy a dodává jim objem. Eliminuje lámavost a poškození vlasů. Osvěžuje vlasovou pokožku a vlasům dodává oslnivý lesk a sílu.
Účinky:
· redukuje vypadávání vlasů
· vyživuje a hydratuje vlasy
· zabraňuje lámání a poškození
Použití: Aplikujte na mokré vlasy. Jemně vmasírujte a poté důkladně opláchněte.
System 5 Scalp Revitaliser Conditioner 150ml - Kondicionér
Jemný kondicionér posiluje vlasy a dodává jim pružnost, objem a lesk. Hydratuje vlasy.
System 5 Scalp Treatment 50ml - Vlasová péče
Nioxin System 5 Scalp Treatment je přípravek, který redukuje vypadávání vlasů. Bohaté složení obsahuje antioxidanty, mátový olej a rostlinné výtažky, které vyživuje vlasy a vlasovou pokožku. Dodává vlasům potřebnou hydrataci. Eliminuje vypadávání a poškození vlasů.
Účinky:
· posiluje vlasovou strukturu
· hloubkově vlasy hydratuje
· redukuje vypadávání vlasů
Použití: Důkladně protřepejte. Aplikujte na umyté vlasy a jemně vmasírujte. Neoplachujte."


Sada pozostáva z troch kúskov - šampón má 150 ml, kondicionér 150 ml a vlasová starostlivosť 50 ml. Obaly sú jednoduché,  ale pekné. Šampón aj kondicionér sú vo vyšších a štíhlych obaloch, ktoré nezaberajú veľa miesta. Veľmi príjemne voňajú, je to svieža vôňa, ktorá pekne prevonia vlasy a osvieži aj myseľ. Šampón je redší, ale nerozteká sa, kondicionér je o niečo hustejší, ako pasta (má úplne super konzistenciu). Hoci majú rovnaké množstvo, šampón sa mi míňal trochu rýchlejšie. Nevadí, snažím sa to teraz tak nejak vyvážiť, hoci ich mám už len na dne. Starostlivosť vonia veľmi jemne, ale tiež sviežo a najmä vďaka nej vlasy pekne voňajú. Najskôr si ich umyjem šampónom, nasleduje kondicionér. Vlasy osuším uterákom a nanesiem bezoplachovú starostlivosť. Musím povedať, že so sadou mám úžasné a jednu trošku horšiu skúsenosť:
  1. Veľmi sa mi páči, ako kúra zlepšila stav vlasov a pokožky. Vlasy padajú podstatne menej. Miesto pramienkov mi pri umývaní vypadne fakt pár vlasov, niekedy dva, niekedy ani to nie. Padajú menej, sú pevnejšie, hustejšie a vyzerajú zdravšie. Sú čisté, prevoňané, nelámu sa. Vlasová pokožka ma menej svrbí, je krajšia a ekzém je menej nápadný
  2. Neverila by som, že niečo môže tak pomáhať a zároveň spôsobiť alergickú reakciu. Ak sa pri umývaní dostane pena zo šampónu/kondicionér na moju pokožku, po chvíľke sčervenie a je citlivá na dotyk. Po hodine to zhruba ustúpi a ani neviem, že som sa umývala. Najskôr je tam zložka, ktorá mi  trochu nesedí. Vyriešila som to tak, že sa umývam nad vaňou postojačky, vlásky tak dostávajú to, čo potrebujú a moja pokožka tým netrpí.
Napriek červenej skúsenosti ma sada Nioxin nadchla, pretože už dávno mi na vlásky nič tak nepomohlo ako toto.  Najúžasnejší je ten pocit, keď si prejdem kefou po vlasoch a nič na nej neostáva. Vlasy držia na hlave a aj keď padajú, tých pár kusov denne je prirodzený úbytok :) Popremýšľam a nad ďalšími kúskami tejto značky.
Plusy:
  • trojdielna sada na posilnenie vlasov
  • pekné, jednoduché obaly
  • svieža vôňa
  • super veľkosť, nezavadzajú
  • dobrá konzistencia, šampón ani kondicionér sa neroztekajú
  • vlasy čistia, prevoňajú, ľahko sa rozčesávajú, vlasy menej padajú, sú pevnejšie, nelámu sa, neštiepia sa, vlasová pokožka menej svrbí, je osviežená
Mínusy:
  • nemôžu sa mi dostať na pokožku tela  a na uši - svrbí, je červená
Sada Nioxin 5 stojí 18,55 a kúpite ju v eshope http://www.parfemy-elnino.sk.
Mali ste podobnú sadu? Čo používate, keď vám padajú vlásky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe