Lepšie ako tužidlo

16:50

V lete som o niečo lenivejšia, čo sa stylingu vlasov týka. Nechce sa mi ich fénovať a najradšej by som bola, keby mali tvar a objem aj bez zbytočného postávania pred zrkadlom s hrebeňom, natáčkami, fénom či sponami. Najhoršie je, že ak s vlasmi nič neurobím hneď, ako si ich umyjem, vyzerám ako strašiak do maku. A vlasy sú úplne rovné, pricapené na hlavu a nijako si ich neviem učesať. Kedysi som si bez tužidla nevedela predstaviť svoju existenciu a po každom umytí som ho musela použiť. Niektoré ale vlasy skôr polepili  a zaťažili, preto som dlho hľadala to svoje vysnívané. Medzitým som ale spoznala aj iné prípravky sľubujúce objem, ktoré som síce nepoznala, ale lákali ma stále viac. TONI&GUY je značka, ktorú nájdete aj v drogériách. Dlho som ju obchádzala... až kým som nenašla jej sprej na objem vlasov. Ehm, mylne som si myslela, že je to lak na vlasy. Nebol. Tak som našla produkt, vďaka ktorému už asi dokonalé tužidlo hľadať ani nebudem. Nemusím.









O TONI&GUY Glamour 3D Volumiser si môžete prečítať:

     "Značka vlasovej kozmetiky TONI & GUY prichádza z Veľkej Británie. Patrí medzi špičku vo vlasovej starostlivosti a najprogresívnejšiu kadernícku značku na svete. Kozmetika TONI & GUY sa neustále rozvíja a inšpiruje novými módnymi trendmi. Ak túžite po kvalitnej a odbornej starostlivosti o Vaše vlasy doprajte im kvalitnú kozmetiku TONI & GUY.
TONI & GUY sľubuje, že vďaka skúsenostiam zo zákulisia najviac vzrušujúcich módnych prehliadok a s pomocou 4 rozprávkových kolekcií stylingových prípravkov - Casual, Classic, Glamour a Creative, pozdvihne Váš štýl na úplne novú úroveň!"

Ono hneď na úvod musím povedať, že naše priateľstvo sa nerodilo  ľahko a sprvu som si aj ponadávala. Ale časom to nejak opadlo a zistila som, že tento sprej je neskutočne dobrý pomocník a zíde sa u každého, kto chce vlasom dodať objem. Vyzerá úplne nenápadne a ako som už spomenula, pomýlila som si ho s lakom na vlasy. Nie je to prvý raz, čo som si kúpila niečo iné, ako som chcela a potom sa z toho vykľulo milé prekvapko. Má 150 ml a je v béžovom obale, milom, nie veľmi zaujímavom. Taký priemer, by som povedala. Po otvorení som zbadala iný sosáčik  a hneď som vedela, že som si objednala niečo úplne iné. Vďaka veľkosti sa so mnou v pohode odvezie kamkoľvek a plánujem ho so sebou brať aj na dovolenku, lebo mi vykúzli objem v podstate na počkanie. Sprej má zaujímavú, nie výraznú vôňu, neruší, ale nezaujala. Používa sa veľmi jednoducho. Striekate ho na mokré vlasy, podobne ako lak. Mne neprekáža od korienkov po končeky, pokožku mi takmer vôbec nedráždi, preto ho môžem používať na celú hlavu. Nastriekam, trochu vtriem do vlasov a buď si ich vyfénujem, alebo počkám a spravím si dva drdoly, v ktorých mi do rána vlasy uschnú (aj vrkoče alebo len cop), podľa toho, na čo mám náladu. Ako som spomenula, sprvu sme sa kamarátili menej. Spôsobené to bolo viacerými faktormi:
  • Ostal taký lepkavý pocit. Z rúk sa zmyl, ale vlasy lepili ešte chvíľu po nanesení. Časom som sa to naučila nevnímať, ale sprvu ma to dostávalo do vývrtky
  • Vlasy trochu vysuší. Nie veľmi, ale cítim to, keď sa ich snažím upraviť. Je to o kúsok viac ako pri tužidle, ale doposiaľ som vlasy vždy pekne upravila, aby to nebolo nápadné.

Omnoho viac ale prevážili vlastnosti, pre ktoré sa stal jedným z mojich obľúbených produktov:
  • Vlasom dodá naozaj krásny objem. Už pri schnutí vidím, ako sa pekne zväčšujú, no najspokojnejšia som ráno, keď ich  vymocem z drdola a mám plnú hlavu vlasov. Skvelé je aj to, že mi vydrží 2 – 3 dni, čo je oproti tužidlu úžasná výdrž. Odolal aj pár kvapkám dažďa a dlho som nebola s účesom tak spokojná
  • Vlasy krásne držia tvar. Obyčajne sa mi kučery do večera vyrovnali a ostali len jemné vlnky. S týmto sprejom mám aj na druhý deň výrazné kučery, vlnky sa objavujú na tretí, ak si nestihnem umyť vlasy. Nie sú mastné, majú objem, majú tvar. Na leto ideálne.
  • Používa sa jednoducho, rýchlo, nijaký zbytočne strávený čas pred zrkadlom

To, čo som čakala, splnil, dokonca by som povedala, že predčil očakávania, hoci sprvu som verila, že je to lak na vlasy :) Má svoje muchy, ale ak sa s nimi naučíte žiť, prípadne ich ignorovať, získate veľmi užitočný hairstylingový prípravok. A dokonca aj za rozumnú cenu. Keď ho porovnám s tužidlom, mám pocit, že mi vydrží o niečo dlhšie. Navyše, urobím len prsk prsk a je to.

Plusy:
  • Nie veľký
  • Ľahká a rýchla aplikácia
  • jemne vonia
  • Používa sa na mokré vlasy, ktoré sa potom môžu, ale nemusia fénovať
  • Výborne dodáva objem, vlasy držia tvar, lesknú sa, dobre sa upravujú


Mínusy:
  • Lepí
  • Trochu vysušuje vlasy


Za 3,38 eur ho kúpite v eshope elnino.sk.

Aké sú vaše skúsenosti s touto značkou? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Nie som veľký fanúšik Toni&Guy, no verím že tento produkt musí byť super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som značku skúsila prvý raz :) Ale rada by som podobné spreje skúsila aj od iných :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe