4/5 - štvrtý krok pre očné okolie

17:10

Očný krém sa u mňa stal úplnou samozrejmosťou. Najskôr preto, lebo kruhy pod očami zakryje len korektor a na pleti sa podpisuje všetko, čo prežívam – to, že nespím, nechutí mi jesť, som vystresovaná, unavená a alergická na ľudskú hlúposť. Dlhšiu dobu som používala len môj nočný krém s kofeínom, ale pomaly som začala skúšať aj ďalšie. Niekedy s väčším, niekedy s menším úspechom. Ono nájsť úplne vyhovujúci produkt, nemusí to byť nevyhnutne očný krém, nemusí byť celkom ľahká misia. Rada by som pokračovala v poradí štvrtým kúskom z produktovej rady Skin od Herbalife. Po čistiacom géle, fantastickom pleťovom toniku a sére sa dnes pozrieme na očný krém, ktorý ma dostalo originálnym balením. To som si ozaj povedala, že wau.








       "Pomáha minimalizovať výskyt jemných vrások okolo očí. Táto oblasť obsahuje malé množstvo potných a tukových žliaz, a tým je veľmi náchylná na dehydratáciu.
•Napomáha znížiť výskyt vrások okolo očí.*
•Klinické testovanie preukázalo výrazné zlepšenie hydratácie pleti behom ôsmich hodín.**
•Vhodné pre všetky typy pleti.
•Bez pridaných parabénov. Dermatologicky testované.
Jedinečná receptúra obsahujúca:
Vitamín B3, antioxidačné vitamíny C a E a Aloe Vera, makadamový olej, uhorkový extrakt, peptid.
15ml fľaštička s pumpičkou
*Klinicky testované na subjektoch pomocou Visio skeneru na zistenie drsnosti pleti, v intervaloch nula, sedem a 42 dní.
**Testované na subjektoch, pri ktorých sa merali úrovne hydratácie pleti v osem hodinových intervaloch. V porovnaní s pôvodným stavom vykazovala pleť po ôsmich hodinách u 100% subjektov výrazne vyššiu hydratáciu"


Obal by ani taký zaujímavý nebol, biela tuba s pumpičkou. Omnoho zaujímavejšie bolo odbaľovanie produktu, lebo bol zabalený v oválnych papierových obaloch a vyzeralo to veľmi elegantne. Je síce pravda, že možno ich bolo zbytočne veľa, ale vzhľadom na to, že doma triedim odpad, som sa cez to preniesla :)  Musím ale uznať, že už dlho ma nič neupútalo balením tak, ako tento očný gél. Nesie sa v bielom tóne, podobne ako jeho predchodcovia a má pumpičku na dávkovanie. Keď som ho prvý raz ovoňala, vedela som, že túto vôňu odniekiaľ poznám. Že kedysi som mala kozmetiku, ktorá voňala podobne, ak nie aj rovnako. Lovila som v pamäti, snažila som sa spomenúť si, pozrela som si niektoré staršie recenzie, ale nespomenula som si, čo voňalo takto. Je to jemné, nevtieravé a neviem, čo mi t pripomína. Pri očnom kréme je to ale jedno, lebo ho veľmi nie je cítiť.  Krém je mliečnej farby a jeho konzistencia je mazľavá, nemastná, hustejšia. Pripomína mi podkladové bázy pod make up, ktoré sú určené predovšetkým na vyhladenie pleti. Rýchlo sa vsiakne, pokožku okolo očí nedráždi, za čo má veľké plus. Najmä večer, keď sa odlíčim, je po celom dni cítiť, že tá jemná pokožka potrebuje jemnú starostlivosť, ktorá ju upokojí. I keď s kruhmi pod očami či vačkami veľa neurobí, pokožku dobre hydratuje a vyhladzuje. Linky sú jemnejšie a vrásky sa vyhladzujú. Pokožka je hydratovaná o niečo dlhšie a vyzerá krajšie. Bola to príjemná zmena.

Plusy:
  • Premyslený obal
  • Tuba s pumpičkou
  • Jemne vonia
  • Hustejší
  • Hydratuje, vyhladzuje linky
Mínusy:
  • nepodarilo sa mi odfotiť zloženie 
Očný krém stojí 34 eur a nájdete ho na stránke Herbalife.

Kedy ste začali používať očné krémy pravidelne? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe