Čarokrásny šampón

17:27

Keď sa v DM-ke objavila značka Langhaarmädchen,zajasala som. Je prekrásna! Musím sa na ňu pozrieť pri každej návšteve drogérie. Zatiaľ som hrdou majiteľkou laku na vlasy a šampónu, no ešte som s ňou neskončila. Pre jej krásu by som ju pokojne mohla mať na poličke stále a účinky? Lak bol bezkonkurenčný a kvôli nemu som sa do DM-ky vrátila už tri razy. A šampón? Posúďte samy.

Šampón Langhaarmädchen Volume Boost

Šampón Langhaarmädchen Volume Boost z DM drogérie

Šampón Langhaarmädchen na objem zloženie

Šampón Langhaarmädchen šampón na objem zloženie

Šampón Langhaarmädchen objemový

O šampóne na objem Volume Boost si môžete prečítať:

        Šampón Langhaarmädchen Volume Boost s ovocnou vôňou a exkluzívnym zložením s komplexom aminokyselín dodá vašim vlasom maximálny objem, plnosť a pružnosť. S obsahom pantenolu jemne ošetrí vaše vlasy a dodá im pocit neskutočnej plnosti, ktorú si zamilujete. Ovocná vôňa Acai a Aceroly poteší nielen vaše zmysly, ale aj vaše vlasy a zaistí fascinujúci Lifting-Efekt. Pre dokonale pružné vlasy s maximálnym objemom je šampón Langhaarmädchen Volume Boost tou správnou voľbou!
Aqua | Sodium Laureth Sulfate | Cocamidopropyl Betaine | Sodium Chloride | Panthenol | Niacinamide | Arginine | Serine | Euterpe Oleracea Fruit Extract | Malpighia Emarginata Fruit Extract | Parfum | Glycerin | Glyceryl Oleate | PCA | Glycine | Histidine | Ethylhexylglycerin | PEG - 4 Rapeseedamide | Glycol Distearate | Coco - Glucoside | Sodium PCA | Glyceryl Stearate | Aspartic Acid | Polyquaternium - 44 | Alanine | Valine | Isoleucine | Proline | Threonine | Phenylalanine | Sodium Benzoate | Potassium Sorbate | Benzoic Acid | Phenoxyethanol | Linalool | Citric Acid | Sodium Lactate

DM-ka má svoje značky, ktoré nikde inde nenájdete a aj toto je jedna z nich. Jej zakladateľky Mona a Julia vedia, čo vlasy potrebujú a tomu prispôsobili aj ich produkty. Už na prvý pohľad dýchajú exotikou a svojskou krásou. Obe dámy rady cestujú a aj preto výrobky obsahujú nevšedné vône a zložky. Po skvelej skúsenosti s lakom na vlasy som neváhala rozšíriť svoje obzory aj o šampón. Doma sme tri baby, ja aj moja sestra máme vlasy dlhé  a tak sa ich minie požehnane. Síce preferujem tuhé šampóny, ale občas ich rada vymením za tekutý.  Hoci prevažne prírodné, tomuto som nevedela odolať. 

Do veľkej miery za to môže ten obal! Nebíčkovo modrý s výraznými kvetmi mi počaroval a musela som ho skúsiť. Kúpiť sa dá aj 100 ml, aj 300 ml  balenie a jedno môže s vami cestovať, kým to druhé bude zdobiť poličku. Nielen obal je čarovný. Aj vôňa! Božinku, toľko kvetov pokope, cítim sa ako v raji. Ťažko povedať, čo to tak krásne vonia, ale ako žena som sa na malý okamih naozaj ocitla na nejakom opustenom ostrove obklopená kvetmi. Je sladká, opojná, prevonia vlasy a mám dojem, že tam niečo pridávajú a pôsobí ako antidepresívum. Ak by bola láska na prvý ňuch, tak teraz by k nej určite došlo, lebo som sa toho šampónu nevedela dočuchať. Konzistencia je vyhovujúca, nie je ani hustý, ani riedky a pení dobre. Jeho zloženie nie je prírodné (v DM-ke je takou značkou moje obľúbené Alverde), ale nepostrehla som zhoršenie ekzému, tak som celkom spokojná.

Keďže svojim vlasom sa neustále snažím pomôcť ku kučerám a peknému objemu, bola som zvedavá na účinky. Ako som spomenula, na môj atopický ekzém výraznejší vplyv nemal. Nezhoršil ho a moja vysušená pokožka bola na tom zhruba rovnako. Viac ma nesvrbela a to bolo v tej chvíli asi najpodstatnejšie. So šampónom sa veľmi dobre umýva, zanecháva vlasy ľahké, voňavé a jemné. Potrebujem aj kondicionér, ale na ten som si zvykla, preto sa nad tým už ani nezastavujem. Vlasy sa pekne lesknú, dobre sa upravujú a majú naozaj výraznejší objem. Vydrží zhruba deň, potom sa stráca. Keďže používam natáčky a rôzne objemové gély alebo spreje, tak dva dni som so svojím účesom spokojná. Po dvoch si vlasy umývam, ale ak náhodou nestíham, vlasy stále vyzerajú pekne. Nie sú úplne spľasnuté a ani vysušené. Celkovo som z tejto značky nadšená a sklamaná som zatiaľ nebola zo žiadneho môjho kúsku. Boli zatiaľ len dva, ale pokračujem aj ďalej, lebo tak úchvatné kúsky sa v drogérii nevidia často :)


Plusy:
  • dve veľkosti balenia, menšie je ideálne aj na cesty
  • krásny obal
  • nádherná vôňa
  • dobrá konzistencia
  • nevysušuje vlasy ani vlasovú pokožku
  • dodáva objem, vlasy sú jemné, lesklé, dobre sa upravujú
Mínusy:
  • nenašla som

za 4,99 eur ho nájdete v DM drogérii.

Skúsili ste už niečo od tejto značky? :)

You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Ja som od tejto značky mala vlasový olej, bol úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpila som si ich brown šampón, vonia vanilkovo, tak som zvedavá na účinky. Inak menšie balenia som si nejako nevšimla, no veru škoda, takto sa trochu bojím čo keby mi nesadol. Ten obal je však krásny, tiež ma zaujal. Podľa zloženia v sebe nemajú silikóny takže je tu šancu, že mi budú sedieť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja budem mať teraz masku, som veľmi zvedavá, ako obstojí. A potom by som sa rozhodla, či chcem aj šampón pre brunetky :)

      Odstrániť
  3. Ještě jsem značku nezkoušela, ale mrknu na ní. Jinak je super že Ti šampon tak vyhovoval!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S touhle značkou zkušenosti nemám, ale šampon mě zaujal svým pouhým vzhledem :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe