Regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka - od Mizon

18:48

Taká tá kozmetika so slimačím sekrétom, hadím jedom, včelím jedom, žraločou placentou a podobne zažila veľký boom pred pár rokmi a stále sa udržuje  v rebríčku obľúbenosti. Nečudujem sa, najmä krémy so slimačím sekrétom obľubujem aj ja, pretože pleť je vďaka nim zjednotená, hydratovaná  a krajšia. To bol jeden z dôvodov, pre ktorý som sa rozhodla skúsiť tento pleťový krém. Okrem skvelých recenzií ma zlákala aj výhodná cena a keďže kórejskej kozmetike odolávam len veľmi ťažko, kúpila som si k nemu aj sérum :) O ňom bude reč inokedy, no rovno môžem povedať, že aj to sa dosť vydarilo.

Mizon Multi Function Formula Snail regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka 92%

Mizon Multi Function Formula Snail regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka 92% zloženie


regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka

Mizon Multi Function Formula Snail regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka 92%

Kórejská kozmetika Mizon si ma stihla získať už niekoľkokrát a páči sa mi všetko, čo sa mi zatiaľ dostalo do rúk. Celkovo považujem japonskú aj kórejskú kozmetiku za zázračnú a pravidelne si ju kupujem. Kedysi, keď som začala blogovať (to je už sedem rokov dozadu), sa u nás objavovala len postupne a neraz bola vypredaná. Dnes je jej ponuka o dosť širšia a nakúpi každá z nás. 

Mizon Multi Function Formula Snail je regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka, ktorý si môžete kúpiť hneď v troch veľkostiach - 35, 75 a 120 ml. Skvelé nie je len to, že sú to rôzne veľké balenia, ale navyše sú za super ceny. Niekedy dobre padne nájsť kvalitnú kozmetiku za super peniaz a presne toto je ten prípad. 

Regeneračný krém s filtrátom sekrétu zo slimáka je balený vo výraznej žiarivej krabičke. Sklený hnedý obal má plastový vrchnáčik a prvý dojem bol na jednotku. Mám rada pekne vyzerajúcu kozmetiku, pretože aj obal predáva a dobre sa naň pozerá. Prekvapili ma dve veci - krém takmer nevonia. Teda, niečo jemné cítiť, ale absolútne netuším, ako by som to popísala. Druhou prekvapivou vecou je konzistencia. Je riedky, skoro ako gél a vôbec by som nepovedala, že toto je pleťový krém. Samozrejme, má to svoje výhody - je ľahký, postačuje ho použiť len málo, ľahúčko sa rozotiera a neostáva po ňom mastný pocit.

Ako som už spomenula, kozmetika so slimačím sekrétom patrí k obľúbeným a neprekvapuje ma to, lebo s ňou mám dobré skúsenosti. Prečo by ste mali skúsiť tento?:
  • je redší a nemastný, takže moja zmiešaná pleť so sklonom k akné ho obľubuje. Neupcháva póry, nemastí sa a je pekne hydratovaná. V lete bolo super na deň i noc, no teraz v zime potrebujem na noc trochu výživnejší krém. Rýchlo sa vstrebáva a tak môžem krátko po použití nanášať make up.
  • pleť sa lepšie regeneruje. Ak mám vyrážky, rýchlejšie sa hoja, fliačiky nevznikajú alebo sú jemnejšie a každým dňom blednú. Oceňujem to, keďže mne sa fľaky po akné robili dlho a niektoré sa hojili mesiace.
  • dokáže zjemňovať linky aj vrásky, pleť je hydratovaná, celkom jemná a svieža. Okrem toho sťahuje póry, takže T zóna sa menej mastí a nevyzerám ako diskoguľa
  • pomáha zjednocovať tón pleti
  • pleť je svieža, žiarivá a krásna
Myslím, že to balenie s objemom 75 ml mi vydržalo 5 mesiacov a to je celkom slušná výdrž. Navyše, stojí len zlomok toho, čo mnohé značkové krémy a pleti pomáha. Toto bola dobrá voľba. 

Nájdete ho v eshope Notino.


Kupujete si kozmetiku na základe recenzií? :)
















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe