Jahodový sen

19:06

Milujem jahody. Aj všetko jahodové. Malé ružové cukríky, ktoré sa rozplynú na jazyku a zanechajú po sebe opojnú sladkú chuť tohto božského ovocia. Aj zavarené jahôdky sa na mňa usmievajú na poličkách v komore a lákajú ma ochutnať. Džem má svoje miesto v pivnici, čaká na okamih, kedy sa s maminou rozhodneme urobiť parené buchtičky naplnené lahodným červeným pokladom, ktorý si strážim ako oko v hlave. Och, nesmiem zabudnúť ani na dreň, ktorá drieme v mrazničke a čaká na teplejšie večery pri krbe, kedy bude vďačnou pochúťkou pri pozeraní akčných filmov. Ak chcem mať večernú pohodu, siahnem po jahodovom šejku :)








O soli si môžete prečítať:

     "Extrakt z jahôd bohatý na polyfenoly. Jahody majú silný antioxidant, ktorý neutralizuje voľné radikály a spomaľuje tak proces starnutia.

Aplikácia:
1. Naneste malé množstvo soli na vlhkú pokožku jemnými krúživými pohybmi. Doba trvania tohto postupu nie je obmedzená. Po použití opláchnite vodou.
2. 1 vrecúško soli rozpustite v teplej vode. Nekúpať sa viac ako 20 minút."

Už je to nejaký ten piatok, kedy som minula jazmínovú soľ, ktorú som si kúpila spolu s jahodovou. Kamarátka pred niekoľkými týždňami robila objednávku výrobkov TianDe a poprosila som ju, aby mi vzala pár balení jahodovej soli. Len tak, pre jahodovú radosť a príjemné leňošenie vo vani. Soli sú balené v sáčkoch, ktoré majú 60 gramov. Zdalo sa mi to nepraktické, keby neminiem naraz všetku soľ, ale potom som si ju zaspinkovala a soľ nezmenila svoje vlastnosti ani nevyschla. Preto som zmenila názor a povedala som si, že aspoň si môžem kúpiť viacero menších balení s rôznou vôňou ako jedno veľké. Vôňa je prekrásne jahodová, intenzívna a možno až príliš výrazná, ale neprekáža mi to, lebo také mám rada. Nevonia umelo, asi aj preto mi vyhovuje. Konzistenciou je ako redší telový peeling. Ako je už v popise uvedené, soľ možno používať dvomi spôsobmi. Môže z nej byť kúpeľová soľ. Vrecúško sa rozpustí v horúcej vode a pripravíte si tak nefalšovaný jahodový zážitok. Vzduch v kúpeľni aj voda voňajú sladko a nevtieravo, ovocne a upokojujúco. Jahodový oblak sa vznáša všade navôkol a ako letné pohladenie zanecháva telo i myseľ odpočinuté, zrelaxované a svieže. Druhý, môj obľúbenejší spôsob, je používať soľ ako telový peeling. K pokožke je jemná, ale dôkladne a šetrne odstraňuje odumreté bunky, pokožku vyhladzuje, zjemňuje a jemne prevonia. Na chvíľu. Neštípe ani ju nedráždi. Ako peeling mi soľ vydrží na 2-3 použitia, keď ju chcete rozpustiť vo vode, treba ju minúť celú. 

Plusy:
  • na výber niekoľko zaujímavých vôní
  • šikovné balenie
  • možnosť použiť ju dvomi spôsobmi
  • krásna jahodová vôňa a dobrá, nie hustá konzistencia
  • pokožka je po použití soli ako peelingu jemná, hladká a prevoňaná, ak sa použije ako kúpeľová soľ, telo i myseľ sú odpočinuté, pokožka jemná
Mínusy:
  • nie sú, toto je jeden z mojich najobľúbenejších produkto vôbec
Soľ som kúpila na stránke http://www.cosmetics-tiande.sk/, kde najradšej nakupujem pri akcii poštovné zadarmo :) Cena soli je 2,30.

Používate soľ do kúpeľa? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe