Moje hravo a farebne

17:52

Svet kozmetiky Moje je hravý a farebný. Nájdete tam krásnych kúskov za pár eur, ktoré dokážu zafarbiť ponurý svet a priliať trochu farebna do reality všedných dní. Ono sa to nezdá, ale tú farbu je treba, aby bol svet krajší a veselší. Pretože niekedy je okolo nás toľko čierňavy, že sa jej treba nejako zbaviť. A ako? Predsa farbami :)





















O Laku na nechty Orchídea si môžete prečítať:

      "Lak s optimálnou konzistenciou a dokonale priliehavým štetčekom je možné s ľahkosťou nanášať v tenkých vrstvách.Vyniká výbornou krycou schopnosťou a pri bežnej záťaži priemernou odolnosťou. Dobre zasychá, na povrchu zostáva lesklý a nespôsobuje vysušovanie nechtov.
Zo širokej kolekcie odtieňov si ľahko zvolíte ten pravý podľa oblúbenosti alebo nálady."
Lak ma očaril svojou farbou. Už v eshope som ho veľmi obdivovala a nakoniec som sa rozhodla, že ho chcem. Nežná farbička vynikne ako na dlhých, tak aj na kratších nechtoch. So štetčekom sa pracuje dobre a nechty sa lakujú  ľahko. Krytie je celkom fajn,  potrebujem minimálne dve vrstvy, ale výsledok za to stojí, lebo nechty sú naozaj krásne. Mala som však dva menšie problémy. Prvým bolo to, že lak hádzal bublinky. Aj menšie, čo by nebol problém, ale aj väčšie. Preto som ho potom prekryla trblietavými lakmi, aby to menej vyniklo. Druhým problémom bola výdrž - lak u mňa vydržal asi dva dni. Potom sa olupoval a už to nevyzeralo pekne. Na jednej strane ma to aj mrzí, lebo mám radšej laky, ktoré držia a držia, ale na druhej strane, farba sa mi tak páči, že si ho pokojne nanesiem aj len na dva dni. Schne celkom rýchlo, takže sa mi to opláca :)

Plusy:
  • krásna farba
  • v dvoch vrstvách vyzerá elegantne
  • rýchlo schne
Mínusy:
  • hádže bublinky pri lakovaní
  • kratšia výdrž
Lak stojí  1,59 a vybrať si môžete z viacerých odtieňov.
O pieskovom laku na nechty si môžete prečítať:
      "Sú obľúbené predovšetkým pre svoj zaujímavý a netradičný vzhľad. Užší praktický štetček je prispôsobený k bezproblémovému a presnému nanášaniu.
Pre zvýšenie efektu sa doporučuje lak aplikovať vo dvoch vrstvách."


Pieskové laky milujem a považujem ich za jedny z najkrajších lakov vôbec.Preto som siahla po pieskovom laku, ktorý je nebovo modrý a nevedela som sa ho dočkať.Guľatý obal ukrýva modrú trblietavú nádheru, ktorá mi pripomína zimu. A mráz. Tenký štetček síce vôbec nie je podľa môjho gusta, ale naučila som sa s ním lakovať. Neuvedomila som si, že taká jemná farba bude slabšie kryť a tak potrebujem minimálne 4 vrstvy, aby som prekryla svoje snehobiele nechty. Toľko laku schne trochu dlhšie a musím byť trpezlivá, aby som si ich hneď neodrala. Nalakované nechty sú veľmi pekné a svetlá modrá na nich pôsobí osviežujúco a jemne. Opäť môžem vytknúť len kratšiu výdrž, lebo lak sa mi celkom skoro, po tých dvoch dňoch, začal olupovať.
Plusy:
  • milé balenie
  • tenký štetček na presnejšiu aplikáciu
  • musím si naniesť viac vrstiev, ktoré dlhšie schnú, ale nechty sú krásne
  • dobre sa odlakujú
Mínusy:
  • kratšia výdrž
Lak stojí 1,59.
O hydratačnom balzamovom rúži si môžete prečítať:
      "Balzámový a hydratačný rúž s bambuckým maslom a vitamínom E je svojím zložením určený pre prirodzené líčenie pier počas celého dňa. Intenzívne hydratuje a regeneruje citlivý povrch pier, čím zabraňuje ich popraskaniu a podporuje ich pružnosť a vyhladenie. Praktické riešenie obalu v podobe vysúvacej tužky zaručuje pohodlnú a pohotovú aplikáciu."
Ach jaj... tanto balzamorúž je úžasný...až na tú farbu! Keď som si v eshope vybrala odtieň č.3, ani vo sne by mi nenapadlo, že dostanem niečo takéto... červené. Páči sa mi červený rúž, je to zvodné a fakt sexi. Ale ročne ho mám na perách tak 2 razy. Balzamový rúž som chcela na doma. A stal sa pre mňa nenositeľný, lebo som sa s tou farbou ani po niekoľkých pokusoch nedokázala zžiť. Ešteže mamine sa farba zapáčila a nakoniec si ho vzala. Inak je to škoda, lebo ten balzam som si veľmi obľúbila. V prvom rade, prekrásne vonia. Je to príjemná sladká vôňa. Rovnako dobre aj chutí. Farba je veľmi dobre pigmentovaná a intenzívna. Balzam pery dobre hydratuje a vonku ich chráni pred vysúšaním a negatívnymi vplyvmi počasia. Nepraskajú a nevznikajú na nich šupinky. Dokonale nahradí lesky aj rúže, pretože nielen nahradí rúž, ale aj nevysuší pery. Balzam je super, len farba nie je pre mňa :)

Plusy:
  • pekný obal
  • vysúvací balzam je dosť veľký
  • krásne vonia
  • dobre chutí
  • hydratuje, chráni a zjemňuje pery
Mínusy:
  • zle som si vybrala odtieň
Balzam stojí 3,19 a všetky produkty kúpite na stránke www.kozmetikamoje.sk.
Zaujal vás niektorý produkt? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe