Balzam na atopický ekzém s borákovým olejom

16:58

Keď som objavila výrobok, ktorý už v názve niesol, že je pre atopickú pokožku, okamžite som si povedala, že musí byť môj. Naviac, fantastické zloženie s borákovým olejom ( a viacerými ďalšími olejmi a maslami, ktoré sú lahôdkou pre našu pokožku), ma presvedčilo  o tom, že určite by mal byť súčasťou mojej zbierky na liečbu atopického ekzému. Nerada chodím pre liečivých pomocníkov na ekzém do lekárne. Nikdy mi veľmi nepomohli. Radšej sa obraciam na prírodu.







O balzame pre atopickú pokožku a borákovým olejom si môžete prečítať:

     "Upokojujúci, obnovujúci a ochranný krémový balzam určený na suchú a atopickú pokožku detí a dospelých. Borákový olej je mimoriadne vzácny olej, ktorému sa hovorí aj hviezdy olej, ktorý v poslednej dobe oslavuje svoje znovuzrodenie. Tento olej preniká hlboko do vrstiev pokožky a pomáha obnovovať vnútorné vrstvy buniek. Je zdrojom gama-linolénovej kyselina GLA, ktorá je odporúčaná na citlivú, presušenú pleť a pleť postihnutú ekzémom a alergiou. Borákový olej hydratuje pokožku, zbavuje ju suchosti, svrbenia a zároveň ju lieči a uhladzuje. Má regeneračné účinky, je vhodný na popáleniny a zápaly pokožky.  Balzam sa roztápa pri teplote ľudského tela, nanášajte v tenkej vrstve a jemne vmasírujte do pokožky.
Obsahuje: bambucké maslo, mangové maslo, borákový olej, avokádové maslo, nechtíkový olej, marhuľový olej, kokosový olej, jojobový vosk
Obsah: 100 ml"

Sú problémy, o ktorých sa mlčí. Lebo sa za ne hanbíme. Boľavá, suchá, popraskaná pokožka, ktorá sa odlupuje a mokvá, nie je tým, o čom by som chcela hovoriť. Ale je dobré vedieť, čo by na tie problémy zabralo a uľavilo od nepríjemných a bolestivých príznakov. Balzam je v krásnom kovovom obale, ktorý nájde využitie aj po minutí. Veľmi sa mi páči a obľúbila som si ho. Dulcia má originálne obaly a teším sa, keď mám nejaký nový produkt, ktorého obal mi poslúži na milé malé drobnosti. Balzam vonia orieškovo, ako bambucké maslo, ktoré obsahuje. Trošku ťažšie, ale už som si na podobné výrobky zvykla. Najmä borákový olej je fantastický na atopický ekzém. V spojení s ďalšími olejmi vzniká jedinečný produkt. Balzam je veľmi hustý, ale mäkký. Pri kontakte s pokožkou sa topí. Ľahko sa masíruje do pokožky a hoci ostáva občas mastnejšia, podstatné je, že je zdravšia. Atopický ekzém mám len vo vlasovej časti hlavy. Preto si pravidelne niekoľko hodín pred umývaním vlasov nanášam na pokožku a nechám pôsobiť. Už veľmi krátko po nanesení pokožka prestáva svrbieť.  Tento úžasný pocit pretrváva. Vlasy si umyjem dva razy šampónom, aby neostali mastné. Úľava od svrbenia nie je tým jediným, čo balzam prinesie. Pokožku upokojí a zabraňuje tomu, aby sa rýchlo vysušovala. Dlhšie nevznikajú suché šupinky a pokožka vyzerá zdravšie a krajšie. Regeneruje aj zapálenú a popálenú pokožku, preto je opäť jedným z tých výrobkov, ktoré sa oplatí mať doma. 

Plusy:
  • pekný obal
  • zaujímavá vôňa
  • hustý, ale pri dotyku s pokožkou sa topí 
  • upokojuje podráždenú pokožku
  • hydratuje, zjemňuje, zabraňuje svrbeniu 
  • regeneruje aj zapálenú a popálenú pokožku
Mínusy:
  • nenašla som
Balzam pre atopickú pokožku kúpite v eshope Dulcia Natural alebo v partnerských predajniach za 13,90. Balzam má 100 ml.

Ktorý produkt od Dulcie ste skúsili? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe